fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 09:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2004 12:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2004 14:07
Příspěvky: 3137
Bydliště: kousek od Dvora Králové nad L.
No nevím já s plynem mám zkušensoti jen o příbuznémo. Má Favo na plyn, výkon šel dosti dolů už tak byl malý. Má poměrně velké problémy se startováním jinak se to nevyplatí kdo nenajete aleson 20 tis. ročně dle mého názoru

_________________
lubak
Escort RS 2000
POZOR !!! - všechny nové vozy(např.Focus,Mondeo, S-Max, Kuga, Transit, Custom) za exklusivní ceny (více info SZ nebo e-mail)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2004 00:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 pro 2004 21:05
Příspěvky: 107
Bydliště: Milovice n. L
Mám svoje autko předělané na LPG. Problém začal při montáži zjistilo se ,že mám v háji lambdu.(Na benzín to jezdilo normálně).Byl to závažný problém,protože hlavní senzor je lambda. No a jak tak koukám tak jsou tady všichni odborníci na LPG ve Fordu. Každej vyděl tak možna předělaného Favorita,že???? Když se budete zajímat o daný problém,tak se dozvíte,že se tam dává programovatelná elektronická řídící jednotka a plynovej el. ventil který dáva přesně tolik plynu kolik potřebuji.No a k nádrži ,není problém si tam dát toroidku.A to vše (mám to montované do sání) za 21000 kč (vše i práce). A výkon je určitě slabší ,ale 76 kw je dostatečný. A spotřeba na LPG (kombinovaná spotřeba 75% dálnice (130-140 km/h) a 15% normál silnice (100-110km/h) a 10% město (60km/h) a to celé za 8,8 až 10,5 L LPG (to je po přepočtu asi kolem 4,4 až 5,5 l benzínu).Normálně najezdím ročně 30 až 35 tis. km. Jo a k tomu startování ,vždy to startuje na benzín a pak se to přepne (musí mít chlad.kapalina min.6stupňů). po dosažení 3 tis.otáček.

_________________
je - Ford Focus III FL 1.5 EB 134 kW combi ST - Line
byl - Ford C-Max po FL 1,8 TDCi 91kW TREND 6x Airbag , ESP,TCS ,ABS , BC , navigace ,duální A/C .
byl - Ford Focus 1,8-16V 85kW combi Trend,4x airbag.ABS,ASR,vše v el. , BC , xenony,tempomat ,K&N filtr, LPG Magic2.
byl - Ford Fiesta XR2i , 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2004 19:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Wolf píše:
Mám svoje autko předělané na LPG. Problém začal při montáži zjistilo se ,že mám v háji lambdu.(Na benzín to jezdilo normálně).Byl to závažný problém,protože hlavní senzor je lambda. No a jak tak koukám tak jsou tady všichni odborníci na LPG ve Fordu. Každej vyděl tak možna předělaného Favorita,že???? Když se budete zajímat o daný problém,tak se dozvíte,že se tam dává programovatelná elektronická řídící jednotka a plynovej el. ventil který dáva přesně tolik plynu kolik potřebuji.No a k nádrži ,není problém si tam dát toroidku.A to vše (mám to montované do sání) za 21000 kč (vše i práce). A výkon je určitě slabší ,ale 76 kw je dostatečný. A spotřeba na LPG (kombinovaná spotřeba 75% dálnice (130-140 km/h) a 15% normál silnice (100-110km/h) a 10% město (60km/h) a to celé za 8,8 až 10,5 L LPG (to je po přepočtu asi kolem 4,4 až 5,5 l benzínu).Normálně najezdím ročně 30 až 35 tis. km. Jo a k tomu startování ,vždy to startuje na benzín a pak se to přepne (musí mít chlad.kapalina min.6stupňů). po dosažení 3 tis.otáček.


Jen tak pro zajímavost, kolik ti to předtím baštilo benzínu? Esco s 77kW motorem mi žere tak 9-10 benzínu, tak v plynu by to bylo lepší. A těch 21t je docela málo - máš 4bod vstřik né? Někdo mi říkal že by mě to stálo 35t.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2004 11:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 pro 2004 21:05
Příspěvky: 107
Bydliště: Milovice n. L
Pro "skaldal" - Tak na benzin mi to papkalo od 6,8l do 7,5 l /100km dlouhodobě měřeno (léto /zima).No těch 21000kč je úpně super .Jinak mě to mělo stát 18500kč s obyč.nádrží (válcovou) ,ale chtěl jsem toroidku tak to stálo 21000kč. Jinak mám 4bod.vstřik (na benzín), ale plyn je udělanej tak,že je nasáván před klapkou (tzv.do sání).Jinak jak píšeš těch 35tis ,bude asi za sekvenční vstřikování (co válec to triska). No a jetli budeš mít zájem ,tak ti pošlu fotku namontovaného LPG v motoru.

_________________
je - Ford Focus III FL 1.5 EB 134 kW combi ST - Line
byl - Ford C-Max po FL 1,8 TDCi 91kW TREND 6x Airbag , ESP,TCS ,ABS , BC , navigace ,duální A/C .
byl - Ford Focus 1,8-16V 85kW combi Trend,4x airbag.ABS,ASR,vše v el. , BC , xenony,tempomat ,K&N filtr, LPG Magic2.
byl - Ford Fiesta XR2i , 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2005 16:16 
35 tis. by stalo digitalni vstrik, sekvencni jeste o neco vic.Ten je ale nutny jenom k novym autam s OBD II. Digitalni doporucujov do aut s plastovim sacim potrubim, kvuli nebezpeci zpetneho zaslehu(kovove by to vydrzelo).Takze teoreticky je mozne dat i do noveho esca klasicke LPG zarizeni (kolem 25 000), ale nedoporucujov to montazni firmy, mozna proto ze min vydelaj.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2005 16:36 
Měl jsem s plynem někdy problém s volnoběhem, kdy na křižovatce kolísal od 500 do 1500 a v tomto rozmezí se houpal.Teď v létě se to objevuje víc.Právě jsem zjistil, že to dělá když je zapnutá klimatizace.Hned jak jí vypnu přestane.Myslím, že to občas, ale opravdu jenom zřídka dělalo i bez klimy.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2005 08:45 
Přesně tohle mně to dělá taky. Dělá to ale pouze, když ještě není motor úplně zahřátej. Za studena to nedělá a když se zahřeje na provozní teplotu taky ne. Podle servismana na LPG to může být vadný nějaký čidlo, buď teploty chladicí vody, nebo otáček. Ještě jsem neměl čas to řešit, ale až něco zjistim, tak dam vědět.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 07:18 
Offline
Nováček

Registrován: 01 čer 2005 07:55
Příspěvky: 31
Bydliště: Frýdek-Místek
Ahoj. Jaké dáváte svíčky při provozu na LPG?

_________________
Ford Mondeo combi, r.v. 9/2005, 1.8 92kW, LPG Lovato Easy fast Smart


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 20:04 
Svíčky mám originální Motorcraft, nemám s nima žádný problém.Ale zmením výmenný interval ze 60 na 30 tkm.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2005 00:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
filip píše:
Měl jsem s plynem někdy problém s volnoběhem, kdy na křižovatce kolísal od 500 do 1500 a v tomto rozmezí se houpal.Teď v létě se to objevuje víc.Právě jsem zjistil, že to dělá když je zapnutá klimatizace.Hned jak jí vypnu přestane.Myslím, že to občas, ale opravdu jenom zřídka dělalo i bez klimy.


Konečně první "výhoda" že nemám klimu :lol:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2005 00:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Milan_H píše:
Ahoj. Jaké dáváte svíčky při provozu na LPG?


Rovněž používám originál Motorcraft - bez problému :wink:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: svíčky LPG
PříspěvekNapsal: 08 črc 2005 06:47 
Offline
Nováček

Registrován: 01 čer 2005 07:55
Příspěvky: 31
Bydliště: Frýdek-Místek
Zjistil jsem, že v tématu "Zapalovací svíčky" je od Naganta odkaz na polský internetový ochchod Ford http://www.ford.sklep.pl . Jsou tam originální svíčky Motorcraft Platinum AYFS 22F1 pro ZETEC-E a dokonce i pro ZETEC-E s LPG ("instalacia gazowa") AYFS 22FPM1 - pokud jsem to v polštině dobře pochopil. Zkusili jste je někdo? Zřejmě budou mít jiný odtrh.

_________________
Ford Mondeo combi, r.v. 9/2005, 1.8 92kW, LPG Lovato Easy fast Smart


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2005 11:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Ideální kontakty pro plyn jsou stříbro. Nevím jestli má Motorcraft takové v nabídce ale nejspiš ne. Kolega dáva do Focuse s plynem obyčejné Motorcrafty s měděnými kontakty a mění je vždy s výměnou oleje. Platinové při provozu na plyn vydrží stejně jako ty měděné akorát jsou dražší.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2005 11:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Standově informaci o stříbře by odpovídalo to, co píše Brisk zde:
http://www.brisk.cz/cz/pro1e.php

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: svíčky LPG
PříspěvekNapsal: 11 črc 2005 11:48 
Offline
Nováček

Registrován: 01 čer 2005 07:55
Příspěvky: 31
Bydliště: Frýdek-Místek
Mám v autě platinové svíčky Motorcraft AYFS22PP. Nevím, jak jsou tam dlouho. Já s tím jezdím rok, cca 18 tkm, pořád na plyn a při startování nejsou problémy. Nebyly ani v zimě. Nad závitem bylo dost nečistot, taktéž keramika byla špinavá od rzi, nikdo na to asi delší dobu
nešáhl. Nicméně kontakty vypadají velice slušně. Chystám se je brzy měnit, ale asi dám zase originám Motorcraft. Buď opět ty samé, případně ....PP-1, nebo ty, o kterých jsem psal v min. příspěvku - AYFS 22FPM1. Pokud je seženu, protože když jsem se ptal u Fordů v Ostravě, nic o takových svíčkách něvěděli. Nicméně si myslím, že si to ti Poláci nevymysleli. Můžou se starší svíčky negativně projevit při větší zátěži motoru, i když normální režim a starty jsou v pořádku? Myslím tím případné snížení výkonu, nižší max rychlost atd.

_________________
Ford Mondeo combi, r.v. 9/2005, 1.8 92kW, LPG Lovato Easy fast Smart


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2005 11:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
U nás má nějaký Polák prodejnu, ale prodávají tam myslím jen NGK. Taky se mi zdá, že o dílech Motorcraft (a svíčkách obzvlášť) se informace na webu hledají hrozně špatně. :(

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2005 12:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
To Milan_H: To starování si myslím, že je bez problémů třeba také proto, že motor startuje vždy na benzín (tedy alespoň při digitálním a sekvenčním vstřikování plynu, nevím, jestli nemáš jen podtlak, tam si tím nejsem jistý). Dokonce startuje na benzín i když je motor teplý a okamžitě přepne na plyn (projeví se to mírným zhoupnutím otáček tak 1-2s po nastartování).

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2005 12:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Nagant píše:
U nás má nějaký Polák prodejnu, ale prodávají tam myslím jen NGK. Taky se mi zdá, že o dílech Motorcraft (a svíčkách obzvlášť) se informace na webu hledají hrozně špatně. :(


Člověče nejsi z Broumova? Tady taky máme Poláka s NGK... :wink:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2005 12:35 
Offline
Nováček

Registrován: 01 čer 2005 07:55
Příspěvky: 31
Bydliště: Frýdek-Místek
To: Hameluk
Ano, to souhlasí. Start na benzín, hned se to přepne. Já jsem se ale ptal (možná nejasně), jestli se svíčkami může souviset to, že mi auto nejede víc jak 165 km/h a to i při jízdě na benzin. Jako by to nechtělo jít do vyšších otáček.

_________________
Ford Mondeo combi, r.v. 9/2005, 1.8 92kW, LPG Lovato Easy fast Smart


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2005 12:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
To Milan_H: Tak to nemůžu posoudit, protože já mám jenom 1.4 a to teda žádný žihadlo není - tak po 140 km/h už to stoupá jen velmi zvolna... :cry: Ale myslím si, že když nevíš, co mají ty svíčky za sebou a naopak ještě píšeš, že už na pohled nejsou zrovna v pohodě, určitě bych je vyměnil! Motoru jen prospěješ a tolik to nestojí :wink:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz