fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 11 říj 2024 20:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Cuká to když jedu
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 11:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
Čauky, mám dotaz. Poslední dobou se mi stává že když jedu - rovnoměrně, nepřidávám ani neubírám na plynu, většinou to dělá trojka nebo i čtyřka, tak auto začne samo od sebe cukat. Nejdřív lehce a pak už dost. Spraví se to jen když uberu nebo přidám a pak už to nedělá.
Může to být něco se vstřikováním nebo třeba ucpanej naftovej filtr?

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 11:15 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 02 črc 2006 19:31
Příspěvky: 613
Bydliště: Ivančice
A pri jakych otackach?Nemyslis tim takovy to cukani pri nizkych otackach(1000-1200)kdyz pridas plyn ze ne?

_________________
Escort r.v.97,bíla barva,1.8D-44KW:-( Ale ta spotreba!:-) - moje nejmilejsi auto..Uz je bohuzel pryc..
VW Golf III r.v.95,tmavězelená metaliza,1.8 benzín-66KW.
Služebák:Rencl Kangoo 1,9TDi -59KW,ABS,klima.R2000 zrušen volem v Oplu...
Citrón Berlingo 1,9D; 11/2003 pracant...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 11:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
Nee :-D .řadim až okolo 2000.prostě při normální jizdě. Nevim to se ty otáčky pohybují tak okolo 2300-2500 prostě normální jízda, mám rovnoměrně nohu na plynu a začne cukat. Jako kdyby to vstřikování bylo přerušovaný - ucpaný - nebo já nevim. Tomuhle nerozumim.

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Cukání při jízdě
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 13:22 
Zdar, přesně tohle mi začalo dělat taky, cuká to hlavně když mám zařazenou rychlost, brzdím motorem a pak přidávám plyn v tom momentě to chvíli cuká. Podezřívám jednu vstřikovací trysku, protože mám problém i se startem (a žhavičkama to není - proměřeno) nebo to bude čerpadlem - což je horší.
Kdo máte zkušenosti poraďte


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 14:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Zkusil bych naftový filtr, čerpadlo si musí samo nasát, a když je filtr špinavej,tak to nezvládne, pak bych zkusil těsnost palivovýho okruhu( vzduch je prevít) a občas to dělá ucpaný přepad do nádrže, nafta se nevrací a musí vstřikem do motoru a pak to cuká... to pro začátek, vstřiky a čerpadlo až potom.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 14:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
No ten filtr byl měněnej v zimě. Tak prosinec. A od te doby je na tom najeto tak 13tis. Je to už čas na výměnu?

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 15:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Pokud jezdíš na slušnou naftu tak ne, máš na něm zezdola výpušťák? Jestli jo, tak jen pro kontrolu povolit, jestli tam není nakondenzovaná voda. Jinak bývá největší malér v těsnosti ruční pumpy,co se s ní nouzově natahuje nafta třeba když dojde. Je tam membrána, a ta když praskne, tak si to saje vzduch, ostatně, jestli máš přepadový hadičky mezi vstřikama průhledný, a je tam v nich vzduch (bublinky), tak se to zavzdušňuje.Ale to může být kdekoliv v okruhu oběhu nafty.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: předmět
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 20:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
vstřiky

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: předmět
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 21:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
catrr píše:
vstřiky

Stačí i jeden

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: předmět
PříspěvekNapsal: 21 zář 2006 09:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
ano stačí i jeden a už to blbne

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2006 11:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Také děkuji za náměty. Přesně toto mi to dělá TD již 14 dní. Z kopce na 5-ku sundám nohu z plynu, ot.+- 2200. Po přidání začne cukat. Stačí prošlápnout naprázdno se spojkou,nebo jít na podlahu. Potom je zase klid.
Jen nevím s tou netěsností membrány ,nebo přepadu u vstřiků. Protože toto,když jsem měl vadné na 1,6D tak to hodně špatně startovalo.
A TD jde na první protočení,až mi všichni říkaj,že je to na Forda vzácná vyjímka.
Filtr je nový, sosák nafty tvrdý a ty přepad.hadičky jsem dával nové v květnu.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: předmět
PříspěvekNapsal: 21 zář 2006 16:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
když teče tryska tak když jede s kopce jde tam víc nafty myslím do válce a pak když přidáš tak to škubne než se spálí pak jede normálně,bacha na to i když tam jsou komůrky mohl bys propálit píst.Vyndej vstřiky nech si je přeměřit

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 09:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
no ale když ukapává vstřik, tak to musí mít nepravidelný volnoběh, musí to být slyšet ne? já jedu, pustím plyn - to necukne, ale když znovu sešlápnu plyn, zvláště na dvojku tak to zacuká, řekl bych že to chtělo zkontrolovat předstih

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 10:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Auto se chová úplně normálně. Žádný klepání,nebo tak něco. Start taky vpohodě,převalí se a jde,žádný černo,že by protejkal vstřik,nebo nestihl spálit.Volnoběh vpohodě.Za plynem jde také.Má to jen chybu,když se brzdí motorem kdy má ot.+-2200,že pak po přidání zacuká.V jiných ot.je to vpohodě.
Že by poměr vzduchu a nafty,když je přivřená nafta na čerpadle a turbo tlačí vzduch? Nebo plácám blbost? :oops:

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 10:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
Hmm mě to na volnoběhu tohle nedělá. Ani při změně rychlosti, ani při sešlápnutí.
Prostě jen když jedu - rovnoměrně sešlápnutý plyn, držim pořád stejnou rychlost tak se to najednou rozškube a musim buď ubrat nebo přidat. Pak už to nedělá. Vždy na rovinách. Do kopce nikdy ani z kopce.

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: předmět
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 18:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
znovu vstřik je to celé a ve vstřiku je tryska laicky popsáno.A ted k tomu když ukapává to znamená že tam nemá určitý tlak který to propustí takže ukapává neb řečeno teče tak při zařazené rychlosti se tam naschromáždí více nafty a jak přidáš zacuká to .Prominte ale popisuji to tak aby se to chápalo.když budete chtít můžu to popsat odborně

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 19:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ukapavani vstriku je videt(ne vzdy) i na zhavici ,ktery se tak opaluje ,spis upaluje.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: předmět
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 19:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
ano přesně tak a když se to nechá až do extrému je možno i odrovnat ojniční ložiska atd protože tam jsou jiné rázy na píst.Opakuji můžu to napsat odborně ale píšu to lidově aby se to chápalo

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 říj 2006 20:28 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
Mám podobný problém, ale dělá mi to jen při 1400 - 1600ot/min - tedy těsně nad volnoběhem -a to stačí lehce zvednout otáčky a nehýbat plynem. Vyšší otáčky, nebo volnoběh je ok. Kromě toho to hůře startuje - studený motor musím točit téměř 5s, než naskočí. A nezáleží, zda mu před startem napumpuju. Vzduch v hadičkách nemám, membránové čerp. na filtru paliva i filtr ok (vstřiky jsem ještě nestačil zkontrolovat. Zjistil jsem však, že ten el.-vent., co má před startem několikrát "zaťukat", tak klepne 1 - 2x a pak téměř tiše (jen tak-tak je to slyšet). Mohlo by to být tímhle? Když jsem ho trochu povolil a znuvu utáhl, tak klepal víckrát.

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2006 19:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
mohlo by to být i tímto víš ono na dálku se špatně určuje co to je.ale přibližně skuz ten ventil,a když ne jdi na to od začátku ,vzduch v soustavě, vstřiky, žhavičky jen když to blbne když je to studené.Pak jeině ten ventil

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz