fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Opravovat po bouračce?
PříspěvekNapsal: 06 led 2005 20:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2004 20:10
Příspěvky: 170
Bydliště: Veseli n. Mor
Zdarte,

před vánocema sem měl menší incident, byl sem před volbou čelní střet nebo to zkusit u svodidla, vybral si svodidlo, jenže cca ve 100 km/hod sem se o ně otřel. Mam chyceny cely bok. Na funci auta to nema vliv, dveře otevřu, jenom je v .... zámek. Kdybych to chtěl celé opravovat vyjde to prý na 40 tisíc, v případě že bych bral díly z vrakáče tak na 15-20 tis. Tmelovat mi nedoporučovali, prý stejně nejdráž vyjde metaliza a tmel za rok dva začne opadávat. Taky sem si říkal že bych to obrousil a natřel obyč barvou. Sice to bude poznat ale vyjde to podstatně lip.

Jaké máte zkušenosti. CO by jste poradili?

Diky

J.

_________________
Ford Mondeo combi 2007, 2,0 tdci 96kw
Ford Escort combi 96, 1,8TD 66kW,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 13:21 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Doporučuji shánět na vrakáči díly se stejnou barvou. Escortů je tu hodně, takže by jsi měl mít štěstí. Do doby, než seženeš bych to zatřel barvou. Nebude to hezké, ale účel to splní.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 14:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jistě že to můžeš nechat jenom tak, že to obrousíš a pak přetřeš. Jako prozatimní řešení by to šlo, ale nastálo bych s takovým autem asi nejezdil, ale to je každého věc.
Jinak já bych se přiklonil k variantě vyklepat a přetmelit. Dnešní tmely jsou určitě v takové kvalitě, že při dodržení technologie zpracování do 2 roků nic neopadne. Jde o to spíš sehnat dobrého autoklempíře, který to neodflinkne. Co se týče dílu z vrakáče, tak může být problém se slicováním a stavem použitých dílů. Určitě záleží také na tom jak dalece prostoupila koroze na stávajících dílech a podle toho bych se rozhodl pro konečné řešení.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 14:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2004 14:07
Příspěvky: 3137
Bydliště: kousek od Dvora Králové nad L.
To záleží na tobě v jakém máš auto stavu, ale vím z valstní zkušenosti že i když seženeš díl z auta stejné barvy nemusí ti to ladit úplně, záleží kde to auto jezdilo,jak bylo udržováno a tak, barva po čase trošku mění odstín a to je problém. Raději bych vyklepal sehnal klempírku a dal do kupy, to je ale tvá věc.

_________________
lubak
Escort RS 2000
POZOR !!! - všechny nové vozy(např.Focus,Mondeo, S-Max, Kuga, Transit, Custom) za exklusivní ceny (více info SZ nebo e-mail)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2005 17:36 
Pokud budeš postupně kupovat díly na vrakáči i se stejnou barvou, tak se stejně nikdy přesně netrevíš do odstínu (vyšisování, lak byl stříkaný v různých výrobních lakovnách tj. patrné rozdíly v odstínu - především metalíza). Další věc je slícování dílů. Stejně bys ve finále musel celý bok nechat přestříkat, pokud nechceš aby byly patrné stopy po bouračce a auto nebylo strakatý.
Raději bych doporučil celý bok vyklepat (pokud to není moc zmuchlaný), vytmelit. Dobrý klempíř by to měl zvládnout tak, aby se nemuselo moc tmelit a potom celý bok stříknout.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2005 22:25 
Milan píše:
Pokud budeš postupně kupovat díly na vrakáči i se stejnou barvou, tak se stejně nikdy přesně netrevíš do odstínu (vyšisování, lak byl stříkaný v různých výrobních lakovnách tj. patrné rozdíly v odstínu - především metalíza). Další věc je slícování dílů. Stejně bys ve finále musel celý bok nechat přestříkat, pokud nechceš aby byly patrné stopy po bouračce a auto nebylo strakatý.
Raději bych doporučil celý bok vyklepat (pokud to není moc zmuchlaný), vytmelit. Dobrý klempíř by to měl zvládnout tak, aby se nemuselo moc tmelit a potom celý bok stříknout.


prosimte posli mi fotky tvého esca a napis jakej je to rok vyroby..myslim že máme úplně stejný..díky moc!


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz