fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Diagnostický konektor
PříspěvekNapsal: 28 pro 2004 20:04 
Offline
Forďák

Registrován: 09 říj 2004 14:50
Příspěvky: 78
Bydliště: Přerov
Mam ford escort 1.6 16V 1999, muze mi nekdo poradit kde bych nasel diagnostický konektor a jestli si muzu udelat tu diagnostiku jak je tu popisovana pomoci te diody? V prostoru pobliz nadrzky odstrikovace mam jakesi dva volne kabely zakoncene nejakymi koncovkami, ale nevim jestli to je ten diagnosticky konektor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 23:51 
Offline
Forďák

Registrován: 01 led 2005 23:43
Příspěvky: 79
Bydliště: Vřesina
Jo to by mne taky zajímalo, já mám ale ropáka (TD) a ten konektor mám ve sloupku u spolujezdce pod přihrádkou v prostoru na nohy. Je to pod takovou plastovou krydkou, vede tam několik drátů taže neví náhodou někdo který je od čeho?
[/code]

_________________
Ford Escort combi 1,8TD Ghia r.v. 1997, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 12:19 
Offline
Forďák

Registrován: 09 říj 2004 14:50
Příspěvky: 78
Bydliště: Přerov
Tak ten diagnostický konektor jsem našel, je skutečně u spolujezdce a má 16 pozic, zajimalo by me jak teda udelat tu diagnostiku pomoci diody. Nevi to nekdo?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 12:40 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Bobo ta zásuvka se 16 PINy je na OBD2, ale zkus se nejdříve podívat, jakou máš řídící jednotku, zda EEC-IV nebo EEC-V. Jednotka je u pravé nohy spolujezdce dole po odklopení trojuhelníkového plastu - jeden plastový šroubek stačí pootočit, pak vyndat a následně te n plast s trouchou síly vycvakneš. Oznašení jednotky je napsáno přímo na ní.
Pokud máš EEC-IV, lze jednotku vyblikat pomocí LED diody, jen se musí LED připojit přímo na diagnostické kontakty řídící jednotky (PIN 48,17). Popisuje to JSMACH tady - http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=44&postdays=0&postorder=asc&start=20 v dolní části.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 23:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Poradí někdo, kde sehnat samotný OBD-2 Male konektor, a to za rozumnou cenu? Rád bych si spáchal nějakou diagnostiku. Díky.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2005 18:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
zkus to nejdriv odskouset, tak ze draty strcis rovnou do toho konektoru, a az ti to bude fungovat tak si poridd konektor.

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2005 14:52 
Jestli jsem to dobře pochopil, tak sestavení té diagnostiky je poměrně jednoduché. Když už to zapojím, jak se test odstartuje? Sám? Má být motor vypnutý nebo zapnutý?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2005 21:07 
Offline
Forďák

Registrován: 09 říj 2004 14:50
Příspěvky: 78
Bydliště: Přerov
Ten test se provadi bez spouštěni motoru a pak i za chodu, bez spuštěni ti to vypise jenom obsah ridici jednotky, podrobnej postup ti muzu poslat na mail, mam to v pocitaci ofocene a nechce se mi to cele opisovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2005 21:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Ahoj, mohl bys mi prosím poslat také ten návod na mail??? pavel.zemlicka@seznam.cz

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2005 22:36 
OBDII konektor sa da zohnat napr. www.kike.sk www.id2.cz.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2005 22:44 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Sorry to som bol ja nebol som prihlaseny. Bez problemov sa tam da kupit ten konektor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: To Bobo
PříspěvekNapsal: 11 led 2005 08:32 
To Bobo: Prosím Tě, jestli můžeš, pošli mi to na mmm.333@seznam.cz. Díky moc. Jinak předpokládám, že to jde i bez konektoru, ještě jsem to neměl otevřený, ale počítám, že tam ty dráty budou držet samy.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2005 10:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, vím že na www.id2.cz ho mají. Ale mně se pořád zdá, že když to hódně přeženu, tak 150 Kč je maximum, co jsem za takový konektor ochoten dát. Podle mně to má reálnou cenu tak 70 Kč. A to mně tu znáte, že jsem ochoten nějaké peníze třeba v servisu vydat, aby mé auto bylo v cajku.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2005 11:09 
Muzem mi to Bobo taky poslat na email frajter@seznam.cz predem ThX


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2005 11:40 
To Nagant: Presne tak, kdyby to stalo dve stovky, tak to taky koupim. bude to jen odlitek z plastu a trochu kovu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2005 16:17 
Offline
Forďák

Registrován: 01 led 2005 23:43
Příspěvky: 79
Bydliště: Vřesina
Když jsem pročítal přízpěvky ve fórech, tak se tam popisujou vesměs diagnostiky přes LEDKU- jednotky EEC-IV.
Já mám jednotku typu EEC-V a v motorovém prostoru je pouze dvou pinový konektor z červenou krytkou. Když na něm měřím napětí tak po otočení klíčku naměřím 10,732V.
Takže se ptám jestli jde nějak jednoduše provést diagnostika u Jednotky EEC-V, nebo je potřeba spešl vercajk. :?:

_________________
Ford Escort combi 1,8TD Ghia r.v. 1997, klima


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz