fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 říj 2024 12:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Turbo se zblaznilo - vibruje
PříspěvekNapsal: 06 pro 2004 08:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Zdarec, mam takovy problem, mam esco 1,8TD 66kW a pred rokem se na nem delala GO motoru s vymenou cerpadla Lucas za Bosch, od te doby (menili se komplet pisty + vybrus) a od te doby jdou od motoru pri 2000ot a pak kolem 4500ot (tech 4500 mi rikal na STK na emisich, kdyz to vytacel, ze to neprijemne vrni do pedalu, ja to tolik netocil), je ot takovy jakoby simrani do pedalu plynu a i cely auto ma jemnou vybraci. Vcera jsem konecne instaloval budik na tlak turba (je to budik pouzivany treba na tlakovy nadoby za 200,-Kc) a dneska rano pri ceste do prace jsem ho poprve prubnul a ta mrcha rucicka se zhruba na 2000 zacina neprijemne klepat (lita v rozmezi asi 0,1atm) a pak pri plnem zatahu (asi 0,8atm) taky, to by mi tolik nevadilo, kdyby tim jak se klepe nevydavala dalsi vrnivy zvuky

Cim to muze byt, ze turbo netlaci pravidelne, ale kolisa to a to ze desne rychlo - jako kdyby jste misto foukani jednim dechem funeli (jako treba po 10km behu) ale rychle za sebou?

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2004 14:10 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2004 18:11
Příspěvky: 188
Bydliště: Orlová
Co lopatky v turbu jsou všechny?

_________________
Ford escort combi 1.6.16V 66KW94


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2004 19:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Turbo jsem venku nemel,a le kdyz tlaci 0,8atm (novy ma davat 0,9) tak pocitam ze jo (no po novym roce tam pude jiny,a le stve me to, jak to vrni)
Jeden typ jsem dostal, ze to delaji vyfuckovy ventili, jak se zaviraji a otviraji, ale ta rychlost zavirani a otvirani se podle me nemuze projevit na vrtuli turba, ab ytak rychle zrychlovala a zpomalovala - a delala "razy v sani" - tudiz vybraci rucicky

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2004 22:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
a co zkusit nejakej budik, kterej je urcenej pro tlak turba a ne pro tlak nejaky plynu v lahvi? :?

_________________
Ford Escort RS2000 MK5 ....... ticho léčííííí
Ford Mondeo MK3 2,0TDCI 96kW ..... konečně rozumně velký auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2004 22:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
ACEMajky sundej mezichladic at uvidis vrtuli a zkus jakou ma vuli.Potom to rucne vytoc a koukej jestli to opravdu dela to turbo.Pri tom koukni na budik, jestli je tam ten pokles tlaku.A zkus to treba projed(kousek) bez turba.Nevim, ale podle me je to blbost,turbo se roztoci a tlaci porad, tedy ne trhave.(jak ty pises)V tech tockach co to ma ,si to predstav jak by to asi slo.Podle me, ti nekde trosku unikne tlak a hned se srovna(proto to kmitani budiku).To vrneni auta,to nevim, me taky vrni,ale to je diferak.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2004 23:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
JR: nemam na budik za 1500 (presneji za takovouhle vec mi pride zbytecny davat tolik), jelikoz kamos to delal jako ja a nerikal, ze by mu to nejak litalo. No myslim si, ze je neco s turbem i kdyz mi pride, ze to vrneni to dela po GO (ale muze to byt i tim, ze motor ma ted poradny tlaky, tak se to jenom vice projevuje)


No pockam do Prahy, chtel bych se projet nejakym jinym 66kW TD escem pokud mi ho nekdo puci na parkovisti ci o kousek dal - vedle tesca je dobra rovinka a na koci kruhac, nebo pucim auto jinejm at to projedou a reknou, jak to jede, to bude asi objektivnejsi

Uvidim - stejne tam pude jiny turbo a budik je hlavne na porovnani staryho turba s novym a na sestelovani toho novyho turba, je fakt, ze pri asi 2000-2100ot to tlaci jenom asi 0,4-0,5atm - to novy turbo by uz zde melo byt plne natlakovany :o))

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz