fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 30  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2006 19:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Jo tak to se máte.Fiesta je na tom stejně jak jsem měl možnost okouknout.A to kamoš co se v autech hrabe porád brblal.

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2006 15:31 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
tak jsem se taky pustil do cisteni volnobez. ventilu. taky me lital volnobeh po natoceni nahoru a dolu, obcas to chciplo, po zahrati casto visely otacky na 3000. i kdyz jsem na auta spis levej, tak to celkem slo. vrchni sroub se da seshora a na ten spodni se fakt musi vlezt pod auto. Po vycisteni motor slape jak ma :-D

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2006 18:58 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2006 15:09
Příspěvky: 23
Bydliště: PRAHA
Tak to mám pořešené... :o) Závada tak jak jsem jí popisoval nebyla způsoben volnoběným ventilem, ale vadným čidlem - váha vzduchu a dále byl vyměnen ventil odvětrání klikovky a i ta hadice. A motor jede jak vínko! :o) Motor taky znatelně líp táhne od nízkých otáček. Ta váha vzduchu je fakt hoodně důležitá i když se zdálo, že za tepla je vše OK.

_________________
Ford Escort, 1.6 16V r.v 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2006 19:07 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2006 15:09
Příspěvky: 23
Bydliště: PRAHA
řekl bych, že je to čidlo - váha vzduchu! Měl jsem podobný problém. Mělo by se to ukázat na diagnostice, ale to, že se ti otáčky drží na neutrál za jízdy tak vysoko to kukazuje právě na tohle čidlo. Dělalo mi to to samé. Ještě se vyplatí vyměnit ventil odvětrání klikovky i s hadičkou. Po této opravě mám vše ok a motor navíc znatelně líp táhne od nízkých otáček.

_________________
Ford Escort, 1.6 16V r.v 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnoběh za studena.
PříspěvekNapsal: 14 zář 2006 01:17 
Offline
Forďák

Registrován: 12 srp 2006 10:11
Příspěvky: 216
Bydliště: Olomouc
Mám taky problém s volnoběhem.Nastartování v pohodě.Po té ot. tak na 3 sec. 1100 až 1200.Potom spadnou na 500 až 800 a někdy to pomalu chcípne,ale dokáže se to s obtížema vrátit zpět k 900 ot.To se opakuje dokud se neohřeje.Jak se ohřeje tak je to v pohodě.Otáčky cca 900.Hodně se píše o volnoběžném ventilu,ale ten můj motor nemá,teda jestli se nepletu.Není to tím,že si řídící jednotka myslí,že je motor teplý?Je možné,že by to mohlo být čidlem teploty motoru?Díky za názor.

_________________
ex: Ford escort CLX, 1,4i, r.v.1991,52 kw,benzín.
Fiat Brava ELX 1,6 76kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 zář 2006 19:29 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2006 15:09
Příspěvky: 23
Bydliště: PRAHA
No vypadá to dost podobně jako moje závada.. Holt budeš muset někam na diagnostiku. Ale řekl bych, že nějakým čidlem to s největší pravděpodobností bude. Váha vzduchu je nejdražší, mě vyšla na cca 2700,- .

_________________
Ford Escort, 1.6 16V r.v 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 00:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Pokud se nepletu, tak Jiřího motor nemá MAF, ale MAP(měří podtlak v sání). Jinak tohle čidlo se dá taky proměřit.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 10:54 
Offline
Forďák

Registrován: 12 srp 2006 10:11
Příspěvky: 216
Bydliště: Olomouc
MV píše:
Pokud se nepletu, tak Jiřího motor nemá MAF, ale MAP(měří podtlak v sání). Jinak tohle čidlo se dá taky proměřit.



Přesně tak.MAF můj motor nezná,jen MAP.Ale MAP jak se zdá je v pořádku.Při odpojení je znatelné zhoršení chodu motoru.A kdyby to byl MAP tak by to dělalo problémy i když je motor zahřátý.Jedině asi ta diagnostika.

_________________
ex: Ford escort CLX, 1,4i, r.v.1991,52 kw,benzín.
Fiat Brava ELX 1,6 76kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 11:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Hm, co čidlo teploty chladící kapaliny (ECT)?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 zář 2006 10:58 
Offline
Forďák

Registrován: 12 srp 2006 10:11
Příspěvky: 216
Bydliště: Olomouc
Wizzi dík za ten tip na čidlo teploty motoru.Čidlo jsem si půjčil od kámoše a je to OK :) To čidlo bylo vadny.ŘJ jednotka používala náhradní data.Což odpovídalo zahřátému motoru.

_________________
ex: Ford escort CLX, 1,4i, r.v.1991,52 kw,benzín.
Fiat Brava ELX 1,6 76kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2006 15:09 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2006 08:45
Příspěvky: 6
Bydliště: kladno
Mám taky problém z volnoběhem přï nastartování naskočí na 1800 ot. běží asi 6-10 sekund a spadne na 1500 ot. to běží asi 1-2 minutu a spadne na 800 a je to ok. Při častých popojížkách to je docela časté. Volnoběžnej ventil mám novej. Pak ještě při prudkém sešlápnutí plynu má sbnahu se udusit a nereaguje hned ale áž po vteřině Neměl jste nikdo podobný problém dík.

_________________
Ford escort 1,6 16 V motor zetec r.v. 12/1997 ABS 2 x airback červená základní barva celkem slušní stav a zatím mě noc nestál


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2006 17:57 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Benzin a co senzor škrtící klapky a co MAF ? Co se tu tak psalo, tak i ventil odvětrání klikovky má vliv.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2006 17:44 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2006 15:09
Příspěvky: 23
Bydliště: PRAHA
Benzin : Když už bude volnoběh OK, zkus za jízdy vyřadit.. a Koukni kolik to bude držet volnoběh. Ten vadnej MAF mi to hnal někam na 1500 coz je mooooc.

_________________
Ford Escort, 1.6 16V r.v 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2006 16:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 srp 2006 16:14
Příspěvky: 55
Bydliště: Praha
For Hornych: Takže to čidlo? Mam asi stejnej problém, jako jsi měl ty, jak to tu čtu... i když poznat to mezi těma stovkama escortů nedržící volnoběh je taky docela umění :) Po nastartování jakž takž drží (občas kolísá 700-1300), jenom prošlápnu, už nedrží - tzn. vyjedu a u první křižovatky při vyřazení chcípne.... to vše tak max. 2-3minuty, dokud se motor nezahřeje... zahřátej jak víno, ale to chcípání mě nervuje, takže se hodlám s tim něco dělat... i když popravdě pořád ještě pořádně nevim co :)

_________________
Fordík Escort, 1.6 16v, r.v. 97, 5ti dvéř, 15" alu, celých 90 horse power


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Opět volnoběh
PříspěvekNapsal: 03 říj 2006 18:13 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
Mužete mi někdo poradit s volnoběhem? Neklesají mi otáčky při řazení, spadnou až při zastavení auta. Napsalo se tu o tom už mnoho. Vyskoušel jsem snad všechno. Nový volnoběžný ventil, ventil odvětrání klikovky, čidlo teploty nasávaného vzduchu, svíčky, kabely ke svíčkám, prostě co se dalo. Stále se otáčky při jízdě drží vysoko. Po opětovném nastartování je klid jen pár kilometru. Prosím poraďte co ještě vyměnit.

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2006 20:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To Thomino: zkus si do hledání zadat heslo: vadná zdvihátka, nebo výměna zdvihátek a myslím, že to může vyřešit tvůj problém. Jestli po nastrtování necháš motor běžet na volný chod a do minuty zhasne a se studenějšími rány se jev bude zhoršovat. Pak studený motor nebude za mrazů schopen ani jet a třeba po rozjezdu zhasne za jízdy při řazení, tak jsi doma.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2006 00:15 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2006 15:09
Příspěvky: 23
Bydliště: PRAHA
Psal jsem o tom v tématu "volnoběh - vděčné téma" :o)
Dělalo mi to totéž a navíc byl problém se studeným volnoběhem. Dělalo to čidlo MAF-váha vzduchu. Ale je dost drahé, tak bych raději před tím šel na diagnostiku.
Jinak otáčky mají byt při vyřazení za jízdy o něco vyšší než volnoběžné, ale né o moc. Tak kolem 1100 by to mělo být.

_________________
Ford Escort, 1.6 16V r.v 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2006 00:26 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2006 15:09
Příspěvky: 23
Bydliště: PRAHA
Thomino : Já bych určitě doporučil diagnostiku.. a budeš mít jasno hned :o)

_________________
Ford Escort, 1.6 16V r.v 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2006 06:48 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
Na diagnostice jsem byl, ale MAF byl OK. Jen čidlo teploty nasávaného vzduchu a špatné hodnoty lambda sondy. Čidlo jsem vyměnil a lambdu proměřil. Byla OK. Nemohl by to dělat tzv. halluv senzor? Protože když auto zastavím jen na volnoběh, tak otáčky klesnou.

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2006 06:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Zkus prověřit TPS, je o něm tady napsáno dost, včetně hodnot které naměřit. Měření je v konečné fázi nejlépší dělat přímo na svorkovnici ŘJ.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 30  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz