fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 09:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: plný rejd u TD - problém?
PříspěvekNapsal: 15 lis 2006 17:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
kdysi mi při plnym rejdu něco pískalo u motoru, mechanik mi řekl že nesmim u TD dávat plnej rejd že to píská řemen ... moc se mi to nezdá .. co by měl plnej rejd společnýho s řemenem?
každopádně to opravil..
no a včera se mi to po několika měsících ozvalo znova, plnej rejd a zase to začalo pískat jak o život ..
co to je? je to fakt řemen? proč nemůžu dávat plnej rejd? jak mám proboha parkovat bez plnýho rejdu?

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2006 18:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Protože ti řemen pohání i čerpadlo posilovače řízení a když to tlačíš do plného rejdu, tak tlak z čerpadla nejde do posilovače (už není kam posilovat), ale přes ventil zpět do nádržky. No a proto, že to přes ventil musí jít tíž, než přes posilovač (aby to vůbec fungovalo), tak to znamená i větší odpor čerpadla vůči klíňáku a ten může prokluzovat a pískat. Není to jen na TD, tak to funguje všude a obecně se radí plnému rejdu se raději vyhýbat.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2006 19:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
aha...a je to problem když mi to teď zase začalo pískat?

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2006 19:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Jestli je to, co píská, opravdu klíňák, tak bych se podíval, jestli je dobře napnutý a dál bych to neřešil. Kdyby to dělalo něco v servookruhu (čerpadlo, ventily), bylo by to horší. Já ale tipuju ten řemen.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2006 22:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 2004 08:14
Příspěvky: 138
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Nemusí to pískat jenom řemen. Spíš než řemen bych to viděl na ventil. Mě to dělalo taky a řemen to nebyl. On ten ventil píská, když je v oleji vzduch. Tímhle způsobem se i odvzdušňuje servo při výměně oleje. Několikrát protočíš volantem naplno doleva a doprava. U mě se to uklidnilo zhruba po roce provozu. Předtím bejvalej najitel auto opravoval zhruba 4 měsíce a po tu dobu to bylo bez oleje. Než se všechno pročistilo a uvolnilo, tak to pořád lehce napěňovalo olej a v plným rejdu to pískalo. Asi bych z toho neměl strach.

_________________
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW, vyroben 10/2001, klima, el. okna, ....
Ford Fiesta 1.4, 59 kW, rv. 04/2004, 5 dv., Powershift převodovka, ...
historie
Ford Fiesta 1.1 37 kW, rv. 1996, rv. 12/1995 2x airbag => stříbrná Fifinka
Ford Escort combi 1.8 TD 51 kW Ghia r.v. 1997, klima, šíbr, elektrika všude, totálně originální stav.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2006 22:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
zvláštní je že mě to prostě začalo dělat jen tak z ničeho nic ... :roll:
ale spíš bych to viděla na ten řemen, protože to tak jako prohvízdává v intervalech jako když se něco točí... jako když se něco o sebe šoupe .. :-D

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2006 10:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
ly-lu píše:
zvláštní je že mě to prostě začalo dělat jen tak z ničeho nic ... :roll:
ale spíš bych to viděla na ten řemen, protože to tak jako prohvízdává v intervalech jako když se něco točí... jako když se něco o sebe šoupe .. :-D


mě to dělá taky a je to ten zpětný ventil, nemusíš mít strach, prostě dokud to servo jde, můžeš být klidná... :-D

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2006 13:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
to lancelote: :-D paráda :-D až nepůjde tak co ? :-D

radši nebudu dávat plnej rejd :-D ikdyž nevim jak potom budu parkovat u nás před prací...

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2006 19:47 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Neřešil bych to...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2006 19:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 2004 08:14
Příspěvky: 138
Bydliště: Jablonec nad Nisou
ly-lu píše:
to lancelote: :-D paráda :-D až nepůjde tak co ? :-D


Tak se nic hroznýho nestane. Teda pokud se týká auta. Půjde ti trochu hůř řízení, ale utáhnout se to za jízdy dá v pohodě. Na místě je to docela posilovna. Před pěti dny jsem řídil Tatru bez nastartovanýho motoru (nešlo servo) a taky jsem to uřídil, dokonce chvílema jenom jednou rukou :-)
A pokud se týká tvojí peněženky, tak to bude o novým servu, no ;-)

Teď mě tak napadá, že kdyby to měl bejt řemen, tak by se to ozývalo i když se třeba zvýší spotřeba elektriky (zatíží se alternátor), nebo při studeným běhu motoru.

_________________
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW, vyroben 10/2001, klima, el. okna, ....
Ford Fiesta 1.4, 59 kW, rv. 04/2004, 5 dv., Powershift převodovka, ...
historie
Ford Fiesta 1.1 37 kW, rv. 1996, rv. 12/1995 2x airbag => stříbrná Fifinka
Ford Escort combi 1.8 TD 51 kW Ghia r.v. 1997, klima, šíbr, elektrika všude, totálně originální stav.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2006 13:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
Homer píše:
ly-lu píše:
to lancelote: :-D paráda :-D až nepůjde tak co ? :-D


Tak se nic hroznýho nestane. Teda pokud se týká auta. Půjde ti trochu hůř řízení, ale utáhnout se to za jízdy dá v pohodě. Na místě je to docela posilovna. Před pěti dny jsem řídil Tatru bez nastartovanýho motoru (nešlo servo) a taky jsem to uřídil, dokonce chvílema jenom jednou rukou :-)
A pokud se týká tvojí peněženky, tak to bude o novým servu, no ;-)

Teď mě tak napadá, že kdyby to měl bejt řemen, tak by se to ozývalo i když se třeba zvýší spotřeba elektriky (zatíží se alternátor), nebo při studeným běhu motoru.


Přesně tak, měl jsem esco van 1,8D, rv 96 a tam nebyl posilovač a šlo vše v pohodě. Takže nemusíš mít strach. Říkám dokud půjde, nejsou starosti :wink:

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2006 14:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
super, to jste mě teda uklidnili .. :-D jednou jsem s tim jela bez nastartovanýho motoru a málem jsem to neukroutila, já holt nemám svaly jako vy... :-D

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2006 15:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 2004 08:14
Příspěvky: 138
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Já mám svaly, ty máš čáry.
Ne vážně. Pokud jedeš hodně pomalu, tak je jasný, že to půjde těžce, ale se vzrůstající rychlostí se zlehčuje řízení. Tím samozřejmě nechci říct, že s tím máš lítat. :-)
Ale fakt bych se toho tolik nebál. Servo je poměrně robusní zařízeníčko a ten ventil toho vydrží skutečně hodně.

_________________
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW, vyroben 10/2001, klima, el. okna, ....
Ford Fiesta 1.4, 59 kW, rv. 04/2004, 5 dv., Powershift převodovka, ...
historie
Ford Fiesta 1.1 37 kW, rv. 1996, rv. 12/1995 2x airbag => stříbrná Fifinka
Ford Escort combi 1.8 TD 51 kW Ghia r.v. 1997, klima, šíbr, elektrika všude, totálně originální stav.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2006 19:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2005 16:49
Příspěvky: 307
Bydliště: kousek od Jaroměře
Dneska jsem si toho všimnul taty,Stojím s nastartovaným motorem a musím dát plný rejt na vyjetí,Když šel volant na doraz tat začel posilovač hučet ale stačilo trochu povolit a přestalo to.Jak tu někdo psal prostě to pouští přepoušťák nebo jinej bazmekt .Tak že pohoda a klídek prostě funguje. :lol: :P

_________________
Ford escort 1.8 TD kombi 66KW rv.98
Toyota corola 1.6 GTI rv.90
Ford Fiesta 1,1 5DV rv.92
Hyundai matrix 1.6 rv.05
--------------------------------
citroen C3 picaso 1,6 rv.12


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pfff
PříspěvekNapsal: 14 pro 2006 01:27 
Offline
Nováček

Registrován: 30 črc 2006 21:28
Příspěvky: 28
Bydliště: Karlovy Vary
taky jsem s tim zapasil. Kazdou chvili to hvizda v plnym rejdu. Pri rozjezdu doleva na plnej mi navic caka homokloub, jeste by se mohlo vys*at treba lozisko. Pak bych vydaval pri rozjezdu zvuky jako cirkusak :smt118

_________________
Ford Escort Combi 98 GHIA, 1,8 TD 66 kW made in Germany 02/98 no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...korektura
PříspěvekNapsal: 14 pro 2006 01:28 
Offline
Nováček

Registrován: 30 črc 2006 21:28
Příspěvky: 28
Bydliště: Karlovy Vary
...cvaka homokloub...melo byt

_________________
Ford Escort Combi 98 GHIA, 1,8 TD 66 kW made in Germany 02/98 no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2006 18:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
mně to píská taky, ale neřekl bych řemen, spíš prostě je v konci posilovač a ventilky to musí přepustit, jinak by asi popraskaly hadice, či co???

ještě to zjistim a ozvu se....

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2006 12:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
tak je to skutečně řemen !

Podle etzolda mají vozy s klimou aut. šponování, takže s tím nic neudělám. Odpovídá tomu i fakt, že když vydržím s nervama a chvíli to v té krajní poloze držím, tak to přestane.

Kdo nemá klimu, ten by to mohl přišponovat. Ale jak píše ly-lu v prvním příspěvku, je to jen na chvíli. nebo dal ten mechanik nový řemen?

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2006 13:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Myslisli remen klika-klima-altik nebo cerpadlo-posilovac,tak oba sponovani maji!A rozvodak snad piskat ani neumi . :D Krome kladek.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: plný rejd u TD - problém?
PříspěvekNapsal: 07 pro 2009 10:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
tak pískání definitvní konec.... spolu s rozvodama šly nový řemeny příslušenství. pískaly furt, tak jsem srazil hranky řemenic
viewtopic.php?f=25&t=26558
jak u dolního, tak i horního řemene, je klid....

ještě něco - pokud píská v plném rejdu - je to ten horní řemen (čerpadlo-servo)
pokud píská za studena při rozjíždění, je to dolní řemen (klika-altík-klima)

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz