fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 02 říj 2024 04:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Netesna rucni pumpa
PříspěvekNapsal: 02 pro 2006 23:19 
Zdravim, mam ford mondeo 1,8td a spatne startuje. Vzdy musim nekolikrat nacerpat rucne naftu na palivovem filtru. Po cca 1-2 hodinach je asi filtr zase prazdny a pumpa jde volne. Poradi nekdo cim by to mohlo byt ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 pro 2006 23:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ahoj, o tomhle problému je tady toho dost napsáno, takže zkus fci hledat...jinak já osobně bych to viděl na netěsnost palivovýho filtru nebo membrány tý ruční pumpy...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: spatne startovani
PříspěvekNapsal: 03 pro 2006 11:47 
JIRA00 píše:
Zdravim, mam ford mondeo 1,8td a spatne startuje. Vzdy musim nekolikrat nacerpat rucne naftu na palivovem filtru. Po cca 1-2 hodinach je asi filtr zase prazdny a pumpa jde volne. Poradi nekdo cim by to mohlo byt ?


OK diky za radu


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2006 14:37 
Walker píše:
Ahoj, o tomhle problému je tady toho dost napsáno, takže zkus fci hledat...jinak já osobně bych to viděl na netěsnost palivovýho filtru nebo membrány tý ruční pumpy...


Ahoj, tak jsem se na to koukal jeste jednou a nasel jsem dve mista kde slzi nafta. viz foto. jedno je na cerpadle u ventilu predvstriku to tece u kabelu (tady budu muset vymenit ventil) a druhe je rucni pumpy kde to tece kolem tlacitka. Nevim jestli je vevnitr membrana a jestli se da vymenit jenom ta a zda se da nekde koupit. Celou rucni pumpu by se mi kupovat nechtelo kdyz uz budu muset koupit ventil predvstriku. Nevis jak to s tou pumpou je ? Dik za rady. J.R.

Obrázek

Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2006 15:33 
Nevíte někbo kolik stojí ta elektromagnetická cívka do startéru? Mějak rychle to netočí tak mám podezření že je asi už opálená a jde tam málo šťávy.Baterku sem taky vyměnil.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2006 15:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Hubert píše:
Nevíte někbo kolik stojí ta elektromagnetická cívka do startéru? Mějak rychle to netočí tak mám podezření že je asi už opálená a jde tam málo šťávy.Baterku sem taky vyměnil.
a seš si jistej tou cívkou? Já měl vadnej ten hlavní silnej vodič od cívky do motoru startéru, nejdřív bych to viděl tam, tu cívku bych radši nejdřív proměřil.... je to dole a bejvá to nasolený... já měl ten vodič úplně na prach...držela to pokupě jen ta izolace...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2006 15:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
To JIRA00: já mám jinou pumpu, ta je šroubovací, tahle by měla být aspoň dle fota zapertlovaná, ale co jsem se ptal tak by měla jít otevřít, a membrána by se snad dala i vyrobit když nepůjde sehnat, někdo už to tu řešil snad v sekci ceny.... ten ventil opravdu teče? Nestejká ta nafta odjinud jen na ten kabel?

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2006 16:34 
bohuzel to tece primo kolem kabelu, ale to padani nafty tim zrejmne nebude slzi to minimalne, ale kolem te pumpy to je docela dost.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2006 18:19 
Walker píše:
Hubert píše:
Nevíte někbo kolik stojí ta elektromagnetická cívka do startéru? Mějak rychle to netočí tak mám podezření že je asi už opálená a jde tam málo šťávy.Baterku sem taky vyměnil.
a seš si jistej tou cívkou? Já měl vadnej ten hlavní silnej vodič od cívky do motoru startéru, nejdřív bych to viděl tam, tu cívku bych radši nejdřív proměřil.... je to dole a bejvá to nasolený... já měl ten vodič úplně na prach...držela to pokupě jen ta izolace...
Tak sem skontroloval ten kabel nic mu nebylo ale ten šroub v té cívce co je ten kabel uchcen byl volnej tak sem to dotah a uvydím ráno jestli to bude lepší,akorát kdyš sem přišel k autu tak sem chytil nerva-urvaná anténa. :(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 pro 2006 18:59 
Tak sem to ráno prubnul,je to o něco lepší celkem dobře to chytlo ale ten starter "nezpívá" tak jako třeba u benzína. :smt102


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2007 22:36 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
JIRA00 píše:
bohuzel to tece primo kolem kabelu, ale to padani nafty tim zrejmne nebude slzi to minimalne, ale kolem te pumpy to je docela dost.


Tu ruční pumpu jsem řešil já. A nemusí se měnit celá pumpa. Je to v tématu http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ght=#62524

a vyřešení zde cituji:
Tak abych nezapomněl ještě sem píšu, že problém je snad odstraněn. Byla to opravdu prasklá membrána v ruční pumpě. Na www.rall.cz mi byla sehnána opravná sada, která obsahovala jen membránu a ten vrchní plíšek. Stálo to necelých 300. Jinak co jsem zjišťoval se většinou prodává sada i s pružinou a kolečkem a myslím tlačítkem, které ale potřeba měnit nebyla a pak to stojí více než 500,-. Po výměně je klid.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz