fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rozvody na 1.8D
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 21:38 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2006 18:39
Příspěvky: 32
Bydliště: Prostějov
Jsem čerstvým majitelem Escorta 1.8D a chtěl bych se zeptat , jestli je už potřeba nechat vyměnit rozvody. Po poslední výměně rozvodů i kladek má nalítáno necelých 30000km, ale bylo to měněné v únoru 2003

_________________
Ford Esort 1.8D 11/1991 Ghia,najeto 250tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 21:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Pokud řemeny nevykazují nějaký stav opotřebení, a na udanou výměnu je opravdu spolehnutí, tak bych to zatím neřešil, pouze bych sundal kryt rozvodů, a provedl detailní prohlídku rozvodových řemenů, a seřídil nastavení napínacích kladek.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 21:52 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2006 18:39
Příspěvky: 32
Bydliště: Prostějov
Koupil jsem ho od kamaráda a na výměnu je spolehnutí.Mám to i s účtenkama ze servisu. Kilometrově je to ještě brzo a jen jsem si nebyl jistej těmi 4mi roky od poslední výměny.

_________________
Ford Esort 1.8D 11/1991 Ghia,najeto 250tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 21:58 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2006 18:39
Příspěvky: 32
Bydliště: Prostějov
Teď ještě opravit startování a bude to OK. Několik měsíců chudák stál, nádrž úplně prázdná,ani deci nafty. Po dolití a delším startování se nahodit povedlo, takže jsem si jej dnes dovezl domů. Ale večer opět nenastartoval. Žeby ještě nějak zavzdušněný přívod paliva? Je tam čerpadlo Bosch.

_________________
Ford Esort 1.8D 11/1991 Ghia,najeto 250tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 22:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Pokud nejsou popraskaný na povrchu, nebo jinak poškozený, tak bych je nechal, jen se mají cca 3-4x za životnost řemeny dopínat na kladkách, stačí kladku povolit, je tam pružina, ona se případně dopne, a zase utáhnout, takže nic složitýho.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 22:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Petr V. píše:
Teď ještě opravit startování a bude to OK. Několik měsíců chudák stál, nádrž úplně prázdná,ani deci nafty. Po dolití a delším startování se nahodit povedlo, takže jsem si jej dnes dovezl domů. Ale večer opět nenastartoval. Žeby ještě nějak zavzdušněný přívod paliva? Je tam čerpadlo Bosch.
Pokud tzv. padá nafta, bývá většinou problém v těsnosti ruční pumpy nafty, co je nahoře takový mačkací tlačítko u hlavy motoru, a pod ní je naftový filtr, i ten může být pouze zavdušněný, pokud to nejelo po nahození nijak daleko, pak taky naftový filtr má vypoušťecí ventil, a pokud není dotažený, može to podsavat vzduch, ale taky bývá při stání dole mokrý od nafty, a může dělat kapky na zemi, jinak v pumpě je membrána, apokud je děravá, pak to nechodí, a co žhavení, jsou dobré žhaviče?

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 22:22 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2006 18:39
Příspěvky: 32
Bydliště: Prostějov
Žhavičky jsou nové, vstřiky zároveň s rozvody. Dnes jsem ten motor viděl poprve, tak ani nevím kde tam pořádně co je - natož ruční pumpička. Po nastartování jsem s tím po koupi přejel asi jen 2km,tak asi ten vzduch tam ještě někde bude.Zítra za světla na to znovu vlítnu - musím, páč to nemám ani pořádně přepsané, protože se s tím zatím nedostanu ani na evidenční kontrolu. A musím napřed dobít baterku, protože jsme ji těmi pokusy vybili.

_________________
Ford Esort 1.8D 11/1991 Ghia,najeto 250tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 22:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tak to chce projet, to bylo opravdu z chalupy do chalupy. Kolikpak má celkem natočeno, jestli to můžu vědět.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 22:29 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2006 18:39
Příspěvky: 32
Bydliště: Prostějov
207tisíc, ale jinak škape jak hodinky.(když se podaří nastartovat)

_________________
Ford Esort 1.8D 11/1991 Ghia,najeto 250tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 22:31 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2006 18:39
Příspěvky: 32
Bydliště: Prostějov
Přesedlal jsem z Trabanta, takže je to pro mě F1 :D

_________________
Ford Esort 1.8D 11/1991 Ghia,najeto 250tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 22:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Pryskyřník pádivý, to byl stroj, je mi dělalo problém vylosovat pod volantem správnou rychlost, a ten cvrček to byl taky vynález, jednou jsem ho zastavil na kvalt, jenže jsem si právě vylosoval toho cvrčka, ručka nešla, já vylezl, trabiho zamknul, udělal dva kroky, a slyším šum od kol, a trabi už se poroučel, naštěstí jsem ho doběhl a zastavil, ale byla to fuška držet ,odemknout a zastavit. ESCO je ještě mladík, já má na motoru v optimismu asi půl mega km, možná ještě něco navíc, ale je to celkem jedno, páč ropák není zmetec jako zetec, a na nějakým tom kiláčku nesejde....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2006 13:52 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2006 18:39
Příspěvky: 32
Bydliště: Prostějov
Tak už startujeme a jezdíme. Fordík šlape jak hodinky. Dal jsem novej palivovej filtr,odvzdušnil palivovou soustavu a pořádně nabil baterii a už je to v pohodě.

_________________
Ford Esort 1.8D 11/1991 Ghia,najeto 250tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2006 22:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
:smt033 :smt023

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Taky jsem se pustil do rozvodů
PříspěvekNapsal: 24 srp 2006 12:17 
Prosím o radu.
Nemůžu najít mezi čerpadlem a altíkem ten zaslepený otvor pro vstup trnu na zajištění kliky. Musí se při tom něco demontovat. Mám čerpadlo Lucas a nic přes něj nevidím. Dále by mě zajímalo, zda odděláváte řemenici na plochý řemen nebo ten zadní řemen dokážete protáhnout mezi ozubeným kolem olejového čerpadla a řemenicí na plochý řemen?
Poradíte mi? Díky. Petr


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2006 19:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ozvi se na mail, snad najdu nějaký obrázek, kde je vyobrazena pohoha toho šroubu, co to zaslepuje...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 114 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz