fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 06 říj 2024 06:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vačky, 1,8 16v
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 23:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
zdravim, příští rok bych chtěl koupit něco mladšího a silnějšího buď to 1,8 nebo 2,0 , tak mě jen napadlo jestli někdo nezkoušel dák do 1,8 16v Z.(85kw) vačky z motoru 1,8 (96kw) a jestli to je vůbec zaměnitelný??? díky za odpovědi

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2006 09:06 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
RS dát vačky z 96kW verze je běžné a zaměnitelné to samozřejhmě je. Pak ještě větší klapku (Mondeo 2l ) a řídící jednotku pro XR3i, která měla právě 96kW a máš o 15 koní vic, i když jen ve vyšších otáčkách - nad 4500 otáček.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2006 23:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
to Mrazík: dík za info, xr3 tahá taky jen od 4500, nebo je to daný tou změnou, možná by bylo jednodušší dát tam rovnou zeteca z mondea 2,0? motory jsou vzhledově stejnýa je tam větší krouťák mno zatim ještě nevim, spíš bych chtěl víc to RSo jenže mě sere to povinný ručení, navíc na ty co jsem koukal tak maj dost najeto a chtěj za ně taky docela dost tak se uvidí, jo a s tou jednotkoum,, nemaj ty jednotky z novějších modelů 95 => víc pinů???

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2006 11:40 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
RS2000 i s větším nájezdem je v pohodě, ty motory vydrží fakt hodně.
XR3i tahá do těch 4500 v podstatě stejně jako 115 koňová verze, ale pak nastoupí ty vačky s větším zdvihem spolu s řídící jednotkou a větší zátah je hodně citelný až skoro do 7 tisíc.
Mondeo 2.0 má větší krouťák a výměna motoru je jednoduchá.
Záleží co seženeš.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2006 14:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Nechci se hádat, ale motor RKC 85kW bude mít podle mě vačky se stejným zdvihem jako RQB 96kW. Mimo to si nejsem tak úplně jistý zda jsou ty vačky mezi těmito dvěma motory zaměnitelné, určitě to jde z RQB na RDA 77kW. to by se chtělo podívat do nějakého katalogu, a ještě postřeh --------> s RKC se jezí líp než s RQB, protože je vyváženější viz JR a Peha na dálnici :wink:

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2006 15:31 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Chtelo by to asi ty vacky fyzicky porovnat, ale co vim, tak vacky to zmetca by mely pasovat do hlavy az snad do novy konstrukce snad 98. Dalo by se mozna porovnat podle katalogu Kent a Piper, ale pochopitelne nad primy srovnani neni.Vlastni poznatek nemam, ale venku tvrdej, ze rozdil mezi 77 a 85 kW je v RJ v nicem jinym. Takze jsme zase na zacatku.
Ale z vlastni zkusenosti muzu rict, ze mondi 2l je na jezdeni moc prijemny, da se s tim jezdit pomalu jako s ropakem a pritom kdyz je zapotrebi, tak se to da roztocit.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2006 22:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
, tak teď já vůbec nevim co na to =)) To:Lukas v čem je to vyváženější, v chodu motoru že ten 16 s 85kw není tak vyhnanej jako to z xr3? a proto se to líp chová?? docela bvy mě zajímala ta spotřeba kolik si to vezme u 1,8 a u RS2000, abych celej měsíc nešetřil jenom na benzín, psal jsem si zs Destroyerem a ten říkal že se s RS pod 10 litrů jedostal ani při klidný jízdě

to Futura: dělal jsem těsnění pod hlavou na mondeu 2,0 pěknej voser =)), ale hejbalo se to slušně , s takovou krávou, jeniný v čem jsem viděl na první pohled rozdíl oproti 1,6 z esca bylo sání, ale oni tam jsou asi 2 verze , když jsme tam měli nějákou 98 1,6 16v měla klapku naležato a , teď tam máme 95 už taky delfína, a ten jí má zase jako starý cvh, jinak tu 1,8 (85kw ) jsem ješttě v escu neviděl tak nevim,

a ještě jedna otázečka, nevim jestli mam zkusit přehodit vačku 1,6 cvh(77), jestli se to trochu zlepší nebo ne, víc benzínu tam stejně nepoteče, ale možná to má jiný časování

díky za odpovědi

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2006 07:21 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tesneni pod hlavou je stejnej voser na kazdym zmetcovi, teda ani ne to tesneni, ale spis to, ze se musej dat dolu i vacky, blbe se stelujou rozvody atd. No, pocita se, ze to clovek dela malokdy a ze to soupne do servisu. Na ebay jsem videl u prodeje origo vacek specifikaci na 1,6 CVH, ze prej to jde i na 1,4 a turbo. Takze ono je to s tema vackama takovy nejaky ne moc jasny, aspon pro mne.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2006 23:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
to : futura
mno jo, podobný to je taky u jinejch aut třeba u opla , 16v ecotek má šrouby na hlavu přesně pod vačkou takže se to musí taky sundat, naštěstí jsem to dělal na omeze kde je motor podél takže rozvody brnkačka horší to bude u vectry nebo astry =),u toho mondea je třeba ještě na ... ta trubka od svodů k Agr ventilu to je taky mazec, mno a s těma vačkama bude nejlepší když si bujčim tu z 1,6 na vrakáči a porovnám jí s tou mojí

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz