fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 pro 2024 05:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 15:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Ano, esco nemá čidlo klepání - nedokáže upravovat na základě kvality benzínu předstih. Motor je stavěný na 95ku.......100ka je vám úplně k ničemu, pokud nemáte sníženou palici a tudíž zvětšený kompresní poměr - tam je nutnost tankovat víceoktanový benzín - proti samozápalům. Oktanové číslo znamená jak odolný benzín je vůči samozápalu - není to údaj, který by uváděl, jaký má supergrády - jako % u chlastu!
Tudíž, to že auto se lépe chová na benzín od Shellu(omv, atd) než od lojzy pumpaře z nounejmu je tím, že se tam benzin: a) neředí vodou, b) kvalitně skladuje. Taky navíc paliva od removovaných pump mají většinou v sobě další přísady - různá čistidla a látky napomáhající volnějšímu chodu pístu. Jinak veškeré pumpařské společnosti berou benzín od jedné rafinérky z ČR - takže základ pro všechny stejný(kromě Shellu - ten si z Belgie dováží ten V-power racing 100okt.) a každá společnost si to pak dále "ředí" různými aditivy, LTO, vodou:-) atd.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 15:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Konkrétně souhra čidel pro vyhodnocení bohatosti směsy. Kvalitnějšího je třeba méně-spotřeba. Při již natrénovaném přidání plynu, připadá řidiči rychlejší odezva na pedál. Tak mě za mlada reagoval i blbý TRABANT, když jsem mu dal SUPRA. Je to jak rozdíl benzínu u jednotlivých pump.Hlavně ve vyšších otáčkach, tam se ta komrese zvyšuje. Něco jako když pumpuješ kolo ručně, taky se rychlejšímy pohyby zvyšuje tlak- vůle na pístku (u auta pístní kroužky).

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Naposledy upravil balu dne 23 lis 2006 15:32, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 15:28 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Panebože srovnávat trabanta s Escortem .......
Bohatost směsi je pevně daná mapovací tabulkou v řídící jednotce a mají na ni vliv tato čídla :
MAF - tady se asi víceoktanový benzín neprojeví
čidlo škrtící klapky - no pořád jsme jen u vzduchu
čidlo teploty vzduchu - stejné
čidlo teploty motoru - tady jsme zas u vody
lambda sonda - přihořívá, no spíš jen doutná. Zjišťuje jen obsah kyslíku ve spálené směsi, zda je směs bohatá nebo chudá. Otázkou je, zda víceoktanový benzín na toto má vůbec nějaký vliv. Logicky nemá, protože by pak nebylo potřeba čidlo klepání.
Takže asi tak nějak.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 15:39 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Nyní jsi zamotal hlavu těm, kterým to žere 14l, a nevědí si rady, když nemají tyhle věci vliv na spotřebu . Ať to vše odmontují, a třeba se dostanou na 5L!!!! Samozřejmě že vzduch má největší podíl, poměr si musí hlídat ŘJ. Kvalitnější se lépe spaluje(ve vyšších otáčkách), a k tomu potřebuje za to více vzduchu. A to je to pravé ořechové pro náš 16V. A Trabant nebo Jaguar, motory pracují na stejném systému válce a pístu.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 15:54 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Těm, kterým to řere 14 litrů jezdí buď jako prasata (sorry) nebo mají špatnou lambda sondu nebo MAF a ta dodává špatné informace řídící jednotce, ta následně špatně dávkuje benzín atd. Nebo mají úplně v háji motor.
Ale co to je kvalitnější ? Víceoktanový ? Tam přeci není přímá úměra.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 15:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
balu píše:
Pokud budou všechny čidla pro ŘJ vpořádku, bude tento benzín mět odezvu na spotřebě a trochu na výkonu. Jestliže čidla mají již něco za sebou a nedávají již stoprocentní informace, tak je motoru jedno na co jede, stále vyhodnocuje 95-ku.


Jenže co to tu píšeš je blbost - motor je pevně nastavený na 95ku natural - motor nemá čím by měřil klepání(čidlo klepání). Takže motor NEVYHODNOCUJE oktany!

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 17:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
vidite to moc vedecky hosi, proste kazdej motor je jinej a hold nekterymu to poznat je. tecka.

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 lis 2006 13:42 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
To mi prijde jako za mlada, kdy "nekterym stodvaca jezdila v poho 150", protoze meli povedenej motor :-D
mne osobne prislo, ze na obyc VP95 sel motor lepe odspoda, tim myslim u nejakych 1200 ot., kdy jsem treba zahnul na krizovatce a nechal tam trojku. ale narust vykonu, to se subjektivne nekonalo. U 100oktanu to bude podobne.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2006 11:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
by me tak zajimalo kam se podel muj posledni prispevek...tady funguje neco jako cenzura??? :-/

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2006 09:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Tak od včerejška jezdim taky na V-Power. Dojel jsem nádrž do mrtě a natankoval tuto "zázračnou" tekutinu s obsahem 100 oktanů. 8)
Auto jde líp za plynem a je o trošinku živější. Ale nějaký markantní rozdíl nepozoruju.

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2006 10:18 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
TO ALL:Hele ono to bude taky i něčím jiným :-) Jde o to jak máš odhlučněnej motor a vyčistěný uši..... :-)


PS: musel jsem, už jsem to tu četl několikrát a pořád o tom samém :)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2006 10:19 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
mposchl píše:
by me tak zajimalo kam se podel muj posledni prispevek...tady funguje neco jako cenzura??? :-/


Jde o to co jsi tam napsal, případně i zafunguje... nebo se to neodeslalo a zustalo to někde na cestě :-(

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2006 10:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
no nic sem tam nepsal tak ostryho...jen trocha sarkasmu na minuly rezim...

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2006 22:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
hošihoši já teda nevím jestli je V-Power ať 95 nebo 100 oktanovej lepší ale vím jedno na 95 to jde o něco málo do otáček ale to je tak jediný rozdíl a pak samozřejmě cena. Já tankuju normální 95 benzín a jsem s ním naprosto spokojen když budu chtít vyčistit motor tak si můžu přece koupit u pumy ty adetiva do bezínu a mám to stejný, stojí 150kč a je to na dvě nádrže...

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 pro 2006 12:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
to by chtělo nějakýho známýho kterej má tu ptákovinu na měření výkonu a zkusit s v-power a s 95.si myslím že když vedle sebe postavím 6 uplně stejnejch fordíků a do jednoho z nich naliju v-power tak stejnak většina lidí nepozná v kterým to je.

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 pro 2006 17:04 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
No jo, jenze i ty fordici mezi sebou se stejnyma motorama maji mezi sebou rozdily. Nevim, kolik ma ford toleranci, ale skodovka mela 5%. Nevim ani, jakou toleranci ma to mereni.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2006 17:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Charlie toto udelali redaktori na vice autech a vykon se zvedl minimalne, v podstate jen v ramci chyby mereni te vykonove brzdy. Dokonce v nekterych pripadech se vykon snizil.
Co se týče tolerance výkonu bude každý motor jiný. Já u své 1.6 16V najeto 140.000 Km, stáří 12 let a naměřen výkon 69kW.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2006 18:33 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 21 črc 2006 16:25
Příspěvky: 1311
Bydliště: Havlíčkův Brod
Honzík píše:
hošihoši já teda nevím jestli je V-Power ať 95 nebo 100 oktanovej lepší ale vím jedno na 95 to jde o něco málo do otáček ale to je tak jediný rozdíl a pak samozřejmě cena. Já tankuju normální 95 benzín a jsem s ním naprosto spokojen když budu chtít vyčistit motor tak si můžu přece koupit u pumy ty adetiva do bezínu a mám to stejný, stojí 150kč a je to na dvě nádrže...

dneska jsem koupil SONAX čistič palivové soustavy-benzín 250ml za 129 kč na jednu nádrž nalil jsem to tam a uvidíme.A kámoš začal tankovat do golfa taky v-power ( dobrej počtář) a říkal že mu klesla spotřeba

_________________
Minulost-Ford escort combi 1.6 r.99
Součastnost Renault Megane Grantour Limited combi 2014 1.6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2006 19:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Já jsem s benzínem nikdy žádný testy nedělal, ale myslím si že to žádnej zázrak nebude. Podle mě je to spíš v tom, že víte že jste natankovali V-Power a očekáváte zlepšení, takže si to vše přikrášlujete a každýmu vyprávíte jak to je super, Ale kdyby vám někdo natankoval obyč natural 95, posadil vás do auta a poslal na cestu dejme tomu 500km, tam vám natankovali V-Power a poslali zpátky, tak žádnej rozdíl nepoznáte - tím myslím, že byste o tom nevěděli že tam máte jinej benzín. A srovnávat 95oktanový benzín se 100oktanovým je taky nesmysl. A změřit přesně spotřebu je taky snad nemožný, protože to byste museli jezdit pořád stejný trasy, stejným stylem jízdy, za stejnýho provozu a počasí a mnoho dalšího co spotřebu ovlivňuje. A co si budem namlouvat, pro většinu lidí je důležitá hlavně cena. To samý bych mohl tvrdit například u pneumatik, že je blbost jezdit na nějakých Savách, Barumkách, Matadorech... ale že jedině na Goodyearech, Michelinech, Pirellkách, atd.
A kde je u Shellu ta záruka kvality oproti jiným čerpačkám? Já myslím že je to vždycky jen o majitelích a vedení. Například v Chocni máme čerpačku Agro, kde benzín i LPG cuká, nafta zamrzá, auto umyté v myčce smrdí a není pořádně umyté a stejně lam dost lidí jezdí, protože je to v centru města i přes to, že je to tam dražší než u o půl kilometru vzdálenější Eurooil, kde je všechno bez problémů. To samý s plynem, před cca půl rokem jsem natankoval LPG v Odřepsech (sjezd z D11 u Poděbrad) a začalo mi to brutálně škubat a blbnout. V servisu jsem postupně musel být 3x na vyčištění filtru LPG a když jsem jim řekl, kde jsem tankoval, hned věděli o co jde, že už u nich bylo s tím problémem víc aut, že auta s podtlakovým LPG to zkousnou, ale vstřikování ne. Teď jsem zas jel z Prahy a na konci dálnice mi docházel plyn, tak jsem si řekl, risknu to, snad tam ty sračky nemůžou prodávat furt. A věřte nevěřte, po natankování a ujetí cca 20km to začalo škubat zas. Tak já nevím jak tam můžou fungovat. Prostě podle mě značka není žádná záruka, jde o to, co u které čerpačky do těch nádrží lijou.

Taky jsem párkrát zkusil V-Power a žádnej rozdíl jsem nepoznal.
A u snížené spotřeby vysokooktanového benzínu je taky třeba počítat s tím, že při vyšším výkonu není třeba na to tolik šlapat. Hlavní ovlivňovač spotřeby je totiž vždy noha na plynu. Já se vždycky směju, když si někdo myslí, že když on jezdí s 1.4kou za 8litrů, tak že mě 3litr musí žrát aspoň 16 :lol:

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 10:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Oktanové číslo udává odolnost benzínu vůči samozápalům! Né jeho energetickou hodnotu!

To že beru u Shellky je jen pro to, že vim, že tam nelejou sračky(vodu,....) - to co jsi napsal je to, co si myslím a říkám tu i já.

Problém je, že Pirellky, sem tam i ty Goodyeary jsou levnější než Matadorky, Sávy, Barumky(a to už nemluvím o kilometrové výdrži x přilnavost).

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz