fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 139 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 zář 2006 21:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Já jsem se s tím setkal u Transitů, jak r.v. 94 - 2000, ta i u nové řady 2000 a víc.
Myslím, že to dělají schválně proto, aby se ručička palivoměru nekejvala v každý zatáčce nebo při každém zabrždění. Mě to tak vyhovuje.

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: budík paliva
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 08:55 
Zdravím mám takovej malej problém ručička na budíku palivoměru ukazuje tak nějak všelijak. Někdy jde a někdy nejde, když je tam méně benzínu tak spadne pod minimum a je v nádrži ješte cca 10-15litrů. Chtěl jsem se zeptat kde mám hledat závadu. Díky za vaše poznatky a rady


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 22:51 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2005 22:54
Příspěvky: 48
Bydliště: Praha
řekl bych asi jen, zvykni si. Mě to dělá taky. a spoustu lidem s eskortama co znám také.

_________________
Ford Escort 1.6 16V r.v.94 5dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2006 09:25 
Offline
Forďák

Registrován: 28 led 2006 23:52
Příspěvky: 448
Bydliště: Praha 5
Zvykni si :evil: ja natankuju 30l benzinu a rucicka se hne na 1/4 budikomeru :)

Takze double voser..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2006 09:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Já to řešil vyčištěním plováku v nádrži... Zkusil bych toto... Možná i výměnou...

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2006 21:41 
Offline
Forďák

Registrován: 28 led 2006 23:52
Příspěvky: 448
Bydliště: Praha 5
Martin_in_Capri píše:
Já to řešil vyčištěním plováku v nádrži... Zkusil bych toto... Možná i výměnou...


A na kolik te to prislo? (Kc?)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2006 23:33 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2006 19:30
Příspěvky: 23
Bydliště: Ostrava
chlapi nemam dig.fotak tak nafotit to nemohu, pokusim se to nakreslit,ale momentalne nemam na to cas ,jsem vecne v praci a kdyz prijdu je tma tak mozna nejakej vikend.

_________________
Ford escort 1,6 16v r.v.98 kombi.modře podsvíceni palubovky,kliček dveří,podlahy a všech spinaču co jsou podsvícené.domací vyroba aut.rožínání světel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2006 10:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Jo určitě se pokus sem hodit ten návod, věřím, že by se to hodilo spoustě lidí. Přece jenom není problém když někdo vidí plnou ji vybrat.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 02:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
HALO HALO HALO
Medvěd: našel by sis trochu času a hodil sem ten návod??? PLS

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 17:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
No vypadá to, že Medvěd stále pracuje a nemá čas, tak nemáte s tím ještě někdo zkušenosti?? Je to vážně vychytávka, kterou bych bral. Tak mě napadlo, že by to mohlo jít udělat přímo na přístrojovce, oddělat ji a tam ze zadu. Nevíte náhodou jestli ty budíky od teploty a paliva mají jeden přívod o zobrazované informaci a druhý přívod s napětím?? pokud by to takhle bylo tak je to brnkačka jen přepojit káblík co napájí budík teploty i na budík paliva a problém je vyřešn. Ale nechci zase rozdělávat palubku jen proto abych se podíval, je to piplačka.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 19:02 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Přístrojovku jsem měl dnes rozebranou ;-) Oba budíky - palivo a teplota - mají 3 kontakty: +12V, zem a signal.
A není pravda - u mojich budíků - že by byly stále pod napětím a proto pořád ukazovaly, ukazovaly i hodinu potom, co byly budíky z auta venku. Ty budíky prostě nemají vratnou pružinu a rafičky mají nějaký tlumič, takže nechodí volně.
Vyřešit to podle mě jde jen tak, jak píše OSLIK, tj. zjistit kolik jde na signal při prázdné nádrži a to tam přes přepínací relé přivést. Relé by přepínalo normální stav/nulování podle zapnutí klíče do II. polohy.
Podle mě je to ale zbytečná práce.
Mimochodem, ručička teploty mi vytrvale taky po vypnutí stojí na místě, nepadá.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Naposledy upravil Wizzy dne 19 lis 2006 20:02, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 19:11 
Wizzy píše:
Mimochodem, ručička teploty mi vytvale taky po vypnutí stojí na místě, nepadá.


??? Me rucicka teploty spadne s vypnutim zapalovani. Rucicka paliva pochopitelne stoji na stalem miste. Jak to, ze tobe stoji i rucicka teploty??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 19:13 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Nejspíš proto, že je to tak udělané :-D

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 19:21 
Fakt?????? :-D ne, beze srandy..Vzdyt ja mam taky Mk. VII, tak to fakt nechapu.. Takze ty kdyz vypnes motor, tak rucicka ti zustane viset nekde v oblasti "NORMAL" -> druhej den rano prijdes k autu ( motor studeny ), nastartujes a rucicka spadne do oblasti "studenej motor"...je to tak? :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 19:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Přesně tak.
Co Ford, to originál ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 19:48 
To je mazec..Tohle jsem jeste nevidel.. :D Jj, co Ford, to original..Naprosto souhlasim..
:-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 19:57 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Takhle mi to funguje i na Transitu rv.2003 - teplota + nafta drží v poslední pozici.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2006 21:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
No podle medvěda to jde celkem snadno. Prej stačí jen cvaknout to napájení co jde do rafičky paliva a napojit to na šťávu co jde z polohy II.
Wizzy to máš fakt good. Ale zase jsi originál tak t asi nikdo nemá :-)

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2006 07:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Medvěd píše:
ahojte ja jsem to udelal tak, ze jsem ucvakl drat ,co napaji provak
No jestli tím je myšlen plovák, tak to právě taky nechápu, protože na plováku je potenciometr, takže na výstupu je jen určitá hodnota odporu, ne?

Mimochodem, včera jsme u tchánova Escorta odstraňovali závadu, kdy mu naopak po nastartování spadla ručička úplně dolů a auto nechtělo jet a ona byla asi špatná kostra k čerpadlu. U levého zadního světla byly zaoxidované kontakty, tak jsme je vyčistili a už čerpadlo fungovalo :wink:

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2006 14:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2005 00:27
Příspěvky: 92
Bydliště: Strakonice, JČ
Aby jste hodili ručičku palivoměru na prázdnou nádrž (spíš ještě hodně pod) stačí přerušit drát od nádrže (potencimetr na plováku). Mám to takhle udělané na vypínač a je fakt, že to používám když tankuju plnou. Původně to ale sloužilo při pokusech s dojezdem u palubního počítače.

_________________
Ford Escort 97 1.6 Zetec16, 3dv


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 139 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz