fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 16:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 19:34 
Offline
Forďák

Registrován: 09 zář 2006 18:55
Příspěvky: 76
Bydliště: bratislava
Mam netesne vzduchove potrubie, skoro cely pretlak od turba unika netesnostami. Moze dojst k jeho poskodeniu ? Prepokladam, ze turbo bez zataze moze dosiahnut podstatne vyssie otacky ! Co si o tom myslite ?
Mam otvorit obtok turba ?
Zdravi hravy zaciatocnik

_________________
escort kombi 86 1.6i 66kW, kat, abs ; mondeo 98 1.8i 16v vybava
EX: escort kombi 97 1.8td 90k. a/c.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: předmět
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 19:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
nedosáhne naopak

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 20:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
juraj L píše:
Mam netesne vzduchove potrubie, skoro cely pretlak od turba unika netesnostami. Moze dojst k jeho poskodeniu ? Prepokladam, ze turbo bez zataze moze dosiahnut podstatne vyssie otacky ! Co si o tom myslite ?
Mam otvorit obtok turba ?
Zdravi hravy zaciatocnik
Narozdíl od kolegy si myslím, že teoreticky může turbo jít do vyšších otáček, pokud těsní výfuková primární část, a není odpor protitlakem nabíjecím, tak si myslím že by se mohlo turbo roztočit více než je zdrávo a tím i poškodit, ale je to jen teorie... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 21:52 
Nemyslím si že by mělo dojít k poškození turba, jelikož to turbo je daleko méně zatěžováno, valstně ta dmychadlová část se jen točí a nedochází k takovému ohřevu lopatek. Dále tím turbem prochází daleko méně výfukových plynů, jelikož chybí vzduch a velká část nafty není spálena, auto taky tolik nejede. Většinou dochází k likvidaci turba zvýšením plnícího tlaku nad určitou mez.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: předmět
PříspěvekNapsal: 23 zář 2006 18:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
omlouvám se Walker má pravdu ale já se nedočetl kde to propouští neb fouká.Ano turbo se rozeběhne více ale nemá takovej odpor tak když je dobře mazán nic se neděje jen že auto netáhne

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: provizorna oprava
PříspěvekNapsal: 24 zář 2006 15:36 
Offline
Forďák

Registrován: 09 zář 2006 18:55
Příspěvky: 76
Bydliště: bratislava
Tlakove potrubie som provizorne utesnil. pouzil som bicyklovu dusu a 2 pasky. Na pobavenie pripajam obrazok.
Keby niekto mal navyse originalnu spajaciu sponu, kupil by som. Ford za to chce 1100 SK !
Utesnenie sa prejavilo velmi vyrazne zvysenym tahom, a znizenym dymenim
Obrázek

_________________
escort kombi 86 1.6i 66kW, kat, abs ; mondeo 98 1.8i 16v vybava
EX: escort kombi 97 1.8td 90k. a/c.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: předmět
PříspěvekNapsal: 24 zář 2006 17:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Nemáte tam někde vrakáč když tak to tam kup.Neb mam jet do Němec tak se podívám když tak se spojim a pošlu Ti jí.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 zář 2006 20:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Porad nad tim premyslim a vyslo mi,ze se pretocit muze.Turbo hlida prece (sakra jak se to jmenuje) cidlo(???) ktere pokud se dosahne urceneho tlaku, tak pres paku privre privod spalin a tim snizi otacky a tim i tlak.No a pak pokud tam ten tlak uchazi a tudis neni,tak turbo maka cim dal vic, dokud se neuzavrou splodiny,no a ty se neuzavrou,proto se muze pretocit.Nejak jsem se zamotal ,doufam ze to chapete.Je to jen uvazovani.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2006 08:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Takze turbo tim rozhodne udelas (znicis), proste ho pretocis, jak pise Karel (i kdyz se do toho zamotal), tak Acurator (ta regulacni banka) pri dosazeni tlaku (0,9atm) vysune tycku a ta otevre obtok (Karle, neprivira vyfuck. plyny, nybrz je pousti mimo turbo - mino lopatky) a tim reguluje tlak a otacky turba, pokud ti utika tlak, tak regulace nezareaguje a tim se turbo toci vic a vic a muze se pretocit, utrhnout se lopatky, zadrit se, zapeci se, povolit se na nem maticka, proste neco, to neco kdyz se utrhne, tak vleti do sani a pak k ventilum a do motoru a huraaaaa, to je rachot - ted me napada, ze by stalo zato dat jeste do cesty za turbo nejakou sitku, ktera by v pripade poskozeni zachytiila vetsi ulomky,aby se nedostali do motoru

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2006 08:54 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Jen malý dotaz - turbo nemám - ale jestli dobře chápu funkci, tak v cestě vzduchu za turbem je ještě IC a tím by matka si neproletěla...?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2006 13:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Zalezi zdali mas IC (66kW) nebo nemas (51kW) a i skrze IC by se mam pocit maticka umela dostat

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2006 18:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
ACEMajky píše:
Takze turbo tim rozhodne udelas (znicis), proste ho pretocis, jak pise Karel (i kdyz se do toho zamotal), tak Acurator (ta regulacni banka) pri dosazeni tlaku (0,9atm) vysune tycku a ta otevre obtok (Karle, neprivira vyfuck. plyny, nybrz je pousti mimo turbo - mino lopatky) a tim reguluje tlak a otacky turba, pokud ti utika tlak, tak regulace nezareaguje a tim se turbo toci vic a vic a muze se pretocit, utrhnout se lopatky, zadrit se, zapeci se, povolit se na nem maticka, proste neco, to neco kdyz se utrhne, tak vleti do sani a pak k ventilum a do motoru a huraaaaa, to je rachot - ted me napada, ze by stalo zato dat jeste do cesty za turbo nejakou sitku, ktera by v pripade poskozeni zachytiila vetsi ulomky,aby se nedostali do motoru

Ty vždycky dokážeš někoho tak vyjančit .................. :D

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2006 19:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
ACEMajky píše:
Takze turbo tim rozhodne udelas (znicis), proste ho pretocis, jak pise Karel (i kdyz se do toho zamotal), tak Acurator (ta regulacni banka) pri dosazeni tlaku (0,9atm) vysune tycku a ta otevre obtok (Karle, neprivira vyfuck. plyny, nybrz je pousti mimo turbo - mino lopatky) a tim reguluje tlak a otacky turba, pokud ti utika tlak, tak regulace nezareaguje a tim se turbo toci vic a vic a muze se pretocit, utrhnout se lopatky, zadrit se, zapeci se, povolit se na nem maticka, proste neco, to neco kdyz se utrhne, tak vleti do sani a pak k ventilum a do motoru a huraaaaa, to je rachot - ted me napada, ze by stalo zato dat jeste do cesty za turbo nejakou sitku, ktera by v pripade poskozeni zachytiila vetsi ulomky,aby se nedostali do motoru

Ja ale psal to samy ne?Myslim to privreni plynu do turba. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2006 13:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Karel - ale oni se neprivoraji, oni se pousti jinudy - vysledek je stejnej, jenom se te poopravil, jak to presne je - to co jsi psal ty, by vapadalo, ze ta klapka uzavira cestu plynum k vrtulce, ale ona jenom otevre diru bokem a pak nejde tolik plynu na vrtulku

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2006 18:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
OK. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz