fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ze 115k na 130k
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 15:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Nazdar lidi, omlouvám se jestli je to tady už někde řešené, ale co by obnášelo zvýšit výkon 1.8 85kW na 96kW ?? Někde jsem slyšel, že je to snad "jen" záležitost RJ ?? A co by tato změna udělala se spotřebou šla by nějak razantněji nahoru nebo jen desetinka??

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 16:00 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
tak otazka pouhe RJ to neni, musi se toho vymenit vice. Pockej kouknu kde se to resilo...

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 16:02 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
docela dost se o tom mluvi : http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 0&start=20

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 16:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Díky moc hned si to pročtu

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 16:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Sice jsem tam nenašel přesnou odpověď, ale částečnou jo. Ještě by mě zajímalo jestli má i ten můj motor ostřik ppístu ze spodu nebo jestli to mají jenom 130k verze?

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 16:51 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Jenom 130PS ale dá se jezdit i bez toho...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2006 12:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Potřebuješ vačky, řídící jednotku a vstřiky. Tohle všechno je i 130PS verze jiné.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2006 18:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
A výfukové svody

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2006 21:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Lukasi i s 1.6 to jezdí :-)))

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 08:14 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
to jimmy: já si docela kladu otázku, jestli má tohle smysl. Zvýšení výkonu se projeví jen ve vysokých otáčkách. Srovnej položení maxima: 85kW při 5750ot/min. proti 96kW při 6250ot/min. Smysl by to mělo při nárůstu točáku, ale ten tady skoro není: 162Nm/4500 proti 160Nm/4500. Při normálním ježdění bys ten nárůst výkonu asi moc nepocítil. Co se týče spotřeby, asi by se zvedla, protože upravené vačky posouvají optimální chování motoru směrem k vyšším otáčkám, takže při běžném ježdění s využitím nižších otáček by se motor vzhledem k optimálnímu spalování mohl chovat hůře. Ale je to jen moje doměnka, možná mi jí někdo vyvrátí...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 10:54 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
George v podstatě jsi to shrnul. Já jen doplním zzkušenost.
Naštěstí do otáček 4500 se hůře nechová, ale nad těmito otáčkami je cítit ten rozdíl 15 koní. Točák sice nestoupá, ale ten není tak důležitý jako výkon. Auto opravdu citelně zabere a táhne skoro do 7000.
Takže kdo rád vytáčí, pro toho to doporučuji, ale může se to hodit každému při předjíždění.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 12:30 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Ten točák JE důležitý právě pro ten "pocit výkonu". V reálné situaci pokud potřebuješ rychle předjíždět, potřebuješ nástup výkonu spíš v pásmu kolem 3000 otáček. Já v reálu jezdím do 3500ot; kdybych měl točit přes 4500, tak bych snad musel předjíždět na dvojku, což je blbost. Normálně se předjíždí na čtyřku, nebo trojku z nějakejch 2500-3000 otáček...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 13:06 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
George V. píše:
...bych snad musel předjíždět na dvojku, což je blbost...

Proč? Devadesát na dvojku, to už jsem párkrát jel :D

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Naposledy upravil Wizzy dne 23 lis 2006 14:11, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 14:04 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Ale to já taky, když potřebuju vymést z vejfuku šváby.

Ale běžné to není, akorát tak když předjíždíš traktor.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 14:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Točák je ti naprd, pokud není výkon. Ale souhlasím, že on dělá pocit výkonu - hlavní argument tédéíčkařů :-)
George no jak u koho to běžné není, neházejme všechny do jednoho pytle :-))
Jinak ja občas předjíždím na dvojku, protože na konci jedné vesnice jsou příčné prahy a pak dlouhá rovinka. Pak za 3 a opět do 6 tisíc, pak brzda, ostrá vpravo atd.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 15:00 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Točák DĚLÁ výkon, nikoli naopak. Výkon = točák x otáčky. Když není točák, není výkon; když nejsou otáčky, také není výkon.

No já nevím, ale nebylo by efektivnější dávat tu trojku dřív, než v 6tis.?

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 15:15 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
George pokud by točák dělal výkon, kraloval by všem supersportům naftový motor, Formule 1 by jezdili na naftu, atd.
Jak jsem psal výše, kroutící moment je ti naprd, pokud není výkon.
To co píšeš je zbožné přání všech majitelů naftových motorů, ale dej vedle sebe dvě auta se stejným výkonem, ale jedno benzín a druhé nafta. Nafta bude mít mnohem mnohem vyšší točák a přesto benzín je rychlejší za všech okolností. Prosím neporovnávejme při stejných zařazených rychlostech, ale využívejme plné schopnosti motoru.

Pokud potřebuju maximální zrychlení, pak dříve než v 6.000 není potřeba, protože výkon ještě nepadá.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 15:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
George V. píše:
Točák DĚLÁ výkon, nikoli naopak. Výkon = točák x otáčky. Když není točák, není výkon; když nejsou otáčky, také není výkon.

No já nevím, ale nebylo by efektivnější dávat tu trojku dřív, než v 6tis.?


Tos teda sprominutím vyblil hovadinu!

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 16:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Důležité jsou obě hodnoty. Jedno nejde bez druhého. Velký točák Ti dělá "jen" lepší pružnost při nižších otáčkách ( u nafťáků ). Podle mě když by jeli z 0-100 diesel a benzin ( stejné výkony ) tak by vyhrál benzin na plné čáře, ale taková pružnost od 110-150km/hod si myslím, že by měl nafťák navrch. Aspoň se mi to tak zdálo když jsem jel sTDičkem. Možná to tak není. :roll: :roll:

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 16:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
A řadit při 6000ot se mi zdá zbytečně moc a podle mě tam už výkon padá. 8)

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz