fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 112 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2006 10:07 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Hlučnost v zátěži může způsobovat i sání, nebere ti to někde falešný vzduch?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2006 12:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Přímo netěsností roury sání na straně MAFu a klapky asi ne, to jsem zkoušel sprejem, zda si to někde nepřisaje. Tak myslím, že ta případná netěsnost může být na podtlakových hadičkách, nebo to může být nějakým špatně fungujícím akčním členem EGR skupiny (např. přepouští příliš moc spalin, nebo vzduch tepe do výfukových rour když nemá, vzduch jde hodně mimo MAF apod).

Možná to bude na test v nějakém specializovaném servisu.

Fotky, jak to vypadá:
Zde http://www.sweb.cz/nagant/PulseAirInjection/tecko.jpg je vyznačeno téčko na spodní hadičce (vrchní hadička jde od EGR ventilu, spodní pod škrticí klapku). Z téčka to jde touto hadičkou za přepážkou motorového prostoru http://www.sweb.cz/nagant/PulseAirInjection/hadicka.jpg a vede sem http://www.sweb.cz/nagant/PulseAirInjec ... AirInj.jpg - zde tato hadička 1 někde končí pod plastovou částí s konektorem a z vrchu této plastové části jde další hadička 2 do kovového válečku 3. Víc tam z toho bez demontáže vykoukat nejde.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 pro 2006 20:28 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2006 00:36
Příspěvky: 42
Bydliště: Ostrava-Poruba
Já řeším tento problém - přeskládáváme motor rv 98 do mého esca 95, kde přisávání bylo, leč v tom novém není, nemá vyvedeny výstupy z výfukového potrubí. Ale protože motory 98 už měly plastové parohy sání, tak to musím přeskládat a teď co mám dělat s kanálky zpětného přisávání? Když jenom zaslepím tu vstupní trubičku z boku sání, nenastanou nějaké falešné tahy mezi jednotlivými vstřikovacími kanály vevnitř?

_________________
Ford Orion 1.6 EFi. Byl to držák...
Ford Escort 1.6 16V tuning release. Byl to mazlík....
Fabia 1.4 MPI combi. Byl to šrot...
Seat Ibiza 1.2 12V. Byl to drak...
Golf 1.6. Byl to vergl...
Octavia II Elegance. Byla to královna...
Superb II 1.8 TSI Elegance. Je to krasavec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2006 11:03 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Toho bych se vůbec nebál, ty kanálky se stejně spojují do jednoho sacího potrubí, takže kdyby se mezi sebou nějak měly "přetahovat", tak to půjde mnohem snáz přes sací potrubí ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2006 11:55 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2006 00:36
Příspěvky: 42
Bydliště: Ostrava-Poruba
Máš recht, zacpu jen tu trubičku.

Já už se ptám raději na všechno, když už máme celý motor venku, nechci pak na cestě řešit nějaký problém s neutáhlým šroubkem nebo nezalepeným přisáváním a podobně...

_________________
Ford Orion 1.6 EFi. Byl to držák...
Ford Escort 1.6 16V tuning release. Byl to mazlík....
Fabia 1.4 MPI combi. Byl to šrot...
Seat Ibiza 1.2 12V. Byl to drak...
Golf 1.6. Byl to vergl...
Octavia II Elegance. Byla to královna...
Superb II 1.8 TSI Elegance. Je to krasavec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2006 12:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Když to máš vymontované, kam vede ta svislá kovová roura od EGR ventilu? Mohl bys eventuálně udělat nějakou fotku, jak to vypadá na motoru zezadu, tedy co kam na tělese škrticí klapky vedlo?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 10:46 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2006 00:36
Příspěvky: 42
Bydliště: Ostrava-Poruba
Z ventilu to vedlo přímo do mezikusu se vstřikovacími ventily, kde jsou kanálky vedoucí do jednotlivých sání. Byly prakticky úplně ucpané svinstvem ze svodů.

Na tělese šktící klapy je pouze volnoběžný ventil, čidlo teploty a hadice podlaku pro brzdy, ale ta je až dál na rozích EFi.

_________________
Ford Orion 1.6 EFi. Byl to držák...
Ford Escort 1.6 16V tuning release. Byl to mazlík....
Fabia 1.4 MPI combi. Byl to šrot...
Seat Ibiza 1.2 12V. Byl to drak...
Golf 1.6. Byl to vergl...
Octavia II Elegance. Byla to královna...
Superb II 1.8 TSI Elegance. Je to krasavec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 11:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
To je zajímavé, takže to nevedlo do krabice škrticí klapky (před plastové sací parohy)?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 11:43 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2006 00:36
Příspěvky: 42
Bydliště: Ostrava-Poruba
Ještě se ti na to extra jednou podívám..ale myslím, že by to ani technicky nešlo, protože - žhavé zpětné plyny by asi plastovým parohům neprospěly a potom dehet a všechen mastný bordel by zasíral komplet všechno sání, což by asi nebylo dobře.

_________________
Ford Orion 1.6 EFi. Byl to držák...
Ford Escort 1.6 16V tuning release. Byl to mazlík....
Fabia 1.4 MPI combi. Byl to šrot...
Seat Ibiza 1.2 12V. Byl to drak...
Golf 1.6. Byl to vergl...
Octavia II Elegance. Byla to královna...
Superb II 1.8 TSI Elegance. Je to krasavec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 12:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
To je asi pravda, že by to pro ty plastové sací parohy nebylo moc zdravé. Já už uvažoval, čím je vymést, přemýšlel jsem o štětce na lesní roh. :P

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 12:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Takže kam jsem zatím dospěl? Odpojil jsem kabely z EVR a DPFE a systému pulsního vzduchu.

Jelikož ale při nastartování studeného motoru bylo slyšet z výfuku nějaké rázy, systém pulsního vzduchu jsem zas připojil. Při teplém motoru to odpojení systému pulsního vzduchu ale asi žádný negativní vliv nemělo.

Nyní mám tedy elektricky odpojený jen EVR (ovládání podtlaku pro EGR ventil) a DPFE (zjišťování průtoku spalin). Motor jede lehce, dobře reaguje při akceleraci a nijak neřve. Už tak jezdím pár dní.

Zkusil jsem opět zapojit konektor do DPFE. Tah motoru se zhoršil a zas to začalo při vyšších otáčkách řvát.
Takže moje úvahy jsou zatím následující - buď nedovírající EGR ventil, nebo vadný EVR (propouští podtlak pořád), případně i ten DPFE (hlásí průtok spalin, i když tam nic neteče apod.).

Další zprávu podám, jakmile zjistím něco nového.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 16:47 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2006 00:36
Příspěvky: 42
Bydliště: Ostrava-Poruba
Být Tebou, tak celý bazmek zpětného přisávání zruším. Je to celé naprd a stačil mi pohled na sací kanály s tím dokonalým ekologickým systémem.

_________________
Ford Orion 1.6 EFi. Byl to držák...
Ford Escort 1.6 16V tuning release. Byl to mazlík....
Fabia 1.4 MPI combi. Byl to šrot...
Seat Ibiza 1.2 12V. Byl to drak...
Golf 1.6. Byl to vergl...
Octavia II Elegance. Byla to královna...
Superb II 1.8 TSI Elegance. Je to krasavec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 17:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Možná na to dojde. Jak jsi to udělal na výfukovém potrubí, nahradil jsi to šroubení roury k EGR ventilu nějakou šroubovací zátkou? Je ten závit nějaký standardní?

Nebo's měl výfukové potrubí od nového motoru? Nebo jsi použil jen záslepku na základně EGR ventilu?
Vím - moc otázek. :wink:

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2006 08:18 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Nemate nekdo fotky tech ventilu EVR a DPFE, toho prutoku? Popripade na co jsou poveseny.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2006 09:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jsou vidět částečně třeba tady:
http://www.sweb.cz/nagant/PulseAirInjection/tecko.jpg
- ty přesvětlené části nahoře. Vlevo DPFE, vpravo EVR. Schematicky to přesně odpovídá tomu, co je na http://www.fordscorpio.co.uk/egrmonitor.htm

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2006 09:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tak jak koukam, ten EVR by podle scorpiackyho obrazku mel byt ten bazmek se dvema hadickama a konektorem. U mne to ovladalo system pulsniho vzduchu, ten mam ted zaslepenej. Ten DPFE sensor nejak nemuzu ztotoznit, nic takovyho bych tam mit nemel, ale pritom uz jsem zazil chybu, vysoky tlak spalin a je mi zahadou, kde k tomu ta mrcha prisla. Co vy na to?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2006 10:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
A ten systém pulsního vzduchu jsi zaslepil jak - kam vedl? To je právě věc, která na tom "scorpio" obrázku vůbec není, je to vlastně další dodatečný systém.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2006 12:19 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No na stary 1,6 jde zaslepit sroubovacima zatkamy, myslim, ze je to nejaky blby rozmer zavitu, neco jako vodovodni veci, treba rohacek na WC. U svodu to mam vyriznuty uplne. Jinak ty kovovy trubky z parozi vedou dolu k tajkovy cerny krabce, vypada prakticky stejne jako to DPFE na strankach scorpia, uvnitr je ventil, kterej je ovladanej hadickou od EVR. Takze EVR ma privod podtlaku za sani a tou druhou hadickou ovlada dalsi ventil v ty bedynce, otevrenim se nasaje cerstvej vzduch a vlitne do vejfukovejch plynu. Kazdopadne pri chodu studenyho motoru je to slyset, ze to maka. Pri teplym to pry makat nema.
A jestli ty trubicky v parozi maji nejaky zasadni vliv na vykon, aby je clovek zaslepoval, to jsem nejak nezaznamenal.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2006 14:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
To je zajimavý, já mám ten systém pulsního vzduchu tažený z "téčka" mezi EVR a sáním, takže EVR by něj asi neměl mít moc vliv. Otázka je, odkud si ten systém pulsního vzduchu ten vzduch saje a kam ho zas fouká, myslím na té "silové" straně (pokud vezmu analogii k relé).

Pokud by šlo na výfukovém potrubí použít nějakou topenářskou zátku, bylo by to samozřejmě dobré (kdyby už mělo dojít ke kompletní demontáži).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 pro 2006 09:01 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ty 1,8 115k uz jsou nejak vic ekologicky vymakany, nez ty starsi typy, ja nemel moznost ho videt podrobnejc, takze me ber s rezervou. Ty zatky do parozi se v nejhorsim daji utocit i z nejakyho sroubu kdyztak, ale zatim nevidim nejaky extra prinos, kterej by melo to celkovy odpojeni. U mne je to spis zalezitost malo mista, i kdyz na zacatku jsem taky myslel jak skvele to vytuunim tim vyrazenim.
S rele na mne nechod, nejaka silova strana, to je cinstina,ne? Vzduch do prisavani si to nasava sitkem na spodku ty krabice dole pod parozim.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 112 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz