fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 15:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: podivné starty
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 23:01 
Offline
Nováček

Registrován: 21 bře 2006 12:52
Příspěvky: 15
Bydliště: Plzeň
Mám problém se svým Escortem při startování při těchto teplotách. Nažhavím (zkusil jsem i vícekrát), otočím klíčkem a startuji cca 5 s. Motor naskočí, ale běží v nepravidelných otáčkách a má tendenci chcípnout. Pokavaď držím plyn tak na 1500 ot. běží normálně. Po uvolnění plynu, zase jako by běžel na 3 válce a otáčky stále kolísají. Z výfuku vychází bílý kouř jak z náklaďáku. Navíc se mu po sešlápnutí plynu nechce do otáček. Zhruba po 2 min tento problém zmizí a auto jede normálně. Bílý kouř se změní v běžný dieselový kouř. Prosím o radu, jestli už jste měl někdo podobný problém a nebo víte příčinu tohoto problému.

_________________
Na prodej Ford Escort 1,8 TD (51 kW), 3/98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 23:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A neztrácí se ti voda?

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2006 00:09 
Offline
Nováček

Registrován: 21 bře 2006 12:52
Příspěvky: 15
Bydliště: Plzeň
No možná trochu. Řekl bych tak pul litru na 1000 km. Divné je že to takhle startuje je někdy, né pravidelně.

_________________
Na prodej Ford Escort 1,8 TD (51 kW), 3/98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2006 00:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Podívej se na žhavičky, jestli jsou ok a taky jestli se nějak jenaq od ostatních neliší....jinak zabarvená nebo špinavá.....tohle vypadá na usazování vody ve ventilech....ale to jen dle prvotního tvého popisu....při větším zatížení se to nehřeje nějak víc nebo nevzniká příliš vysoký tlak v nádržce chlazení?

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2006 00:21 
Offline
Nováček

Registrován: 21 bře 2006 12:52
Příspěvky: 15
Bydliště: Plzeň
Právě že tam tlak nevzniká a ani se to nehřeje. Co by to znamenalo to usazování vody ve ventilech? Prasklá hlava? Napadlo me zda by to také nemohla být třeba voda v naftovém filtru, nevim kolik je na něm najeto od předchozího majitele.

_________________
Na prodej Ford Escort 1,8 TD (51 kW), 3/98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2006 00:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
No tak to je samozřejmě základ, jen je trochu zarážející, žes to před zimou ještě neudělal....minimálně odkalit....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2006 00:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ještě mě napadlo ...je ten cbílej kouř štiplavej do očí nebo je to jako vodní pára?...Kdyby byl štiplavej, byl by to možnej příznak špatně naštelovanýho předvstřiku na čerpadle...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2006 00:34 
Offline
Nováček

Registrován: 21 bře 2006 12:52
Příspěvky: 15
Bydliště: Plzeň
Nevim, zítra zjistím (doufám tedy že nebude příležitost). Jinak mám diesla krátce, tak se s ním teprv seznamuji. Také zkusim vyměnit ten filtr a dám vědět jestli to pomohlo.

_________________
Na prodej Ford Escort 1,8 TD (51 kW), 3/98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2006 12:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Když je blbě seřízen předvstřik je ten kouř bledě modrej

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2006 01:31 
Offline
Nováček

Registrován: 09 pro 2005 16:54
Příspěvky: 14
Bydliště: SR
Zdravim, ja mam uplne rovnaky problem, ked nastartujem rano (teploty okolo nuly), motor chyti ale po chvili akokeby bezal na 3 valce a ten stvrty akokeby zapalilo ale len raz za cas. A motor ma nepravidelny chod, niekedy ako keby mal zdochnut. Typujem to na nejaky vstrik. Taktiez mam biely dym z vyfuku, ale chladiaca kvapalina je stale na tej istej urovni. Zajtra s by som s tam chcel zajst do servisu, ak bude cas, ze co mi tam povedia. No mylsim si ze to budem musiet odstranit cim skor, lebo fakt z toho nemam dobry pocit. Inac za tepla, ked je motor zohriaty tak je to vsetko ok,bezi normalne.

_________________
Ford Escort Kombi, 1.8 TD 51 Kw, r.v. 1/1998, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2006 23:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 2004 08:14
Příspěvky: 138
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Podle toho, co tady popisujete ych souhlasil s Walkerem. Nejvíc bych se přikláněl ke žhavícím svíčkám. Trochu horší svíčka a tyhle motory jsou na to docela háklivý.

_________________
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW, vyroben 10/2001, klima, el. okna, ....
Ford Fiesta 1.4, 59 kW, rv. 04/2004, 5 dv., Powershift převodovka, ...
historie
Ford Fiesta 1.1 37 kW, rv. 1996, rv. 12/1995 2x airbag => stříbrná Fifinka
Ford Escort combi 1.8 TD 51 kW Ghia r.v. 1997, klima, šíbr, elektrika všude, totálně originální stav.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2006 11:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Walker má pravdu jsou to žhavičky

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2006 12:38 
Offline
Forďák

Registrován: 01 led 2005 23:43
Příspěvky: 79
Bydliště: Vřesina
Doporučuju nejdříve prověřit vstřiky, mohla by to dělat uchcávací tryska, pak taky žhaviče, ale to už se psalo...
No a když už bude vše venku tak nechat změřit tlaky, to taky není na škodu, víš pak na čem si....

_________________
Ford Escort combi 1,8TD Ghia r.v. 1997, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: starty a cukani
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 19:13 
Offline
Nováček

Registrován: 15 pro 2006 20:08
Příspěvky: 22
Bydliště: znojmo
nazdar fordaci mam podobny problem s escortem v poslednich dvou mesicich hur startuje,vymenil jsme zhavici svicky,nechal vyskouset striky,vymenil prepadove hadicky dal novy naftovy filtr a kdyz nastartuju tak to vypada jako by se motor dusil,chvili zacnou litat otacky od 900 do 500 a motor akoby cuka a kdyz seslapnu plyntak to po chvilce prestane, obcas se mi to stane i za jizdy ze to pocuka a to kdyz jedu a mam otacky okolo 2500 a jedu na dvojku trojku nebo ctverku,co by to mohlo byt?mam ford escort 1.8 td (66 kw) combi 1998

_________________
ford escort 1.8 td ,66 kw 98 rok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 23:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Pokud můžeme vyloučit nekvalitní naftu, tak bych to viděl na neblahý vliv "elektroniky" v motoru...hlavně na čerpadle bych zkontroloval správnou funkci ventilu předvstřiku a ventilu uzavírání nafty, zda je dobře otevřen a nemá tendence se na mžik zavírat...pokud budou oba dobré, tak kontrola zbytku čidel a vodičů do EEC-V....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 04:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja bych se podival i na filtr paliva.Muze to i prisavat vzduch,jak predehrevem, tak pumpou.Ale tohle byl muj pripad(to cukani)ucpanyho filtru paliva.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 07:36 
Offline
Nováček

Registrován: 15 pro 2006 20:08
Příspěvky: 22
Bydliště: znojmo
filtr palivovy je taky novy a pumpa byla pretesnena a dana nova membrana,kdyz jsem zkosel odpojit u toho rizenyho vstriku ten kablik tak to pocukalo a pak chvilu dobry ale netahlo to jelo to jako obycejna 1,8 d a po par kilometrech to taky zacukalo ale startovalo to na tuk kdyz to bylo rozpojeny, nemuze to byt neco v cerpadle nejaka ta volnobezna tryska nebo nejaka membrana nebo klapka?jinak jede moc pekne. cerpadlo mam lucas.

_________________
ford escort 1.8 td ,66 kw 98 rok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 07:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
A co turbo korektor?Procti temata nebo dej hledat.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 11:08 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2006 19:49
Příspěvky: 35
Bydliště: Olomouc
přesně, taky mě napadla hadička od turbokorektoru - tomu odpovídá ten snížený výkon - zkontrolovat, popřípadě přetěsnit, a co spotřeba není vyšší?

_________________
escort 1.8 TD, 66kw, r.v. 97, combi, klima, okna v el., ABS, 2*airbag


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 11:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja ten problem nemel,tak nevim,ale resilo se to tu.I oprava.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz