fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 05 říj 2024 11:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 19:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
A pripojil jsi natvrdo na kompresor 12V?Spina ti spojka?Vim pises ze tam nejde stava,ale je OK?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 08:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Karel píše:
A pripojil jsi natvrdo na kompresor 12V?Spina ti spojka?Vim pises ze tam nejde stava,ale je OK?

No to je právě to co jsem ještě neudělal a měl bych udělat asi jako první :oops:
O vikendu (nabo mozna drive) se na to asi vrhnu.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 08:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Tak jsem blbec :oops:
Napětí do elmag spojky mi leze, asi jsem to přetím blbě změřil. Takže různá čidla a pod. mám asi v pořádku.
V prdeli mám asi elmag spojku. Zkusil jsem na ni pripojit i přímo napětí z baterie, nic to nedělalo - nevím co by mělo, ale předpokládám nějak cvaknout. Buď bude zaseklá, nebo spálené vedení, nevím. Ohmetrem má kolem 4 ohmů, takže úplně proražená nebude, ale zdá se mi to na odpor vinutí dost málo..... nebo ne ?

Teď mě zajímá, jestli je spojka nedílnou součástí kompresoru nebo se dá v pohodě oddělat pryč aniž bych musel otevírat klimatizační okruh a pod.
Nemáte někdo zkušenost ?

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 16:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Me zatim funguje, takze zkusenost nemam,ale ono to sepne tu remenici,takze by to mozna slo oddelat zvlast(jen uvaha).Jestli si dobre vzpominam,tak by to melo jit pritlacit i rukou(na zkousku bez motoru)jestli to neni zasekly.Ono se takhle na dalku dost blbe radi,ale zkus tam privest bokem + i - .Jestli to sepne.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 09:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Karel píše:
Me zatim funguje, takze zkusenost nemam,ale ono to sepne tu remenici,takze by to mozna slo oddelat zvlast(jen uvaha).Jestli si dobre vzpominam,tak by to melo jit pritlacit i rukou(na zkousku bez motoru)jestli to neni zasekly.Ono se takhle na dalku dost blbe radi,ale zkus tam privest bokem + i - .Jestli to sepne.

Zkusim to jeste pritlacit rukou, napeti jsem tam zkouset viz muj minuly prispevek (Zkusil jsem na ni pripojit i přímo napětí z baterie, nic to nedělalo - nevím co by mělo)

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 20:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Zkusim to jeste pritlacit rukou, napeti jsem tam zkouset viz muj minuly prispevek (Zkusil jsem na ni pripojit i přímo napětí z baterie, nic to nedělalo - nevím co by mělo)[/quote]
Jen to cvakne,pri pohledu vidis jak se to prisaje.Po odpojeni to zase skoci naopak.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2005 08:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
A když bych chtěl elmag spojku odmontovat, abych ji mohl doma prozkoumat, vyčistit, koupit jinou, ale přitom dál jezdit, je to možné ? Nebo se sundává i kladka na kompresoru a na ní je klínový řemen ? Nebo je na kompresor zvlášť řemen, který když sundám, tak to nemá vliv na další věci (altrernátor, servo a pod)? - nebo je to ten sám a pouze jeden ....

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2005 08:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Elektromagnetická spojka kompresoru klimy je součásti řemenice a tudíž vymontovat bez řemenice nepůjde. Řemen je společný s alternátorem, vodní pumpou, servem a tedy nezbyde než koupit kratší řemen pro auta bez klimy, nebo nejezdit.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2005 08:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Standa píše:
Elektromagnetická spojka kompresoru klimy je součásti řemenice a tudíž vymontovat bez řemenice nepůjde. Řemen je společný s alternátorem, vodní pumpou, servem a tedy nezbyde než koupit kratší řemen pro auta bez klimy, nebo nejezdit.

Díky.
Tak budu mlátit kladivem do spojky až sepne :)

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Klíma
PříspěvekNapsal: 16 dub 2005 13:27 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 22:57
Příspěvky: 51
Bydliště: Nitra
No veru ja sem na kloub nepracujucej klimatizace dosel. Po zaslani jej elektrickej schemy sem zistil, ze se stala na palubním prepínači zavada vadneho....teda prechodového odporu....na kontaktu prepinaca AC. Vytiahol som z konektoru KONT-6 a napojil cez prídavné rele a privoedol z prepimaca i puvodní +12V. Púvodním kontaktom ted ovladam cievku tohoto rele a tak to jde bez kupi prepinača a tak som ho prúdovo odľahčil. No musi púvodní kontak este fungovať.
Na tomto povodnom prepinaci je tato zavada casta. Este vsak na puvodním relé co blokuje AC pri chlade pod +4 neprichází +12V ovládanie na cievku a nevím či to je vada nekde v poistkovke. Zatím nemám celkovou schemu escorta, aby sem to pozrel. Zatím tam mám prepojku, aby +12V pokračovalo na kompresor (elektromagnet). Teda na kontakt rele + ide. Nemam napajaní elektroniky relé.
Vdečím STANDOVI za schému, ktorá mne pomohla. Ahojte! Miro Slovensko.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Tak už klimatizuju
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2005 08:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Tak mám konečně funkční klimatizaci - závada byla sice "banální", nicméně jsem na ni nepřišel... přelomený drát vedoucí k elmag. spojce. Je zajímavé, že jsem ho svého času proměřoval, dokonce i do spojky šlo 12V (nejsem blbý, vidím co ukazuje voltmetr..), ale zřejmě to byla náhoda, jak jsem s tím kroutil, tak jsem ho zrovna spojil. Hlavní zlom byl v pravém podběhu. Trochu mě mrzí, že jsem na to nepřišel sám, protože přesně tímto sem se zabýval, ale nemám k tomu vybavení (garáž, hever, lampu a pod.) takže to je naprd. V servisu to měl za půl hodinky hotovo.
Pak už jen doplnit chladivo a chladím na 6 st. Celsia.
Za týden ještě na kontrolu úniku pod UV lampu.
Btw: Pro brňáky a okolí, opravovali mi to v Autovox (http://www.autovox.cz) na ulici Skořepka,Brno. Jediný servis co jsem našel přímo na klimy.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: a ZNOVA PROBLEM
PříspěvekNapsal: 15 črc 2006 18:31 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 22:57
Příspěvky: 51
Bydliště: Nitra
[Poradte, keď nepravideľne zapína a vypína klíma. Keď ide chladí, ako keď ju odpaja nejake cidlo. Ak ju rano zapnem spociatku ide, ale po case odskočí spojka a casom zase zapne. Po tomto rezime i ked ju manualne odpojim prepinačom na palubovke otáčky vetráka stale idu bez prestavky na plno až keď postojí auto a neochladne. Ma to súvislosť? Je zla gramáš naplne?....Po relatko co je vo výparníku je to dobré....

Miro
_________________
Slovensko

_________________
Slovensko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 črc 2006 18:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Prosímtě nepiš dotaz do každého tématu fóra, stačí jen jednou. Radji napřed hledej a přečti si něco třeba tady : http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 8&start=20

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 črc 2006 18:51 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 22:57
Příspěvky: 51
Bydliště: Nitra
Prepačte! Dam si na opakované pisanie pozor.

Miro

_________________
Slovensko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2006 11:50 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 bře 2005 06:39
Příspěvky: 12
Bydliště: Nový Les
měl bych takový malý postřeh. u klimatizace L1H (možná i u dalších) je na schématu zapojení vypínače topení ( ten na palubovce), podle mého měření, přehozené číslování u drátu 1 a 7

_________________
Ford Escort Turnier 1.6 16V Zetec,EFI, Ghia, r.v.96, ABS, 2x Airbag, klima, Dark aubergine, palub. počítač od JSmacha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2007 18:27 
Offline
Nováček

Registrován: 16 dub 2007 18:17
Příspěvky: 1
Bydliště: Pardubice
Zdar Forďáci,
mám tentýž problém, můžu poprosit "vonVichousch" o zaslání schéma zapojení elektriky??? Mám motor 1.6/16V 66kw(L1H), r.v. je 99
můj email : Dawe.namobil@centrum.cz

Dííííky moc !!!!!

_________________
Ford Escort Combi,r.v.99.motor 1.6/16V(ANLL1H) 66kw,2 x airbag, ABS, el. přední okna, klima, mlhovky, centrál, imob, digi.tachometr. original CD přehrávač


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2007 18:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Dawe79 píše:
Zdar Forďáci,
mám tentýž problém, můžu poprosit "vonVichousch" o zaslání schéma zapojení elektriky??? Mám motor 1.6/16V 66kw(L1H), r.v. je 99
můj email : Dawe.namobil@centrum.cz

Dííííky moc !!!!!
Pošlu ti to já.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Klimoška
PříspěvekNapsal: 17 dub 2007 15:40 
Offline
Nováček

Registrován: 19 úno 2007 09:39
Příspěvky: 7
Bydliště: Červená Voda
Tak mi po zimě nešla klima a zjistil jsem že jsem měl špatný kontakt na konektoru co se připojuje ke spojce,napětí jsem naměřil na kontaktu ale klima nespustila očistil jsem kontakty na el.ma. spojce a pak začala normálně fungovat

_________________
Ford Escort 1.8TD 66KW 1996 klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2007 12:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
Ja mel ted auto v servisu, obcas se mi zdalo, ze malo chladi, typek to prosel a rekl, ze by to melo byt ok, jen zjistil, ze je KO jakysi predradny odpor na ventilatoru (ma se tocit furt, kdyz bezi klima, ale me spina az na max. otacky, ten mezistupen chybi, taxe ptam, jestli ho nekdo nema navic? :) )

a tak by me zajimalo, jestli je normalni, ze kdyz vetrak sepne na maximalni otacky, tak to auto skoro nejede?opravduu ztrati snad ctvrtinu vykonu...pripadne, co mam hledat ci resit??je to dost neprijmne, kdyz vetrak spina za tepla dost casto...cuka to s celym autem :(

kdyz bezi samotna klima - kompresor, tak spina, ale nerekl bych ze tolikrat za minutu...obcas sepne...ale ne tak casto...myslim, ze je to ok...uvidme v lete, az bude fakt teplo...

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz