fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 10:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 08:23 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
takze termostat je toto ze?
Obrázek

a ten konektor co hledam je tadyhleto (jakoby sikmo k vozovce dopredu pred auto)
Obrázek

Pokud je to ten spravnej konektor tak to bohuzel vypada ze tam zadny dratek pretrzenej nejni a tedy problem bude asi v cidle ... tak kurna jak jste se k tomuhle zmetku dostali? Tam nejni nikde misto kde bych protahl ruku a dostal se k tomu!

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 08:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Ad 1) Zakroužkované je těleso termostatu, temostat je uvnitř.
Ad 2) Ano, to je čidlo pro palubovku, přístup špatný, ale jde to.

Než se ale rozhodneš podarovat Forda nekřesťanskou částkou za nové čidlo, vyzkoušel bych přednostně termostat, jehož špatná funkce bývá častější. Také údaje jako chování ukazatele, spotřeba paliva, topení...o mnohém napoví.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 08:58 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
no tak spotrebu mam velkou jako vzdy - vzdycky to zralo hodne takze ted mi neprijde ze by to hltalo nejak enorme vic.
Topeni funguje bezvadne a uplne stejne jako vzdy fungovalo - kdyz jedu do prace tak zacina topit cca na stejnym miste jako topilo v zime a topi o 106 ...
chovani ukazatele je jednoduchy - neukazuje. Lepe receno obcas po delsi jizde se vyhoupne na okraj bileho pole ale vejs ne ... ovsem nekdy se stane ze to fungovat zacne a pak se ukazatel dostane do normalu nebo lehce pod normalni stav. Ovsem dnes rano se zase raficka nepohnula vubec. Dle vyctenych informaci v nekolika tematech co jsem studoval cele rano to muze byt prave to vadne cidlo pac jinak vse funguje jak ma - dokonce i ventilator na chlazeni motoru se spousti kdyz to necham stat na miste (kdyz bylo hic).
Napsal jsem ten prispevek prave do tohodle tematu (z tech nekolika co tu jsou) protoze se to chova tak jak popsal Vita z Brna a tak jsem doufal ze to bude ten urvanej kablik ale vypada to ze ne ...
Ten pristup je primo mizernej - Kdyby tam nevadila trubka od klimy tak by to mozna slo ale takhle vidim jedinou moznou cestu zkrz ty gumovy hadice - to bude asi neco z toho vytejkat kdyz to odpojim co? V tom tece chladici voda?

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 09:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Špatný termostat zvedá spotřebu cca tak o 0.5 až 1 litr na 100km. Jinak to opravdu vypadá na to čidlo jak píšeš. Pokud se Ti na chladiči spustil ventilátor a přitom na ukazateli byla malá teplota motoru, tak je to jasné.
Já tak právě nemám klimu, tak mám přístup o to lepší.
Odpojením těch hadic, jak píšeš rozpojíš chladící okruh a poteče to... Pokud se tam jinak nedá dostat, bude potřeba upustit chladící kapalinu šroubem na spodku hladiče. Nemusíš všechnu, podle úrovně hladiny v expanzní nádržce si pohlídej aby byla pod úrovní tělesa termostatu a můžeš montovat.. :)

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 09:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, chladicí kapalina, bylo by dobré ji vypustit do džberu (je jí 6-7 litrů), vyměnit čidlo a pak nalít kapalinu zpět (případně ji přefiltrovat či vyměnit za stejný typ).
Já mám to čidlo dolů, ne úplně svisle, taky nevím, jak by šlo ven.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 09:17 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
tak jo - kdyz se k tomu cidlu nedostanu tak to vypustim jak rikate a zkusim sehnat nejaky kastrol na tu vodu ... zatim diky - ja se jeste ozvu podle toho jak to bude vypadat ... dneska se mi do toho nechce - asi az o vikendu ... jakpa je dulezity pro chod auta aby ten ukazatel fungoval? Nemelo by tomu nejak vadit ze s tim jezdim ackoliv to nefunguje ne? Tady asi jde jen o ten signal ridici ze se to vaří ne? Takze by to tomu nemelo vadit ze s tim zatim jezdim ne?

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 09:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Tohle na chod motoru nemá vliv, RJ má své vlastní čidlo. Je to čistě pro "pilota", takže klidně s tím můžeš jezdit, pokud vše ostatní funguje a nehrozí, že to někde uvaříš.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 10:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 čer 2005 14:41
Příspěvky: 384
Bydliště: Sokolov
já si myslím, že je to termostat, měl jsem něco podobného, topilo to normálně ale rafička se skoro ani nehla, ani když jsem to nechal stát na místě, vyměnil jsem termostat a vše ok, myslím že stal kolem 300Kč i s těsněním origo u forda

_________________
Escort 1,3i r.v.92 3dv. černý, alu Enzo R14, výfuk Laityng - UŽ PRODANÝ
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_a ... ?p=cendler
Pro své pohodlí jsem si koupil VW PASSATA 1,9 TDi PD 85KW(116PS) - v plné náloži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 10:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
cendler píše:
já si myslím, že je to termostat, měl jsem něco podobného, topilo to normálně ale rafička se skoro ani nehla, ani když jsem to nechal stát na místě, vyměnil jsem termostat a vše ok, myslím že stal kolem 300Kč i s těsněním origo u forda

Pokud se mu spouští ventilátor na chladiči, aniž by ručička ukazovala teplotu, při které se normálně spouští (A až L), termostat to není.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 12:21 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
presne tak - ventilator se pustil aniz by ukazovala teplota nejakou vysokou hodnotu

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz