fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 462 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 pro 2004 13:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 kvě 2004 11:53
Příspěvky: 53
Bydliště: Chomutov
No a teď já asi někoho zklamu a nepotěším. Sportovní filtr kónus obyčejný na 1,6 16v není podle mých zkušeností to nejlepší !! Moc dobrý z počátku jede výborně( psychika + težší noha ) je lepší zvuk ,ale při vyšších otáčkách se prostě malinko dusí !
U forda mi na to řekli že by to chtělo celej kit + seštelovat váhu vzduch a ostatní blbinky což vyjde na dost velký prachy to radši motor 1,8 !!! :idea:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 pro 2004 16:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Dost by me zajimalo, co mysleli tim sestelovanim vahy vzduchu. Nejak mi unika, jak by sla stelovat. Moc to neupresnovali, vid?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2004 09:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Já si myslím že na váze vzduchu nic štelovat nebude, proč taky. Je to jen průtočné měřidlo a když tedy použiji filtr s větší propustností, tak motor musí dostat informaci že tolik vzduchu sáním prošlo.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2004 11:06 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Stando, totez si myslim ja, je sice mozny, ze by se tam dal MAF s vetsim prurezem, nez ma 1,6, aby mnozstvi vzduchu nebylo limitovany tim zuzenym prurezem, ale potom by to podle mne zase nestihaly kanaly ventily a vstriky. U ty 1,6 je to slozity.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2004 12:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 kvě 2004 11:53
Příspěvky: 53
Bydliště: Chomutov
futura píše:
Stando, totez si myslim ja, je sice mozny, ze by se tam dal MAF s vetsim prurezem, nez ma 1,6, aby mnozstvi vzduchu nebylo limitovany tim zuzenym prurezem, ale potom by to podle mne zase nestihaly kanaly ventily a vstriky. U ty 1,6 je to slozity.


Jak jsem koupil tak prodávám ! Tomuhle nerozumím! Ale to že to nešlo do vyšších otáček tak jak mělo to jsem zažil a vím o čem mluvim !!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2004 13:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Pepe je to opravdu zvláštní, že filtr s větší průchodností způsoboval nedostatek vzduchu ve vyšších otáčkách. Jediné vysvětlení by bylo, že zpětné rázy v sacím vedení, která vznikají od sacích ventilů, jsou u standardní sací soustavy pohlceny právě méně průchozím filtrem. Jestliže normální papírový filtr nemá při vyšších otáčkách žádný problém, tak nic jiného mě v případě bavlněného nenapadá. Možná že bavlněný umístěný ve statndardním boxu tento problém dělat nebude, protože když nasadíš konus, tak se podstatně změní vlastnosti pro proudicí vzduch.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2004 14:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Pepe nejseš jediný od kterého to slyším v souvislosti s motorem 1.6 16V.
Stando nehledal bych problém v malém nožství vzduchu, ale naopak ve velkém, co když to způsobí zmatek pro dávkování paliva řídící jednotkou ? Možná je nějaká díra v originálů programu řídící jednotky ? Ta informace s nastavením motoru od Pepeho bude mít něco do sebe.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 pro 2004 14:55 
Tak se také připojím.Je vcelku jedno jestli použijete filtr od Greena nebo JR, K&N, jistě K&N je značka a asi v tom i dýl chodí, ale proces výroby je úplně stejný 100%bavlna v nějaké kleci a slisovaná.Samozřejmě musí být filtr dokonale nastříkán olejem výrobce jinak upřímnou soustrast motore.Po cca 15tis bude pomalu KO,vím o čem mluvím..:-) no mě se to nestalo ale kámošovi jo. Pokud nechcete překopávat vedení tak doporučuju vložku do original air boxu jinak pokud chcete vystavovat motor na tuningu a tak tak stačí koupit leštěný hliníkový svody k vzduchovýmu filtru konusovýmu a upravit si to podle svého.Myslím že je teĎ v nabídce za cca 1200celý vedení i s koleny a gumovými přechodkami, je to leštěný hliník. Jinak pak záleží na objemu motoru je to pěkná alchimie vybrat tu slprávnou velikost ale většinou dobrý firmy nabízejí konusový filtry tzv. univerzální) podle výkjonu motoru. Když bude filtr malý tak se vám bude motor dusit nebude mít dostatek vzduchu a naopak zase bude mít víc vzduchu než je zdrávo a účinek žádný. Já jezdím s konusovým filtrem již čtvrtý rok jak u nás tak do zahraničí, záleží po jakých cestách jezdíte,ale vyplatí se filtr jednou po těch 30tis vyprap v té srajdě a potom pořádně namazat olejem. Je jedno jestli máte filtr K&N a čistící sadu od JR nebo jinou je to pouze rozdílná barva oleje ale jinak úřinek a látky jsou stejný všechny filtry kvalitní podotýkám jsou ze 100% bavlny. Tak mnoho zdaru ...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 pro 2004 22:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Ja mam vlozku JR (od admina Michala - on ji mel na 1,6ce ja mam 1,8TD) a v pohode, cistil jsem ji cca v lete, zitra na ni kouknu jak vypada asi po 7000km a cistici sadu sjem koupil K&N a presne jak pise Semir, tak mi bylo taky zeceno, ze tyhle cistici sady jsou stejny, jenom maji jinou barvu

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2004 19:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 pro 2004 21:05
Příspěvky: 107
Bydliště: Milovice n. L
Mám tam hozenou jenom vložku a to úplně stačí. (používám to už dva roky).Motor je trošku hlučnější,ale líp se vytáčí od 3500 ot. A to tam mám hozený LPG a pohoda.

_________________
je - Ford Focus III FL 1.5 EB 134 kW combi ST - Line
byl - Ford C-Max po FL 1,8 TDCi 91kW TREND 6x Airbag , ESP,TCS ,ABS , BC , navigace ,duální A/C .
byl - Ford Focus 1,8-16V 85kW combi Trend,4x airbag.ABS,ASR,vše v el. , BC , xenony,tempomat ,K&N filtr, LPG Magic2.
byl - Ford Fiesta XR2i , 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2004 20:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
Hele diky za tuhle debatu, alespon ste mi pripomneli, ze ho mam vyprat, tak uz ho susim na snure a hlavne ho zejtra nesmim zapomenout dat do auta az pojedu srazovat :)

Jinak muj nazor je takovej, ze bohate staci vlozka. Konus nema zadnej smysl, akorat to lip vypada a kdyz se tam neda odstineni tepleho vzduchu od motoru a privod studenyho, tak je to jeste na skodu.

_________________
Ford Escort RS2000 MK5 ....... ticho léčííííí
Ford Mondeo MK3 2,0TDCI 96kW ..... konečně rozumně velký auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 pro 2004 11:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Souhlasim s JR

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 pro 2004 15:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
jo jeste bych se teda opravil. Konus ma smysl, ale v pripade, ze uz se jedna o vykony nad nejakejch cca 150ps. Protoze to pridava par procent a narus treba o tri kone clovek nema sanci poznat. Proto se jen usmivam nad tim, kdyz mi lidi tvrdej, jak pridali filtr a to auto lita jak hovado :lol:

_________________
Ford Escort RS2000 MK5 ....... ticho léčííííí
Ford Mondeo MK3 2,0TDCI 96kW ..... konečně rozumně velký auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 01:55 
Mám uni kónus a sem s nim max spokojenej,nejenom že má supr zvuk,ale motor lépe reaguje na přidání plynu......Jinak stál mě 900.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 21:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 bře 2005 21:51
Příspěvky: 205
Bydliště: Brno
ted sem si kupoval od GREENu vlozku do airboxu. v tech ohybech sou nekde mista, kde je uplne pruhledna.. ma to byt? (aby se mi tim nenasaval vzduch i s malyma casteckama prachu..) dik za odpoved

_________________
ted jezdim na kole:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 22:02 
Offline
Forďák

Registrován: 12 úno 2005 08:40
Příspěvky: 148
Bydliště: Praha
Když dám konus do KE-Jetronika udělá to něco ? hlavně mi jde o to , abych nedal třeba 1000 za filtr a pak zjistil , že je to horší než bez něj :D Chtěl bych kónus a né vložku . Měl sem ho v Golfu a dělalo to peknej zvouček :) ale nevěděl sem jak ho dostat do tohodle , tak sem ho VŮL prodal :? už vim jak ho tam dostanu :D

_________________
bez auta - chodící pěšky a jezdící MHD :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 22:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 bře 2005 21:51
Příspěvky: 205
Bydliště: Brno
to ja jsem chtel puvodne taky konus.. mam ale 1.6 16V a po tom co jsem si precet co to obnasi (vaha vzduchu..) sem volil tohle. plus resit problemy aby to nenasavalo teplej vzduch od motoru.. vim ze to neni takovy jako u konusu, ale zvuk to ma taky trosku jinej, hlavne ve vysokej otackach..

_________________
ted jezdim na kole:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2005 13:58 
A máte nějaké zkušenosti se spotřebou?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2005 17:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Osobní zkušenosti: mám kónus K&N, kit přímo pro tenhle motor. Než jsem ho kupoval, nečekal jsem zázraky, žádný desítky koní navíc ani snížení spotřeby(spíš jsem čekal opak), jak jsem leckde čet a slyšel. Věděl jsem, že dobře vypadá a dělá dobrej zvuk při přidání plynu. Nešlo mi rozhodně o úsporu za papírový vzduchový filtry(to asi fakt není argument pro koupi). Nic víc, nic míň.
Zkušenosti(asi 2,5roku): na spotřebě se to podle mě nějak extra neprojevilo. Trochu to jde líp za plynem z nízkých otáček a líp se to točí(nad 3500-4000). Asi to vyplní různý "díry" v krouťáku. Za tu dobu jsem filtr jednou pral(asi po 20t km), spíš kvůli mírnýmu zanesení olejem z odvětrání klikovky.
Slyšel jsem názory, že kónus bez chiptuningu je na nic, že nevyužiješ větší průtok vzduchu - to nedokážu posoudit. Každopádně bych do chiptuningu za ty prachy nešel.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 10:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Ahoj, pokud sháníte vložku od Greenu, tak já jí kupoval na www.fun-tuning.cz cena cca 1750 včetně daně. KN je malinko drazší (asi 500) ale garantuje víc kilometru (kdo ale najede milion?)

Moje zkušenosti s Greenem jsou zatím dobré mám na ní najeto cca 4-5 tis km. Opravdu to lépe táhne a je to pružnější. Pokud se tím nenecháte unést a jezdí se podle zvyku dál, tak se spotřeba sníží ( hodně o tom i píšou v reálu bych to typl 5-10%) Co se týče konusu, jak piše PEPE? je to tak, pokud konus, chce to udělat celej svod a pohrát si se stělováním, protože hodně, nebo málo vzduchu udělá své a ty konusy jsou různé a je to složitější vybrat tu správnou velikost. Psal jsem si s někým když jsem s rozhodoval a on měl přesně ten problém že ve vyších otáčkách mu rapidně klesl výkon a motor se dusil, pak mu to v servisu poštělovali, neco vyměnili na sání a je to OK.

Vložka je ideální alternativa (teda podle počtů. které jste zde taky udělali mi to tak vyšlo) málo změn a do budoucna výhodná investice. Když jsem si jí objednával tak mi přišla do tří dnů měl jsem osobní odběr v Praze, ale zasílají i na dobírku.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 462 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz