fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 24 pro 2024 01:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2006 22:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ten integráč je NE 555?

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2006 13:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2004 21:19
Příspěvky: 55
Bydliště: Brno
Žádný obvod 555, ale procesor PIC12F675. Ještě jedna oprava. Z mých předchozích příspěvků mohlo vyplynout, že PIC je firma. Není tomu tak a je to jen označení procesoru - upozornil mne na to jeden pozorný čtenář :) Sorry, nejsem žádný elektro-profík.

Zde je slibované schéma:

Obrázek

A prográmek v HEXa kódu.

http://www.envinet.borec.cz/12F675_ARS.hex

Pokud se někomu nezdá hodnota 0,4V, tak to může kámoš upravit. Tímto mu děkuji za toto schéma.

_________________
Escort95, Hatchback 5 doors, 1996/11, CLX, Zetec 1.6 EFI (90ps), BC/MTX/IB5 (5 speed), 2WD, With AIR Conditioner, MOONDUST SILVER, Ford-Werke Aktiengesellschaft, Koeln, Germany
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2006 18:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2004 17:46
Příspěvky: 70
Moc pěkná práce.Na výrobu by to neměl být velký problém.Na programování už je,aspoň v mém připadku těžší.Jinak nikde jsem nenašel zmínku o nevhodnosti pro diesely.Jak jsem jiš napsal někdy dřív,tak mám s tím dost dobrý zkušenosti a konkrétně v dieselech to chodí úpně bez problémů (Oktavia 1,9Tdi,Fokus 1,9Tdi,a taky naši ropáci Escort 1,8D i Td od r.v.93-99).Asi bych nic neřešil a jednoduše bych to namontoval.Já jsem to dnes znovu testoval a po dokončení žhavení(asi 10sec) se nic nestalo a až po tom co jsem nastartoval tak se světla rožly.

_________________
FORD ESCORT 1,8D r.v.95/7 MKVII automatické rožíhání světel,cd měnič,teploměr venkovní teploty ala opel(panel hodiny datum teplota) prodán.Nyní ford focus I 1.8 TdDi 66 kW a na starosti ford galaxi 1.9 PD 2001 r.v.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2006 18:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2004 17:46
Příspěvky: 70
Omlouvám se! Su slepej jak patron.Na stránce Zetronu v podrobnostech o výrobku je skutečně napsáno o těch dieselech staršího data.Já si ale myslím,že je to spíš kvůli ušetření baterie,která při startování vydá více energie než je zdrávo,a při okamžitém rožnutí světel po vyčerpávajícím startu není dostatečně dobíjena a při krátkých trasách se spíš vybíjí než dobíjí,protože světla zežerou co se dá,navíc když tam někdo máme 100W/110W H4

_________________
FORD ESCORT 1,8D r.v.95/7 MKVII automatické rožíhání světel,cd měnič,teploměr venkovní teploty ala opel(panel hodiny datum teplota) prodán.Nyní ford focus I 1.8 TdDi 66 kW a na starosti ford galaxi 1.9 PD 2001 r.v.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2006 18:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Prave za mrazu je ti dobrej kazdej Amp. co leze z baterky.Proto se toci az po zhasnuti kontrolky zhaveni.Zhavice dost berou a svetla + - taky.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 09:47 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2005 13:40
Příspěvky: 40
Bydliště: Humpolec
Tak jsem o víkendu zapojil konečně ten Smart ze Zetronu Třebíč, za radu moc děkuji J@vovi, funguje to perfektně. Takových krabiček je na trhu spousta, ale děkuji hlavně za typ, který se zapojí takto jednoduše a nemusí se vůbec rozebírat palubka. Bez přídavné diody to ale nejde po mechanickém rozsvícení spínačem chcípnout. Říkal jsem ten problém výrobci v Třebíči a ten tvrdil, že už ho dávno vyřešili. Nicméně není tomu tak. Ale jedna dioda 6A a je to úplně bez chyby. Navíc je to docela dobrá kontrola dobíjení alternátoru.

_________________
FORD Escort Kombi 1,6 16V,1998, klima, el.okna, ABS, 2x airbag


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz