fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 09:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Keramické pásky na výfuk
PříspěvekNapsal: 20 pro 2006 20:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Názory, zkušenosti, rady.

Máte někdo něco podobného?

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2006 21:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2006 09:13
Příspěvky: 829
Bydliště: Hradec Králové
K čemu je to dobrý?

_________________
Ford Fiesta, 2012, 1,25 60kW
ex:Mondeo mk3,2001,Ghia, 1,8 92kW
ex: Escort 1,8 16V Zetec 85Kw


"dokud nás STK nerozdělí"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2006 21:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Tím, že výfukové plyny na své cestě z motoru potrubím chladnou, snižuje se jejich rychlost, čili brzdí odvod spalin pryč - nižší výkon.

Navíc mám nad výfukem intercooler, kterýmu teplo nesvědčí - snižuje to zase výkon motoru.

Takhle jsem to někde čet´ ......

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2006 21:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Jo tak já to taky četl a uvažoval jsem o nich, ale pak mi to bylo rozmluveno. No a taky cena, spočítal jsem si kolik vlasteně bych asi potřeboval metru a kupovat dvě balení bylo celkem drahé.

Někde na autodoplnky.cz nebo fun-tuning.cz jsem o tom četl.

Zase prej to zvedne spotřebu a zničí katalyzator - osobně sem to nezkoušel i když se mi to líbilo.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 08:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ja je mam uz 3 rok, ze by to byl na normalnim aute nejaky zazrak, kterej kdyz namontuju, tak je z toho letadlo, nebo ze by se to projevilo nejak viditelne, to opravdu rict nemuzu.Ale ze by to neco nicilo, to mi taky nepripada. Jediny viditelny a pozitivni prinos je, ze to opravdu castecne zmirni salani od vyfuku, coz je zvlast u Zmetca se sanim pres hlavu dost zadouci. Ale upresnuju, ze mam svody ocelovy a delsi,takze omotat se to da celkem slusne, u seriovyho litinovyho odlitku by se vetve od valcu omotat nedaly vubec a na trubce od kloubu dolu uz to celkem postrada smysl.Takze kdyz to zrovna nemate, zase o moc neprichazite podle mne.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 09:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Takže tím se omotává výfuk? A co myslíte, šlo by tím omotat pletenec katalyzátoru? Nejlíp, aby to stále zůstalo poněkud pohyblivé, ale utěsněné.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 10:49 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No pokud myslime oba stejnou pasku, tak konkretne Termo Tec, kterej mam ja, je hodne porezni, vypada jako hustsi skelna tkanina asi na nejaky utesnovani zrovna nebude. I kdyz v nekterych pripadech se omotani jeste natira zaruvzdornou barvou, nebo nejakym sajrajtem, ale neni to uplne zapotrebi, funguje to i bez toho. I s tim naterem by to udelalo slupku, pod kterou by netesnosti stejne foukaly. Jestli mas deravej pletenec, nebo ti to fouka pod tesnicim krouzkem, tak bych videl jedine moznost dat novy veci.Podle mejch zkusenosti nevydrzi v pohyblivym spojeni na vejfuku dlouhodobe zadna nahrazka.Ta paska je fakt jen na castecnou izolaci tepla.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 11:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No ten pletenec děravý není a když vlezu pod nastartované auto, tak z pletence nikde nefouká, ale za jízdy jde odtamtud často docela značný hluk - a toto je podle mne jediné, kde by mohla být netěsnost.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 13:47 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No s hlukem je to zradny, obcas se hrozne blbe hleda, odkud to jde. Ale u vejfuku, pokud to neni klepani, ale unikani spalin, melo by to bejt videt i pri stani. Muzes zkusit trosku pricpat vejfuk vzadu a pokud to ma nekde slaby misto, je velka pravdepodobnost, ze to tam bude foukat. Muze ti s tim nekdo vzadu i zahejbat. Zalezi fakt na zpusobu hluku. Kazdopadne termo paska nesplni vubec nic jinyho, nez na co je primo urcena.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 14:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ucpáním se to jevilo těsné, možná jde jen o rozpínající se výfukové plyny v katalyzátoru, nevím. Ještě na to mrknu, až přestane být bahno.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 19:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
na utěsňování a nouzový opravy výfuku jsou taky pásky, ale jiný.

Ty keramický jsou na to teplo, termotec je jedna za značek....

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 09:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Myslim si, ze ty pasky maji vyznam u vykonych turbomotoru, ale do Escorta mi to prijde spis jako skoda penez. vykon to neprida (a jestli ano tak cca 1-2 kone a za ty penize mi to prijde hodne malo).

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 16:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Podle vyrobce by to melo odostinit az cca 80% tepla, omotavaji se tim svody a pripadne cast vyfuku v motorovem prostoru a to ciste jen z toho duvodu, aby se snizila teplota motoru (respektive odstranil se zdroj tepla). Vyznam to ma u motoru, ktere by mohly mit problem s prehrivanim (tusim ze treba sierra DOHC na tom nebyla uplne idealne). Motat to na na cely vyfuk je naprosta hovadina.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz