fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 02:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 164 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Imobilizer - help! :o)
PříspěvekNapsal: 31 srp 2006 16:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2006 15:09
Příspěvky: 23
Bydliště: PRAHA
Prosím o radu! Až po nějaké době jsem zjistil, že klíč není čipovaný a imobilizer tedy nejede. Jen netuším jak, kdy a kdo ten imobilizér deaktivoval a trochu se bojím resetu ŘJ, aby se náhodou zas nenahodil.. Je vůbec možné že je off jen softwarově? Díky..

_________________
Ford Escort, 1.6 16V r.v 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2006 18:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Předpokládám, že máš auto čerstvě koupené. Imobilizér je často vyřazen, i když bývá ve specifikaci uveden, v autobazarech ta auta zas tak "do hloubky" neprozkoumávají. K vyřazení došlo buď nějakým (pravděpodobně SW zásahem), nebo byla ŘJ, např. pro závadu, měněna.
Mělo by to být rozhodně trvalé.

Podle mne Ti po resetu ŘJ nic fatálního nehrozí, měl bys jen znát kód autorádia a případně nějak zamknout alarm, pokud máš nějakou verzi se skříňkou na klíček v motorovém prostoru - ale to je asi spíš rarita.
Pozor taky při připojování aku, nezapomeň klíček ve spínací skříňce, po připojení aku se obvykle auto zamkne!

Taky mám auto bez imo, ačkoli ho mám v příloze kupní smlouvy uveden. A mám zas alarm, který tam uveden není. Asi tak.

Doporučuju nechat si vyrobit duplikát klíče aspoň od dveří řidiče, pokud jsou klíče různé. V určitých situacích se může hodit.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2006 18:18 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2006 15:09
Příspěvky: 23
Bydliště: PRAHA
Díky! Odvážím se tedy baterku odpojit :o))

_________________
Ford Escort, 1.6 16V r.v 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Zase ten imobilizer
PříspěvekNapsal: 15 říj 2006 10:43 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2006 12:34
Příspěvky: 35
Bydliště: České Budějovice
Prosim vás, nevíte někdo co může být s imobilizerem, když nerozezná klíček? Už jsem tu jednou psal, dostal jsem odkaz na podobný problém (diky Stando), ale teď bych potřeboval spíš nápad co to může být a kolik to může stát v servisu Ford. Už mi to bastlí pět týdnů jinde a pořád nic. Kolik vůbec stojí diagnostika podobných závad? Už jsem z toho na prášky. :smt093

_________________
Ford Escort kombi, 1997, 1.6 16V 90PS, Zetec, tuším LH1 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2006 07:51 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2006 12:34
Příspěvky: 35
Bydliště: České Budějovice
Tedy až tolik reakcí jsem nečekal.... Opravdu nikdo nevíte kolik může stát diagnostika závady imobilizeru?

_________________
Ford Escort kombi, 1997, 1.6 16V 90PS, Zetec, tuším LH1 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2006 08:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Nevím jestli servisy ford dělají jen samastatnou diagnostiku imobilizéru. Každopádně kompletní diagnostika stojí 1500,- Kč. Samostatná diagnostika airbagů je například za 300,- Kč. Problém nejspíš bude bude buď ve čtečce kódu nebo v obvodech ŘJ.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2006 11:06 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2006 12:34
Příspěvky: 35
Bydliště: České Budějovice
A nevis, da se ten imobilizer Ford nejak SW odblokovat? Mozna by pak bylo i levnejsi po odblokovani tam dat alarm s imobilizerem

_________________
Ford Escort kombi, 1997, 1.6 16V 90PS, Zetec, tuším LH1 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2006 13:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Slyšel jsem už o někom kdo má originál imobolizér odblokovaný, ale standardně Ford servis tvrdí, že to nelze.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2006 14:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Někdo tu dokonce psal, že jde imobilizér odblokovat (obejít). Ale je to asi brutus zásah do elektroinstalace. Zkus hledat...

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2006 13:24 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2006 17:09
Příspěvky: 26
Bydliště: bratislava
Ja som mal tiez problem s imobilizerom, stale mi svieti kontrolka, pri zapnutom,aj pri vypnutom motore, aj ked auto tyzden stoji, proste furt svieti. Dal som to do fordu, spravili diagnostiku za 1000,- Sk a zistili ze imobilizer je v absolutnom poriadku a ze pracuje tak jak ma. Odvtedy kontrolka este stale svieti, ale neviem co s tym, tak ju ignorujem. Auto funguje, startuje.

_________________
Ford Escort - 1.4 EFI, r.v. 12/96, základná výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2006 13:55 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2006 12:34
Příspěvky: 35
Bydliště: České Budějovice
Škoda, že tohle není můj případ. Mě bliká pořád stejně, ale nestartuje.

_________________
Ford Escort kombi, 1997, 1.6 16V 90PS, Zetec, tuším LH1 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2006 13:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2006 12:34
Příspěvky: 35
Bydliště: České Budějovice
Dneska to převážím do Fordu tady v ČB tak dám pak vědět jak to dopadne.

_________________
Ford Escort kombi, 1997, 1.6 16V 90PS, Zetec, tuším LH1 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2006 11:39 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2006 12:34
Příspěvky: 35
Bydliště: České Budějovice
Tak už to vrčí!!! Třikrát hurrá...
Nakonec to spravil chlapík co to měl jako první.
Celá anabáze začla v ČB, kde chlapík z Lišova přehrál SW ale bylo to k ničemu.
Pak se to odvezlo ke "specialistům" do Zlivi, kde byli schopní akorát rozebrat přístrojovku a udělat koulí díru do zadního nárazníku. Potom co jsem se po třech týdnech docela rozčílil a slušně požádal o sdělení termínu se to trošku pohlo a vyměnili tam počítač. Ten starej měl patrně nějak odpálený obvody imobilizeru. Ale furt nic. Počítač komunikoval s motorem, ale nečetl klíče. Tohle jim trvalo 5 týdnů. Po další "slušné" domluvě s chlapíkem co mi to přivezl z Německa už s touhle poruchou jsem to chtěl převézt zpátky do ČB do Forda.
Tam mu prý, když viděli vyndanej počítač z krytu, mu řekli, že je to starej počítač a že to neudělají. (Třeba chtěli aby koupil novej???) Tak zavolal zase tomu prvnímu chlapíkovi a dovezl mu to do Lišova. Ten to hned zprovoznil, jen potřeboval 3 klíče. Pak to hned šlo na STK. Takže najednou to šlo udělat za dva dny.
Teď už čekám jen SPZ a na svaření a natříkání toho nárazníku. Zároveň i na nástřik spodku a rozvody. Tak snad za týden už budu mít konečně to auto doma. Sláva... :smt038

_________________
Ford Escort kombi, 1997, 1.6 16V 90PS, Zetec, tuším LH1 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2006 20:13 
matus píše:
Ja som mal tiez problem s imobilizerom, stale mi svieti kontrolka, pri zapnutom,aj pri vypnutom motore, aj ked auto tyzden stoji, proste furt svieti. Dal som to do fordu, spravili diagnostiku za 1000,- Sk a zistili ze imobilizer je v absolutnom poriadku a ze pracuje tak jak ma. Odvtedy kontrolka este stale svieti, ale neviem co s tym, tak ju ignorujem. Auto funguje, startuje.


Me se zrovna dneska stalo to samy :shock: Odpoledne prijdu k autu a kontrolka imobilizeru sviti. Pri startovani se rozsvitila jeste vic (na cca 3s), pak opet pokracovala ve sviceni jako predtim. Jinak driv se rozsvitila pouze pri otoceni klicku do polohy 2 (na ty cca 3s). Alarm nemam. Je to docela otravne, hlavne v noci, ale auto se jinak chova uplne normalne, startuje taky bez problemu. Nema nekdo tuseni, co je pricinou? Jestli nejakej spatnej kontakt?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: imobilizer na 1,8D 96
PříspěvekNapsal: 07 pro 2006 10:53 
Offline
Nováček

Registrován: 17 lis 2006 07:59
Příspěvky: 8
Bydliště: RND
Ahoj, nemate nekdo tuseni jestli jde - a jak - odblokovat imobilizer na escu 1,8D z 96... Nechce se mi davat dalsi penize za klicek s imo-cipem... :(

Diky!

Tomas

_________________
Pazot 806, 2.0HDi - 100kW (prej) - 225/55/16 - after chip...
Esco, 1.8D - 44kW 195/50/15 - no chip, no immo, NO PROBLEM :-)


Naposledy upravil tmx.806 dne 18 pro 2006 14:33, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2006 12:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Zkus funkci HLEDAT. Myslim, že se to tu už řešilo...

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2006 12:35 
Offline
Nováček

Registrován: 17 lis 2006 07:59
Příspěvky: 8
Bydliště: RND
posledni 3 hodiny nedelam nic jinyho... :(

_________________
Pazot 806, 2.0HDi - 100kW (prej) - 225/55/16 - after chip...
Esco, 1.8D - 44kW 195/50/15 - no chip, no immo, NO PROBLEM :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2007 23:42 
Offline
Nováček

Registrován: 17 lis 2006 07:59
Příspěvky: 8
Bydliště: RND
UP - nikdo nic??? Nebo alespon popis "dratku" co vedou k cerpadlu. Tusim, ze tam jde oranzovej, cernej a bilej... PROSIM! :(

_________________
Pazot 806, 2.0HDi - 100kW (prej) - 225/55/16 - after chip...
Esco, 1.8D - 44kW 195/50/15 - no chip, no immo, NO PROBLEM :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2007 23:33 
Offline
Nováček

Registrován: 17 lis 2006 07:59
Příspěvky: 8
Bydliště: RND
tak mam vyreseno, kdyby nekdo potreboval totez, at se ozve - PM nebo ICQ...

_________________
Pazot 806, 2.0HDi - 100kW (prej) - 225/55/16 - after chip...
Esco, 1.8D - 44kW 195/50/15 - no chip, no immo, NO PROBLEM :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2007 11:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
no a co kdybys to sem napsal rovnou? Aby další hledající měli už práci usnadněnou? Takový je princip fóra ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 164 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz