fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2006 08:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Jj, vypada to hezky, ale ten plnici tlak 1,5 to neni to prave orechove pro tenhle motor, chvili sjem jezdil s 1,7atm a muzu konstatovat, ze to byl masakr (najeto asi 10-15km) - pak sjem si to predelal aby regulace fachcila jak ma, skoda ze uz neslo pridt palivo na cerpadle, to by bylajeste jina, ted jezdim na 0,9 a kdyz mu jo nalozim, tak du na 1atm

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 říj 2006 21:20 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
Dotaz: Dříve se tu psalo o plnicím tlaku turba - měřil jsem ho jen bez zátěže. Výsledek: - volnoběh = 0, a pak při zvyšování otáček začíná narůstat od asi 2100, max však jen 0,6Bar. Co by se s tím dalo dělat. Měl jsem to vyndané, turbínka má trošku odpor, než se roztočí. Co vy na to? Co s tím?

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2006 09:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
To je mereno na miste bez kvaltu, nebo za jizdy? - pokud na miste, je to OK

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2006 16:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Já při pokusech na místě na volnoběh:
tlak se zvedá asi od 2500 ot/min až na maximálně 0,5 bar

za jízdy asi od 1800 ot/min - 0,1 bar až po max 0,7 bar.

jede to jako fík, třeba mám nízký hodnoty, protože tlakoměr je z pneměřiče a vedení je z nejsprostší průhledný hadičky cca 1,5 m dlouhý.

Jó a když jsem ještě honil ty netěsnosti, tak když jsem foukal hubou do týhle hadičky, syčel na mě vzduch. filtr, resp. ten černý obal, takže kolem lopatek to asi moc vzduchotěsný není...?

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2006 18:52 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
Bylo to měřeno na místě (mám jen krátkou hadičku), tak jsem si nebyl jistý. Když jsem měl vyndané turbo, tak jsem propláchl mazání ložista benzínem, a po promazání olejem - hned to šlo lépe, ale je cítit vůle v ložisku. Dnes jsem to chtěl trochu projet, ale neměl jsem pořádně přichycený intercoler, tak mi zvýšený tlak zvedl IC a zhodil gumovou průchodku mezi IC a turbem.
Také jsem otestoval klapku obtoku a otevírá při dosažení 0,9Bar. Tak snad dobrý. Díky za uklidnění.

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 07:31 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Já do toho zase tolik nesvítím, ale turbo má hodně vysoké otáčky a vůle v ložisku mu rozhodně nedělá dobře, s tím bych koukal něco dělat...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 132 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz