fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 lis 2024 08:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nasavani vzduchu
PříspěvekNapsal: 27 dub 2004 14:52 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
kdyz prudce z volnobehu seslapnu plyn tak je slyset, jakoby se v techto mistech nasaval vzduch a motor jakoby se ze zacatku dusil, pak najednou vylitne.
Obrázek
Obrázek,
nemuzu prijit na presne misto, ale hadice od vzuchovyho filtru vypada v poradku. Jizdu to nijak neovlivnuje, jenom pri prudkym seslapnuti z volobehu.
A nevite nekdo k cemu je tenhle konektor (ten spodni), je umistenej na druhy strane nez je baterka
Obrázek

Dik za rady

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2004 21:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 11:37
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha 4
Mno nevim ale slyset nasavani vzduchu kolem klapky je podle me normalni.
Proste tam vznika vir vzduchu a je to slyset, pokud ses si ovsem jistej ze to saje nekde z venci pak je to jina...

co se tyka toho prudkyho pridani z volnobehu - dela mi to taky, predvadel sem futurovi a pry je to normalni tak nevim....

_________________
Ford Focus Futura | 1.6 16v | MkI 00/01 | 5door hatchback | Sapphire Light Blue

Ford Escort CLX | 1.6 16v | MkV 94/95 | 5door hatchback | Moondust Silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2004 07:51 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No jo, to plny pridani z volnobehu kdyz to stoji je provazeny takovym zavahanim, ono kdyz je tam jen normalni volnobeh, tak nez se to chyti, muze to mit prodlevu. Mozna, ze tohle je duvodem, proc po vyrazeni a nezastaveni otacky neklesnou hned na normal, ale drzi zvysene, takze kdyz zaradis a seslapnes vzpamatuje se to bez zretelnejsi diry.Z praktickeho hlediska na dire pri volnobehu nevidim problem, tenhle rezim v praxi nepouziju .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2004 15:45 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
To nasavani vzduchu je normalni, take to slysim u sebe, ale s tou dirou po volnobehu je to dle meho dost individualni. Nemela by byt velka, ale jak urcit ten interval ? Mam ji take, ale neni nijak dramaticka.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2004 16:38 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
Ja jim nemam taky nijak dramatickou, urcite je to pod vterinu. A otacky po vyrazeni v rychlosti me klesaj na volnobezne vcelku normalne.

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: konektor
PříspěvekNapsal: 28 dub 2004 16:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
a nevite nekdo co by to mohlo byt za konektor viz. treti fotka v prvnim prispevku. Dik za rady

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: konektor
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2004 12:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Ondrej píše:
a nevite nekdo co by to mohlo byt za konektor viz. treti fotka v prvnim prispevku. Dik za rady

Na druhy strane nez je baterka mam ty konektory taky a ma tam ABSko

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2004 23:05 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2004 22:28
Příspěvky: 44
Bydliště: Praha-Západ
jo, diru v akceleraci mam na zacatku take. Hlavne, kdyz jsem pod 2000ot/min. Odspoda se tomu nechce a najednou vyrazi dopredu. Jeden chlapek mi rikal, ze tohle delaly ty prvni rizene katalysatory., ale nevim...

_________________
1.4i CVH, CLX Combi, 1991


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz