fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 176 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2006 11:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
tak ta filcka je humus teda. kdyby ty výdechy nebyly falešný tak neřeknu. Ale ten zadek . to mě teda fakt dostalo.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2006 11:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Tak mám další...

Celkem raritka, ale takle zbastlit slušný auto může fakt jen hovado... Jo a je na prodej!!!

Obrázek

Obrázek

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2006 11:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
mám takový pocit, že admini tohle bud šmažou nebo s tím brzo něco udělají. Tohle téma totiž ztratilo původní účel - fotíme tu auta a nebavíme se o pískajícím turbu...

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2006 11:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 22:02
Příspěvky: 330
Bydliště: Prostějov - Brno KrPole
Zalozime novy tema?

"Tuzingove fotky"

co vy na to?

_________________
ex: MK4,3dr,1.4i,
Fünfzylinder power 2309ccm 100kW/190Nm + LPG
Prodej ND: Audi 80/90 B3, Coupe, B4, 100/200/V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2006 11:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
LeMans píše:
mám takový pocit, že admini tohle bud šmažou nebo s tím brzo něco udělají. Tohle téma totiž ztratilo původní účel - fotíme tu auta a nebavíme se o pískajícím turbu...


TO je fakt... Co vy na to Admini? Můžem pokračovat ve foceí aut a přidávání sem, nebo máme udělat jiné téma? Dík za odpověď...

Co říkáš na to Volvo.. To startovní číslo je háááááárd... Je to elektrikářská izolačka... :-D

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2006 11:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
maczaCZ píše:
Zalozime novy tema?

"Tuzingove fotky"

co vy na to?


Počkáme na odpověď adminů?

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2006 11:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 22:02
Příspěvky: 330
Bydliště: Prostějov - Brno KrPole
Ja bych to zalozil hned, no je to mazec, to je fakt izolackou lepeny? Tyhle volva sou docela raritka, ale takhle to potuzit :-/

_________________
ex: MK4,3dr,1.4i,
Fünfzylinder power 2309ccm 100kW/190Nm + LPG
Prodej ND: Audi 80/90 B3, Coupe, B4, 100/200/V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2006 12:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Přemýšlel jsem, že bych to koupil a zrenovoval, ale odradila mě cena, stav a hlavně nesehnatelnost dílů.. A taky to, že bych musel poměnit spoustu dílů, jen protože se na nich podepsala ruka tuzerova... Jo to číslo je izolačka... :-D

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2006 12:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Já to téma založím hned...

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2006 14:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
tak s tou izolačkou je to fakt síla!! to by mě nenapadlo, kdyby mě někdo po hlavě mlátil!

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: To Martin
PříspěvekNapsal: 20 říj 2006 15:12 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 18:03
Příspěvky: 21
Bydliště: Praha a okolí : Kupředu ve Fordech jedem,jsme ostry Fordaci,tak i zijem :0)
To Martin : Hele nejsem si jistej,ale myslim ze tohle Volvo sem videl v Auto Esa v bily barve bez tuzingu kdybys o nej fakt stal :wink:

_________________
Ford Escort 1.4 CLX MKV rv.91 3dv


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: To Martin
PříspěvekNapsal: 20 říj 2006 15:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
suumcuique píše:
To Martin : Hele nejsem si jistej,ale myslim ze tohle Volvo sem videl v Auto Esa v bily barve bez tuzingu kdybys o nej fakt stal :wink:


Díky, ale už mám Capra a jak jsem psal výše, není to jen o tuzingu, ale více věcech... :-) Jinak do 2.3 V6 jsem hodil nový fotky motoru ... :-)

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2006 21:36 
Offline
Nováček

Registrován: 23 črc 2006 17:26
Příspěvky: 43
Bydliště: Příštpo
Tak jsem to konečně dočetl, prohlídl si pár fotek, ale jak sakra udělat to pískání? Píšťalku jsem zavrhnul a dírku taky vrtat nebudu. Tak fakt nevím.

_________________
Ford Fiesta 1.8D CL 91
Otočená na střechu. Kastle K.O.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2006 21:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
to si děláš srandu nebo to chceš opravdu vědět?

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 19:02 
Offline
Nováček

Registrován: 23 črc 2006 17:26
Příspěvky: 43
Bydliště: Příštpo
Jo chtěl jsem to vědět. Ale když to tady taky nikdo neví, tak co se dá dělat.

_________________
Ford Fiesta 1.8D CL 91
Otočená na střechu. Kastle K.O.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2006 18:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
http://www.autovbtuning.com/data/obrazky/63.jpg[/img] ObrázekObrázek

Tak ja vam sem taky neco pridam ohledne Blow off ventilu, BOV (blow off valve) jelikoz se o turbodmychadla vseho druhu trochu zajimam.
Jak uz jsem napsal BOV je urcen jenom o motory co maji turbo a hlavne skrtici klapku (takze ne TDI, diesel nema skrtici klapku tudiz BOV nepotrebuje)... Po sundani nohy z plyn. pedalu (napr. pri pri razeni) se uzavre skrtici klapka, mezi ni a turbodmychadlem (ktery je roztoceny az na 120 tis. otacek za minutu) se tedy vytvori tlak, ktery by turbodmychadlo prudce zbrzdil, ale taky by mohl poskodit nejen turbinu ale i motor, to nemluvim o tom jak moc by se ten vzduch tim stalcenim a prudkym trenim lopatek ohral(coz by vedlo k dalsimu snizeni vykonu), proto se pred skrtici klapku umistuje BOV, ktery ma za ukol tento tlak vypustit (pri tlaku od 0,5 do cca 3 BAR, zalezi na konkretnim ventilu a jeho nastaveni podle plniciho talku turba, pri vyssich hodnotach nez 3 bary se pouzivaji jine metody proti zpomaleni otacek turba) a tim udrzet turbodmychadlo v otackach aby po opetovnem seslapnuti nemusel zavodnik opet cekat na roztoceni turba (tzv "turbodira").

BOV je vice druhu, od plastovych po specialni slitiny kovu a hliniku. Jsou BOV co prebytecny vzduch vraci zpet do atmosfericke casti sani a jsou BOV sportovni, ktere vzduch vypousti primo a to se projevuje znamym "pssssssssst" (znamym treba z fast and furious 1 a 2 :).

Existuje i sada pro namontovani BOV pro Turbodieselove motory, ale jak jsem uz napsal v nich neni potreba jelikoz nemaji skrtici klapku, takze je to jenom pro ten efekt "psssssst" :) tento ventil je ovladan elektronicky podle polohy plynoveho pedalu. Ale klasicky BOV je ovladan bud jenom podtlakem co se po uvolneni pedalu a tim uzavreni skrtici klapky vytvori v motorove casti saciho potrubi, kdy tlak z turba na ventil pusobi z boku takze ho otevre az ten podtlak, nebo je ovladan zaroven tlakem z turba a na opacne strane podtlakem ze sani.

Pak jsou Pop Off Ventily (Pop off valve) ktere jsou spise pojistne protoze je otevre az velky tlak mezi turbem a skrtici klapkou co by uz mohl vazne poskodit motor (nekdo se mylne domniva ze POV je to same jak BOV, to ale zapricinili nekteri prodejci kteri v tom maji zmateka BOV prodavaji pod nazvem jako pop off ventil).

WRC a nejlepsi sportovni auta maji tento problem s vytvarejicim se tlakem pred skrtici klapkou vyresen jinym zpusobem, jelikoz by BOV uz nestacil, a to takzvanym Anti-Lag systemem (bang bang system), nebudu zde psat jak funguje, je to mimo tema, jenom poznamenam ze se projevuje (jak uz nazev naznacuje) obcasnymy vybuchy a plameny z vyfuku. kdyby jste chteli o tomto systemu vedet vic staci napsat. Jestli to nekoho zajima jeste vice do prodrobna tak se sem klidne muzu o tomto rozepsat.

Citace od uživatele prokysoft

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2006 18:54 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Charlie, to jsi popsal (obšlehl) hezky, ale mám dojem, že místní ogaři, co chtějí to pískání, tak nemyslí pšouky od BOV, ale svistot až pískot turba v závislosti s měnícími se otáčkami. :smt078

Teď mě jen tak z prXXle napadlo jedno řešení - vezmi nějaký reprák, kus vázacího drátu a šňůru z žehličky nebo vysavače. Reprák se přidrátuje do libovolného místa v motoru. dvoulinku z vysavače rozpářem, jeden drát jedním koncem omotáme kolem kontaktu na repráku a druhým koncem někde na kostru. Druhý drát přijde nečekaně na druhý kontkat repráku a druhým koncem volně omotatk klolem zapalovacích kabelů. Jejich pulzy se naindukují do drátu a v repráku to bude prdět až pískat - podle otáček.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2006 19:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
No vidíš jakej sem pitomec.Ani číst už neumím.
Ale nadruhou stranu sem se přiznal že do je obšlehnutý viz poslední řádek

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2006 22:23 
Offline
Nováček

Registrován: 23 črc 2006 17:26
Příspěvky: 43
Bydliště: Příštpo
Nojo, kdo má zapalování, tak jo. Reprák, ale jak to udělat u Dieselu.
Myslel jsem na nějakou mechanickou cestu k žádoucímu zvuku. :-)

_________________
Ford Fiesta 1.8D CL 91
Otočená na střechu. Kastle K.O.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 23:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Charlie, rozepiš se klidně i víc. Tyhle technické věci mě celkem zajímají...
Konkrétně třeba co se používá nad 3 bary a jak to funguje a ten Anti-lag sysem taky. Klidně i hezky poprosím. Prosím prosím...

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 176 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz