fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 105 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 21:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
leda, před to ještě namontit, mlhovinový trysky, a pouštět před to drtek vody, =))), pak by gto mohlo , třeba zvlčet jako foch za mírnýho deště, takovej trošku vodíček =))

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 zář 2006 13:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
mrJekill píše:
ACEMajky píše:
Hlavne aby nepiskal :)

Jen at píská,alespoň to bude jako opravdový turbo


Taky bych řekl, že to pískání bude dobrej vedlejší efekt.. Navíc křečci prý mají ty běhací kolečka rádi tak to ani nebude týrání zvířat....

Homik: objednávka byla přijata a do 14 bude připravena k expedici.

Nemůžu si pomoct, ale nechápu některý lidi, kteří se tímhle způsobem snaží zvýšit výkon. Takový rádobyinženýři, kteří vymýšlejí kraviny, domnívaje se, že tím udělají z felicie letadlo, protože ti blbci co to auto vymýšleli vůbec nemají tušení, že by něco takového mohlo jít. Ale proti gustu žádnej dišputát. Jsme v tuzingu, takže to sem patří.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Naposledy upravil LeMans dne 12 říj 2006 09:22, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 zář 2006 16:46 
krecek....???? hej dobry... s tima ledkama taky.. to uz sem koumal delsi dobu


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: blbci
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 09:02 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
A ja zase nechapu pitomce, co vsechno hned odsuzujou, pokud to neni vymena stavajiciho motoru na 1.8 16V. To ze se nekdo snazi dostat do motoru vic vzduchu si myslim ze neni pitomost, taky si nemyslim ze ty lidi z toho chtej mit letadlo, ale nejaky ten konik navic vzdycky potesi o to vic, kdyz si to clovek udela sam doma na koleni a kdyz je to bavi proc to hned hazet do kose?
Jo to ja znam, valim si koule doma, vim vsechno a sem borec, to umi kazdej. Jo testovat to asi nikdo nebude, ale ja si terba myslim ze nejakyho toho konika to prida a jestli se to necha udelat doma v cene do 1000, aby to i nejaky vypadalo, tak proc ne? kdyz se to nekomu libi, ja osobne bych s tim trebas taky laboroval. Vyzkousel to.
Tak si prosim nechte krecky na doma a nezavirejte hned pred vsim dvere.
cauweSs

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 09:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
trošku bych být tebou zklidnil. v tvém příspěvku jsem nenašel jediný technický argument, kterým bys nám všem co si válíme kouledoma a myslíme si o sobě bůhví co a přitom jsme úplně blbí zavřel hubu? u garáže mi stojí 120ka která má cca 90 koní a dělal jsem si ji až na pár technických věcí jako je snížení hlavy a předělávka na ostrou vačku úplně sám. Tak se zklidni a zamysli se nad tím co tady plácáš.
Ale asi je zbytečné se k tomu vůbec vyjadřovat, protože tuzér je podle mě diagnoza a vyléčí ji MOŽNÁ čas.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 09:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Co se me tyce, instaloval jsem si misto puvodniho turba turbo s promenlivou geometrii lopatek take sam (kamos mi akorat nechal vyriznout priruby a navaril mi je na trubky) a co se ostatnich veci tyce, nejsou tak zavazne, ale taky potesi - proste jak se o me rika, nemam z toho auto,a le letadlo (ne vykonem, ale mnozstvim elektroniky okolo)

Jinak k tematu, ono kdyz to umistit do auta s RJ, tak podle me bude potreba nastavit i jinak ridici jednotku, aby byl optimalni pomer paliva a vzduchu a to asi na escortu sam doma nezvladnes predelat mapy (pokud to u benzinaka vubec jde - ja jsem ropak)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 09:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
to STORR: jo a víš, já jsem takovej pitomec - mohl by jsi mi vysvětlit co je to směšovací poměr?

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 09:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2006 22:31
Příspěvky: 318
Bydliště: Brno
Motor si údajně vezme 5000 litru za minutu, pochopitelně záleží na obsahu. Myslíš že tento větřák dá tolik vzduchu? A to tam musí hnat pod tlakem. Na eresku jsem sundal troubelku od airboxu a k sání dal ruku. Jemně jsem brnkl o plyn a řeknu vám byla to pěkná bolest jak mě to nasálo.
Dle mě je toto reklamní trik určený tak pro Š110.

_________________
FordScale18
HomikRacing
Ford Escort RS 2000 MK VII 03/1996
Ford Transit - 2006
Ford Escort MK III - 1982
Ford C-MAX - 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 10:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
[quote="Homik"] Na eresku jsem sundal troubelku od airboxu a k sání dal ruku. Jemně jsem brnkl o plyn a řeknu vám byla to pěkná bolest jak mě to nasálo.
quote]

A mě se snažil nakecat, že ten cucflek má od mladé.... :-D :twisted: :-D

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 10:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Homik píše:
Motor si údajně vezme 5000 litru za minutu, pochopitelně záleží na obsahu. Myslíš že tento větřák dá tolik vzduchu? A to tam musí hnat pod tlakem. Na eresku jsem sundal troubelku od airboxu a k sání dal ruku. Jemně jsem brnkl o plyn a řeknu vám byla to pěkná bolest jak mě to nasálo.
Dle mě je toto reklamní trik určený tak pro Š110.


Proto jsem se taky našeho odbordelníka ptal na směšovací poměr, jestli mu to něco vůbec říká... těch 5000 litrů zaláží hodně na otáčkách a objemu motoru o turbu se nebavím - když by to bylo turbo, tak by tam těžko dával ještě nějakej větřáček.. v podstatě když bychom počítali tak by to bylo směšovací poměr * celkový objem motoru * počet otáček za minutu (v našem ideálním případě konstantní aby se to dobře počítalo) = průtok vzduchu za minutu. Směšovací poměr je pro mě velká neznámá protože jsem pitomec co jen blbě kecá a čekám až mi o něm naši větřáčkoví odbordelníci něco hezkého poví :-D :-D

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 10:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
jo a jen tak pro zajímavost, takový už celkem dobrý domácí odsavač par na 220 V zvládne za minutu při svém max. výkonu cca 5800 litrů za minutu. Hodně se směju při představě toho vašeho užasného megatuzingrulez větřáčku od jako medagůd písí jak se tam usilovně snaži nahnat aspon polovinu, lopatky ho bolí, motorek úpí, ale říká si vydrž prťka, vydrž, jsi přeca megatuning part! A výsledek je skoro srovnatelný s křečkem pod kapotou.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 11:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Mimo jine turbo toci kolem 150 000otacek za minutu na ropaku (podle tipu), tak si predstav kolik by tenhle vetracek musel tocit aby to melo smysl

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 11:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Vidím že tady zase operuje hromada odborníku, ale pouze jeden to vyzkoušel, a ostatní se to snaží zpochybnit, ovšem argumenty jsou chabé.
Ne, že bych tomu nějak extra věřil, ale to spíše z důvodu potřeby většího Mt na alternátoru při větší spotřebě enrgie na elktromotoru ventilátoru. Ale je možné, že lepší směs přidá více, než kolik sežere elektromotor ventilátoru. Aby to mohlo fungovat tak je potřeba vytvořit alespoň jakýsi přetlak v sání, to se nám podaří když ventilátor dodá více vzduchu než motor právě spotřebuje. To, že nebude dodržen směšovací poměr(poměr vzduchu k palivu) bych nechal bez obav, protože MAF (MAP) spolu s TPS, lambdou a ŘJ se postará aby dodržen byl. Jaká je potřeba vzduchu si každý lehce spočítá, u 4 taktu se 4 válci saje na 1 otáčku jen jeden válec, na dalších třech probíhá kompres , výbuch a výfuk. Tedy pro motor 1600ccm to bude maximálně 0,4l x 6000ot/min = 2400l/ min. To je hodnota kterou ventilátor, nebo dmychadlo zvládne, aniž by musel mít otáčky elektomotoru v řádu statisícu. Myslím si tedy, že teoreticky by přidání slušného ventilátoru do sání mohlo zvýšit kroutíci moment motoru v nižších otáčkách oproti standardu.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 11:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Stando, proc tedy kdyz vymenis u ropaka turbo za vetsi (vykonejsi) se meni mapy v RJ, kdyz jak pises ty se o to auto postara samo - vetsinou dojde k tomu, ze zmenis mnozstvi vzduchu a cidla zacnou davat RJ spatne hodnoty (moc vysoke, ...) a tak zacnou padat chyby a muse to preprogramovat a toma sam neudelas...

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 11:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
2 STANDA: no to s tebou ale hluboce nesouhlasím!! na jednu otáčku jen jeden válec nesaje!!!! Kdes k něčemu takovýmu vůbec přišel? zkus si představit motor... už? tak a ted celou jednu jeho otáčku jo? A jak bys to chtěl udělat a by sál u 1 otáčky jen jeden válec? to sis hochu docela hezky pomotal a hodně přestřelil. Dovolil bych si tvrdit že sis ted i trhnul docela ostudu tím co jsi napsal. Nejdřív mě to fakt i zmátlo :D ale až jsem se nad tím zamyslel o vteřinu dýl, tak jsem se opravdu pobavil. Zamysli se nad tím co jsi s tou kompresí atd. napsal a uznej, že jsi opravdu hodně mimo, ale stát se může....
sorry za OT:
tak mě napadlo: jak je to u třeba V8? To najednou sají při té jedné otáčce 2 válce a nebo při ní saje taky jenom jeden a druhej odpočívá? :-D :-D :-D :roll:

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 12:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jo jasně sajou 2 válce na otáčku, opravdu jsem v popisu udělal s pohybu nahoru a dolů 2 otáčky na místo 1. Je to tedy 2400 *2 = 4800 l/ min. Díky za upozornění, ale jinak to neměmí nic na tom co jsem napsal.
ACE: Zapalovací mapy jsou natolik variabilní, že zvýšený Mk by mohl v nižších otáčkách nastat.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 12:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
TO Standa: A jak bys to řešil na autě který nemá řj?
A jak podle Tebe šlapou válce na V6? :-D

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 12:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Standa píše:
Jo jasně sajou 2 válce na otáčku, opravdu jsem v popisu udělal s pohybu nahoru a dolů 2 otáčky na místo 1. Je to tedy 2400 *2 = 4800 l/ min. Díky za upozornění, ale jinak to neměmí nic na tom co jsem napsal.
ACE: Zapalovací mapy jsou natolik variabilní, že zvýšený Mk by mohl v nižších otáčkách nastat.


Zase tak moc variabilni nejsou, jsou variabilni do te miry, v jake sepocita ze by se mohli pri provozu (zivotnosti) vozidla menit - serioveho, neupravovaneho - to znamena, ze pokud neco upravis - a ze kdyby ta vrtulka fungovala, tak by to byl vetsi zasah, tak by si s tim RJ menusela umet poradit

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 12:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Martin_in_Capri píše:
TO Standa: A jak bys to řešil na autě který nemá řj?
A jak podle Tebe šlapou válce na V6? :-D


Ted t bude JOKE, na nikoho to nesmeruju a Standu uz vubec ne...


Jasne, na V6ce ten kazdej druhej odpociva, podle hesla, kdo nic nedela, nic nezkazi, tak ani nepokazi vykon motoru a je z ooh razem 3 valec :)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 13:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Standa: Tak jinak: PROČ proboha by konstruktéři už dávno nedělali motory jen s elektrickým turbem kdyby to šlo?

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 105 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz