fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 06:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říj 2005 23:10 
Offline
Nováček

Registrován: 25 říj 2005 19:20
Příspěvky: 3
Bydliště: Svitavsko
Hmm, tak to nevím, nikde jsem tam žádný nápis nenašel. Jinak s tím ohřevem paliva se už zabývám, vidél bych to na néjakou trubku v trubce a mezi tím odporový drát. Nebo se podívám nékam na vrakáč po vyhřívaným filtru, prý něco takovýho existuje. Mám taky v plánu nějaký přepínátko na čistou naftu kvůli startu. Nemuselo by to být nic sližitýho, třeba před filtr dát na potrubý T a ruční pumpou tam před chcípnutím nahnat naftu z nějaký nádržky, Ted po dobu oprav tam mám naftu, ale toho oleje se nechci tak lacino vzdát.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 říj 2005 12:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Dela se to tak, ze se napoji na potrebu 3 cestnej ventil a pred dojezdem se to prepne na naftu...

tohle by te mohlo zajimat:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?id=7&t_id=3

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Fiesta Friťák
PříspěvekNapsal: 27 říj 2005 18:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Vojta píše:
Ahoj, zdravím. Já skusil namýchat naftu-přepálený olej 1-1 a jelo to. Tak jsem tam začal lejt jenom ten olej. Paráda, motor neuvěřitelně stichl, starty lepší, kouřivost žádná, výkon žádná změna. Akorát to voní (smrdí) po hranolkách. Spotřeba nafta 5l, olej asi 6,5l, páč jsem kašlal na spotřebu, když to jezdí zadarmo :D , brzda-plyn a na 3 sem to točil na 100 :shock: . Po vyjetí třech nádrží ale stop, nejede to. :x A teď bych potřeboval poradit. Mám Fiestu 1.6D 1986 (mezitip) a mám dojem, že mi odešlo podávací čerpadýlko, je to takový šroub na čerpadle, uvnitř pístek a vede k tomu trát propojený ze chcípákem. Drát je pod proudem, ale "čerpadýlko" se nehne. Můžete mi prosím někdo potvrdit, zda li ten šroub je opravdu to podávací čerpadlo a zda by se dalo nahrdit nejakým jiným, třeba externím. Dík Vojta.

Jestli myslis stop ventil co uzavira privod nafty do cerpadla ,tak je to el.magnet.Kdys oddelas a pridelas napeti, tak by to melo lupat.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 říj 2005 21:46 
Offline
Nováček

Registrován: 25 říj 2005 19:20
Příspěvky: 3
Bydliště: Svitavsko
Ne,ne, to co myslím není chcípák,(ten je OK) ale je to napojeno na stejný kabel. Auto nastartuju a pří plný nádrži ujedu tak 5km a začne se to jakoby zavzdušňovat, pak na plný plyn nepravidelný otáčky kolem 2000 a pak to chcípne uplně. Palivový filtr vyměněn, těsnost palivového potrubí odskoušena punpičkou (dík někomu tady za radu). Mám právě dojem, že je to přívodem paliva, a tohle, co mám na mysli, by mohlo být nefunkční podávací čerpadýlko. Nikde na netu jsem nenašel žádný manuál s fotem, knížku jsem sehnal "Jak na to",(600kč) ale tam sou Fiesty až od r.1990, tak doufám, že tu někdo začínal na 85 Fiestě a bude vědět na co ten šroub s kabelem vlastně je. Určitě v tom je nafta. Někde jsem tu četl, že máte čerpadýlka na přepadovou naftu. Nemohlo by to být ono? Ale že by to kvůli tomu nejelo...... :shock: Jinak přeju pohodový prodloužený výkend. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2005 12:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
tak to je nářeshttp://www.sbazar.cz/index.py?auth=&sel=1&act=offer_detail&ID=162935

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 16:08 
tak pánové jezdím na přefritovaný olej mixovaný s konzervačním olejem v pomeru 1:6(konz.olej:fritak) a po najetych 4500km zatim nepozoruju zadne razantni zmeny... jen se malinko coudi cerne z vyfuku ale to na naftu delalo taky asi vstriky v hajzlu.... vykon stejny spotreba stejna jako na naftu(6.2l) mám akorát udelane predehrivani paliva pomoci vodniho chladiciho okruhu motoru vstupni teplota do cerpadla pri zahratem motoru 75stupnu... je pravda ze rano startuji na podruhe ale za ty penize to stoji... jo ten fritovaci olej filtruju v 200l sudu pres plátno olej je stejny jako novy ba rekl bych jeste cistejsi nez novy akorat je malinko tmavsi.... na zimu planuju udelat do kufru dalsi nadrz +2x elektroventil(z prepinani LPG cca 400kč/ks +Y rozdvojku. tot zatim vse a doufam ze budu mit najete dalsi stastne kilometry :-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 18:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
A opravdu ti v zadu voni hranolky? :-D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 20:29 
opravdu to tak voni :-) ale spis bych rekl smazenej veprovej rizek :D ale jezdi to vyborne :-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2006 13:20 
mynamess píše:
tak pánové jezdím na přefritovaný olej mixovaný s konzervačním olejem v pomeru 1:6(konz.olej:fritak) a po najetych 4500km zatim nepozoruju zadne razantni zmeny... jen se malinko coudi cerne z vyfuku ale to na naftu delalo taky asi vstriky v hajzlu.... vykon stejny spotreba stejna jako na naftu(6.2l) mám akorát udelane predehrivani paliva pomoci vodniho chladiciho okruhu motoru vstupni teplota do cerpadla pri zahratem motoru 75stupnu... je pravda ze rano startuji na podruhe ale za ty penize to stoji... jo ten fritovaci olej filtruju v 200l sudu pres plátno olej je stejny jako novy ba rekl bych jeste cistejsi nez novy akorat je malinko tmavsi.... na zimu planuju udelat do kufru dalsi nadrz +2x elektroventil(z prepinani LPG cca 400kč/ks +Y rozdvojku. tot zatim vse a doufam ze budu mit najete dalsi stastne kilometry :-)
prosimtě jakou značku fritovaciho oleje tam dáváš a kolik stoji??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2006 14:17 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 02 črc 2006 19:31
Příspěvky: 613
Bydliště: Ivančice
[quote="mynamess"]jo ten fritovaci olej filtruju v 200l sudu pres plátno olej je stejny jako novy ba rekl bych jeste cistejsi nez novy akorat je malinko tmavsi.... quote]


Jestli je i jen malinko tmavsi tak je porad"spinavej".Jen jsi prefiltroval ty hrubsi necistoty viditelny okem...
Vem si CERSTVE prefiltrovanej vzorek 1l,postav ho do flasky na tejden a uvidis ze spodni cast bude tmavsi. :?
A to Ti zere tolik?
Mam to sice novejsi a najeto 174K,rozhodne to nesetrim a spotreba o litr nizsi...Je fakt ze cca 50% je dalnice 130km/h,25% okresky a zbytek mesto.Mesicne jen kvuli praci pres 1400km.

_________________
Escort r.v.97,bíla barva,1.8D-44KW:-( Ale ta spotreba!:-) - moje nejmilejsi auto..Uz je bohuzel pryc..
VW Golf III r.v.95,tmavězelená metaliza,1.8 benzín-66KW.
Služebák:Rencl Kangoo 1,9TDi -59KW,ABS,klima.R2000 zrušen volem v Oplu...
Citrón Berlingo 1,9D; 11/2003 pracant...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diesel a fritovaci olej
PříspěvekNapsal: 04 zář 2006 17:04 
Něco z vlastní zkušenosti.Míchám naftu s použitým frit.olejem v poměru1/3 oleje-2/3 nafta.Najeto mám na téhle dobrotě 40 tis.km a nepociťuju žádný problém.Jedinou úpravou na motoru je,že originální předehřev funguje stále.Do každých deseti litrů tohoto paliva přidávám 0,1 l motorového oleje z důvodu mazání čerpadla.(mám Lukase).Motorový olej měním každých 5000,-km z důvodu vázání rostlin.oleje na mot.olej.Palivový filtr měním každých 10 000,-km.V zimě jezdím jen na naftu. Toť moje zkušenost.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 zář 2006 19:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Koukam ze jsi z toho udelal dvoutakt. :-D Tam se taky pridaval olej do benzinu.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 zář 2006 19:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Karel píše:
Koukam ze jsi z toho udelal dvoutakt. :-D Tam se taky pridaval olej do benzinu.
Tady je to brutálně dotažená ekotechnologie mísení oleje s olejem.... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 zář 2006 16:52 
Jen se smějte.Myslím,že jen díky tomu motorovýmu oleji v naftě ještě to vstřik.čerpadlo funguje.Lukas je mazanej naftou,která je dnes už sama o sobě suchá a ještě když do toho přidáš rostlináč,tak to čerpadlo dostane pořádně pokouřit.Měl jsem možnost vyskoušet vojenskou naftu a s tím co se tankuje u benzinek se to nedá srovnat.(byla hustější a mastná).Eskort jenom mlaskal.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 zář 2006 17:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
My,nebo aspon ja se nesmeju,jen takova poznamka. :D A mne to jezdi lip na ridsi(zimni)naftu v lete.Ale vydrz cerpadla a najete km u tebe mluvi dost vymluvne ze to s tim olejem funguje.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2006 13:14 
Mám escorta 91 1,8D Jak poznám jestli to má čerpadlo Bosch nebo Lucas? Podle fora na dieselpower.cz je to dost důležitá věc v rámci přestaveb na olej. Štítek na čerpadle je už nečitelnej.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2006 20:57 
Tohle nemá chybu :-D :http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=30981#30981 :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: předmět
PříspěvekNapsal: 14 zář 2006 20:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
panové v opravně co dělám to je opravna na diesel + čerpadla doporučuji přimazávat a to olejem co se dával do dvoutaktu. dvě decky na celou nádrž.Už jste někdo viděl rozebrané čerpadlo ? naše nafta je suchá věřte nebo nevěřte.mam diesela skoro 15 let a přimazávám ,nikdy nezklamalo čerpadlo

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 zář 2006 20:29 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Já na nádrž přidávam 0.5 l oleje pro dvoutakty a jeto poznat na chodu motoru , jde klidněji . Poradil mi to jeden mechanik co opravuje vstřikovací čerpadla a spalovací motory .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: předmět
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 20:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Děláš moc dobře naše nafta je suchá,kdo nevěří zvu Vás ke mě do servisu ukážu mu čerpadla jak jsou vydřená.Nedávejte tam normální motorák ,nic se nestane ale nerozpustí se tak v naftě jako na dvoutakty.Kdo přesto nevěří,nechte si udělat rozbor ve výzkumáku tam Vám řeknou kolik procen má maznost normální nafta.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz