fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 16:00 
Zdravím všechny.Stojím před osudovým rozhodnutím.Chci si poprvé koupit Forda a mám vybraného kombíka 1,8TD-51KW, ale v hodně dobrém stavu.Má najeto 150,000km snad?Rok výroby 1998
A je to poprvé co si chci koupit diesela, takže s tím nemám žádnou zkušenost.

Mohli by jste mi prosím poradit

Jak kazivé nebo naopak spolehlivé je toto auto?

Předem díky za odpovědi


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 16:08 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Záleží na ceně, co od toho čekáš a když už TD tak tu silnější verzi 66kW

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 16:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Do 51kW bych teda rozhodně nešel

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 16:13 
Cena je 64 000Kč a je to auto zabavené leasingovou společností.

V techničáku je pouze první majitel a až ted je tam jako druhý ta leasingovka.

Má to i servisní knížku o kontrolách a poctivý štítek na dveřích o vyměně oleje (plná syntetika)

Vím že 51KW není žádný zázrak ale dá se s tím jezdit.

Akorát nevím jak je to s výměnou rozvodů a vodní pumpy.Jak to poznám na tom autě že to chce vyměnit?Původní majitel může říct cokoliv.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 16:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
No žádná měrka opotřebení tam není (maximálně vzhled řemenu), takže jediná jistota je vyměnit hned.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 17:08 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Pokud je pěknej tak i cena je pěkná... ale motor slabej.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 17:22 
skaldal píše:
No žádná měrka opotřebení tam není (maximálně vzhled řemenu), takže jediná jistota je vyměnit hned.


Jaký řemen?Co pohaní alternátor?A co když někdo měnil řemen a rozvody ne.
Pokud je pravda že má najeto 150.000Km, tak kdy je dobré rozvody vyměnit?A na kolik to tak vyjde?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 17:46 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Pokud to koupíš, tak určitě vyměň olej+filtr, řemen pro příslušenství a rozvodový řemen+kladky.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 19:31 
dj.DEKL píše:
Pokud to koupíš, tak určitě vyměň olej+filtr, řemen pro příslušenství a rozvodový řemen+kladky.


Díky za radu.Určitě na ní dám.
Ale co myslíš řemenem pro příslušenství?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 20:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Příslušenství - alternátor,servo,klima atd..

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 20:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 22:02
Příspěvky: 330
Bydliště: Prostějov - Brno KrPole
Sice je fakt, ze 51kW neni moc, ale na 2. stranu je to o neco malo slabsi nez 1.4i benzin, kterej mam ja a ten nejezdi spatne (stav myho auta nechame stranou), pokud nechces jezdit zavody tak si myslim, ze za tu cenu je to ok, nehlede na to, ze budes jezdit skoro zadarmo... ;-)

_________________
ex: MK4,3dr,1.4i,
Fünfzylinder power 2309ccm 100kW/190Nm + LPG
Prodej ND: Audi 80/90 B3, Coupe, B4, 100/200/V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 22:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 2004 08:14
Příspěvky: 138
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Ja mam kombika 51kW TD a jsem s nim spokojenej. Neni to dravec, ale pokud jsme to porovnavali s ACEMajkym, tak mezi 51kW a 66kW neni az tak velkej rozdil. Pocitis to v kopci pri nalozenym aute, nebo pri zapnuty klimatizaci, ze tam par koniku chybi, jinak je to skoro stejny. Ale jak rikam, je to ropak a ten neni na blazneni. Je to na klidnou pohodovou jizdu. Jinak ti muzu rict, ze i starty v zime jsou v pohode.

_________________
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW, vyroben 10/2001, klima, el. okna, ....
Ford Fiesta 1.4, 59 kW, rv. 04/2004, 5 dv., Powershift převodovka, ...
historie
Ford Fiesta 1.1 37 kW, rv. 1996, rv. 12/1995 2x airbag => stříbrná Fifinka
Ford Escort combi 1.8 TD 51 kW Ghia r.v. 1997, klima, šíbr, elektrika všude, totálně originální stav.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 22:36 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 02 črc 2006 19:31
Příspěvky: 613
Bydliště: Ivančice
A co mam rikat ja se svyma 44kw... :) Fakt to neni zadnej zavodak ale na jizdu dle predpisu to bohate staci,plne nalozeny se to chova lip nez benzin(myslim chovani motoru kdyz mas v aute 5*100kg lidi+tasky) a podle toho jak jezdis tak spotreba.
Dle posledniho mereni jsem na 44,5 Lnafty ujel 845 km coz vychazi myslim velice slusne!S tim ze obcas tomu"prislapnu"(trosku blbe vyjadreni u tohohle motoru;-)),jezdim na zimnich 13" a tydne si postojim cca hodinu v kolone.Mesicne jen kvuli praci najedu skoro 1500km a to uz v penezence poznas jestli papa 5,2 nebo 8.
Ale je to jen o vkusu,pokud jezdis min a ocekavas neco dynamictejsiho ta vem klidne benzin,kdyby me malem neranila mrtvice z ceny PM a spotreby tak ted jezdim s Oplem Calibrou :-)

_________________
Escort r.v.97,bíla barva,1.8D-44KW:-( Ale ta spotreba!:-) - moje nejmilejsi auto..Uz je bohuzel pryc..
VW Golf III r.v.95,tmavězelená metaliza,1.8 benzín-66KW.
Služebák:Rencl Kangoo 1,9TDi -59KW,ABS,klima.R2000 zrušen volem v Oplu...
Citrón Berlingo 1,9D; 11/2003 pracant...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srp 2006 07:43 
ondrapb píše:
A co mam rikat ja se svyma 44kw... :) Fakt to neni zadnej zavodak ale na jizdu dle predpisu to bohate staci,plne nalozeny se to chova lip nez benzin(myslim chovani motoru kdyz mas v aute 5*100kg lidi+tasky) a podle toho jak jezdis tak spotreba.
Dle posledniho mereni jsem na 44,5 Lnafty ujel 845 km coz vychazi myslim velice slusne!S tim ze obcas tomu"prislapnu"(trosku blbe vyjadreni u tohohle motoru;-)),jezdim na zimnich 13" a tydne si postojim cca hodinu v kolone.Mesicne jen kvuli praci najedu skoro 1500km a to uz v penezence poznas jestli papa 5,2 nebo 8.
Ale je to jen o vkusu,pokud jezdis min a ocekavas neco dynamictejsiho ta vem klidne benzin,kdyby me malem neranila mrtvice z ceny PM a spotreby tak ted jezdim s Oplem Calibrou :-)


Já jsem na tom stejně s tím dojížděním do práce.Taky nalítám měsíčně kolem 1500Km, proto chci šáhnout poprvé po dieselu.

Jak často měníš ty obávané rozvody, vodní pumpy, kladky, řemeny apod.?
Dík za odpověd


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srp 2006 09:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Řemeny a kladky by se měly měnit každých 80000 km, vodní pumpa dle stavu taky, je součástí rozvodů, a odpadá tak možnost, že poteče po výměně řemenů viz tato sekce, clánek výměna rozvodů 66kw, je to pro 51 kw prakticky stejný. Rozvody u dieselu nejsou "obávaný" jsou to jen řemeny a u benzínu je to podobný, cenově i časově, takže by to při rozhodování zda benzín či diesel nemělo být rozhodující, jak se tu psalo, diesel má nižší spotřebu, motor tolik nevadne v zátěži jako slabší benzínový, a je celkově výdržnější, na tvé ježdění v běžném provozu normální rychlostí v pohodě vyhoví. Když bude mít kvalitní olej, vyměňovaný v pravidelných intervalech (kvůli usazování karbonu) hlavně kvůli turbu, jenž je mazáno stejným olejem, a je to nejvíc namáhaný díl motoru (vysoké otáčky a teplota), tak provozní náklady nebudou nijak moc vysoké.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srp 2006 12:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Escort Combi 1,8TD píše:
skaldal píše:
No žádná měrka opotřebení tam není (maximálně vzhled řemenu), takže jediná jistota je vyměnit hned.


Jaký řemen?Co pohaní alternátor?A co když někdo měnil řemen a rozvody ne.
Pokud je pravda že má najeto 150.000Km, tak kdy je dobré rozvody vyměnit?A na kolik to tak vyjde?

Rozvodový řemen = rozvody (samozřejmě s kladkama a pumpou).
Ale jak říkám, vzhled řemenu není žádná jistota, jediná jistota je vyměnit vše neprodleně po koupi.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srp 2006 19:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Pokud chces delnika a ne zavodnika a pokud je v dobrem stavu(HLAVNE MOTOR) tak bych se nerozmyslel.Ale tech 15 kobyl te zamrzi pozdeji.Vlastni zkusenost.Pokud do toho nevidis ,tak nech prohlidnout u dobryho mechanika.Pokud mel dobrej olej,tak minimalne dalsich 150000 km ujede.Rikas ze je serviska, tak by tam melo byt co se tam delalo a menilo.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2006 13:12 
Všem Vám děkuji za rady a v pondělí jdu pro něj, tak Vám potom napíšu jak to nakonec dopadlo a jak jsem spokojen.


Všem ještě jednou velký dík!!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 10:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
8) já mám taky toho slabšího a musím říct že já osobně tam jen tankuji a pravuji styling ale nic se mi nevysralo...leto-zima nažhavim a jedu.. jen měním olej ale to je jasný.. jdi do něj.. je to dobrá cena.. ;-)

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 12:52 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Mám taky 51kW sice ne Combi ale HB ale na normální ježdění to stačí. Všude je na ten motor sice samá kritika, ale já si nestěžuji. Sice občas - jak píšou ostatní nějaký ten koník do kopce a při plném naložení chybí, ale to mi až tak nevadí. Co se týká motoru tak od novoty doteď měl jen drobné dva problémy. Loni se přetěsňovalo víko ventilů, protože přes těsnění prosakoval olej - cena nějakých 500,-. Letos praskla membrána v ruční pumpě na filtru tak se to zavzdušňovalo. Stačilo ale koupit opravnou sadu (membrána plus ten plech co to kryje za nějakých 370,- vyměnit a hurá jezdí se dále. Od novoty je ten motor krmený syntetikou 5W40 s vyjímkou prvonáplně(to netuším co tam bylo) a loňska kdy tam byl 10W40. Teď je tam zase 5W40 a u něj už zůstanu. Mám najeto 105 000km.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 119 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz