fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chcípání
PříspěvekNapsal: 24 říj 2006 16:13 
Offline
Nováček

Registrován: 24 říj 2006 09:32
Příspěvky: 24
Bydliště: Plzeň
Ahoj, včera jsem se byl podívat na nového Fordíka. Při ukázkové jízdě v bazaru, motor ochotně chcípal při volnoběhu, pod plynem se docela držel. dneska mi volali,že už je vše vyřešené - že byla odpojená baterka.Když jí připojili tak to pryý hned dlábli a proto ty problémy.Zas odpojili baterku, nechali počítači čas vše načíst a už je to ok. Zdá se vám to pravděpodobné, nebo se mám připravit na problémy?

_________________
Escort r.v. 93 1,6i 16V DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2006 17:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Připrav se na problémy...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2006 19:39 
Offline
Nováček

Registrován: 09 zář 2006 12:25
Příspěvky: 19
Bydliště: Usti nad Labem
no muze to bejt i tim....

_________________
Esco 91, 1,6 EFI 77 kw, 3 dver
Je to letec...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 10:17 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
I když jsem měl odpojenou baterku, tak po nastartování motor nechtěl chcípnout. Ano učící režim tato jedntka má, při první cca 8 km jízdě, ale nemělo by to mít tendence chcípat. Zkus to projet znbovu a uvidíš.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 10:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Přesně tak. Po připojení baterky, pokud vytočíš po nastartování studený motor při stání na neutrál řekněme k 2000 otáček a pustíš pedál akcelerátoru, otáčky mohou spadnout až někde k 500/min, ale motor by to měl ustát - byť v ten okamžik bude mít k hladkému chodu daleko.
Po pár km zaučení ŘJ by už nemělo nastávat, aby se volnoběžné otáčky dostávaly někde pod 800, nebo motor dokonce chcípal.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Snad
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 15:12 
Offline
Nováček

Registrován: 24 říj 2006 09:32
Příspěvky: 24
Bydliště: Plzeň
No, to jste mě moc nepotěšili, pán tvrdí, že už je to ok, po té co provedli taneček s baterkou,když jsme to projížděli tak jsme ujeli tak 2 kilaky a on toho před tím asi taky o moc víc nenajezdil.Mám strach co přijde, moje poslední korunky jdou do téhle koupě.

_________________
Escort r.v. 93 1,6i 16V DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 16:06 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Zkus to projet na delsi vzdalenost, nech to pekne ohrat, vytocit k 6 tisicum atd. ZKusit vyradit za jizdy, jak to volnobeh ustoji atd.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2006 20:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
Jak už zde bylo řečeno obpojením baterky na delší dobu by nemělo mít vliv na chípání motoru řj má nastavené hodnoty tzv. základní režim a v tomto režimu motor musí běžet bez větších problémů a rozhodně by neměl chcípat. Hledal bych spíše nějakou zradu v čidlech např: volnoběžný ventil, váha vzduchu, škrtící klapka atd. Nebo je to důsledek delší odstávky auta. Rozhodně si nech nějaké korunky stranou protože fordík je dost nevyspitatelnej mluvím z vlastní zkušenosti.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 75 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz