fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 6havící svíčky
PříspěvekNapsal: 05 zář 2006 18:19 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 17:18
Příspěvky: 32
Bydliště: Chomutov
Zdar lidi mám dva dotazy:
1:jaký použít žhavičky do Esca 1.8td? co třeba Brisk 21s427....?
2:Proměřoval jsem žhavení a když jsem to měřil tak jsem zjistil že mi na žhavení ukazuje měřák o 1,6V méně než na baterii...!!!je tohle normální???já hledal snad všude ale žádnej studenák ani nic jinýho jsem nenašel...Poradte prosím

_________________
escort 1,8TD 51kw r.v. 97 No vcelku nic moc ale zatím tak nějak jezdí....i když zlobí pěkně hajzlík starej :-) aneb "co se na něm nepokazí to se posere"!!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 zář 2006 19:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Co se týče těch Brisků, tak jsou na ně vcelku kladné odezvy, tudíž je lze použít, nevím zrovna zda přímo tento typ, důležitá je délka žhaviče, jeho teplotní ůdaj a závit. Pokud je doporučen výrobcem, není co řešit. Dále k tvému "měření". Asi jsi neměřil současně napětí na baterii a na vývodu žhavení pomocí dvou měřáků, ale nejprve napětí na baterii (v klidovém stavu) a pak na žhavení při připojených žhav. svíčkách. Nelze se divit tomu rozdílu v napětí, protože během žhavení protéká celkem značný proud, který napětí na baterii sníží. Ono vůbec měřit žhavící svíčky pomocí multimetru je ošemetná věc. Nejlepší je jednu po druhé vymontovat, a zkusit "napřímo" proudem z baterie, a pozorovat zda se rozžhaví, nakolik a za jaký čas. To dá informaci o stavu svíček, které nemusí být nutně úplně spálené, ale mohou být vyhřáté, a již nažhavují pomalu a málo. Dobrá svíčka by měla do cca 2-3 sec se rozžhavit do oranžova, pokud to neudělá nebo za delší dobu, tak je vadná. Test by se měl provádět pomocí vodiče o průřezu cca 2,5mm2, protože svíčkou protéká proud cca 10-15A.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 zář 2006 02:04 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Žhavičky Beru už čtvrtým rokem a zatím v pohodě .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 zář 2006 10:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2006 21:26
Příspěvky: 218
Bydliště: morava - Hradiště
jezdím už 100tis na Bosch a v pohodě stoji asi kolem 400,- 1ks takže není co řešit tj. muj názor a nemám dostatek času na výzkum a testování jiných

-----------------------------------------------------------------------------------------
F.escort 1,8td 66kw combi nouvea red


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 zář 2006 11:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
Mám už přes rok Brisk - 4 ks 580,- Kč a jsou absolutně v pohodě.

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 zář 2006 12:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Také Brisk a naprostá spokojenost.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 zář 2006 19:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja je mam asi 4 roky a zhavi furt.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 zář 2006 23:00 
Bosh duratherm jedna za 290 kč


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: ok
PříspěvekNapsal: 09 zář 2006 20:46 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 17:18
Příspěvky: 32
Bydliště: Chomutov
svíčky jsem proměřil vlastním okem a jsou uplně Ok ale prostě když kdykoliv startuju po delší době tak nažhavim počkámaž cvakne relé a pak to chci natočit.točí to jako blázen ale nechce chytnout až po delší době a to je teplo v zimě to točí ale nechytne to

_________________
escort 1,8TD 51kw r.v. 97 No vcelku nic moc ale zatím tak nějak jezdí....i když zlobí pěkně hajzlík starej :-) aneb "co se na něm nepokazí to se posere"!!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2006 20:02 
Skouší se že je zapojíš na baterku a vydíš hnet jak žhaví,pak bych zkusil seřídit "fora"na čerpadlu a změřit tlaky.Mně kdyš si postaví hlavu tak chytne třeba i za 6 vteřin točení,obvikje to chytne do 3 vteřin.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2006 13:03 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Jám mám stále originály, najeto 106 tis km a chytá to na první ťuk. Jen v mraze se to občas točí chvilku déle a nechytlo mi to minulou zimu 2x, ale to proto, že mi po chvilce klekla baterka a bylo to v ty extrémní dny co nechytla i spousta benzíňáků..

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ok
PříspěvekNapsal: 12 zář 2006 07:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
tommann píše:
svíčky jsem proměřil vlastním okem a jsou uplně Ok ale prostě když kdykoliv startuju po delší době tak nažhavim počkámaž cvakne relé a pak to chci natočit.točí to jako blázen ale nechce chytnout až po delší době a to je teplo v zimě to točí ale nechytne to


to dělá i mne, v chladnějším počasí mi padá nafta, než ráno nastartuješ, tak zapni klíček, aby se rozsvítili kontrolky, otevři kapotu a pumpuj až pumpa ztvrdne, potom ještě jednou nažhav a musí chytit hned.Zkus a uvidíš, tak jsem startoval i v těch největších mrazech a v pohodě to laplo.

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ok
PříspěvekNapsal: 12 zář 2006 07:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
tommann píše:
svíčky jsem proměřil vlastním okem a jsou uplně Ok ale prostě když kdykoliv startuju po delší době tak nažhavim počkámaž cvakne relé a pak to chci natočit.točí to jako blázen ale nechce chytnout až po delší době a to je teplo v zimě to točí ale nechytne to


to dělá i mne, v chladnějším počasí mi padá nafta, než ráno nastartuješ, tak zapni klíček, aby se rozsvítili kontrolky, otevři kapotu a pumpuj až pumpa ztvrdne, potom ještě jednou nažhav a musí chytit hned.Zkus a uvidíš, tak jsem startoval i v těch největších mrazech a v pohodě to laplo.
Chladnější počasí myslím už kolem 10 stupňů plus, ale to ještě chytne celkem dobře, i když po delší době. Když tak ještě zkus točit a ať se Ti někdo podívá na výfuk, jestli z tama něco jde. Pokud z tama půjde dost bílého dýmu a nechytí to, vídím to na vstřiky, nebo tlaky.

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 00:49 
Offline
Nováček

Registrován: 30 črc 2006 21:28
Příspěvky: 28
Bydliště: Karlovy Vary
Teď nově BOSCH Duratherm ( ach ta "lace"), ale startuje jak das.

_________________
Ford Escort Combi 98 GHIA, 1,8 TD 66 kW made in Germany 02/98 no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 12:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Nejlépe je vyskoušíte když je zapojíte do série a napojíte na baterku. Tím zjistíte která nažhavuje pomaleji tu vyměnte

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 23:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
catrr píše:
Nejlépe je vyskoušíte když je zapojíte do série a napojíte na baterku. Tím zjistíte která nažhavuje pomaleji tu vyměnte
Do série asi ne... :roll: spíš paralelně... :wink:

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 04:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No a pro lajky(jako ja :-D ), proste zapojit jako je to v aute.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 11:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
do serie to je jako jsou zapojené v autě a napojte to na baterku ,pak poznáte která se rožhavuje pomaleji neb vůbec.Vadná se také když nemáte měřák zkouší tak že odpojíte vedení ke žhavičkám vemete drát napojíte ho na baterku na plus a škrtáte na část co je napojená žhavička plusem pokud to zajiskří je dobrá,pokud ne vyndat a dodat novou.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 13:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tak ještě jednou...v autě jsou paralelně (vedle sebe) nikoliv v sérii (za sebou)...ten pokus (+ z baterky vodičem na svíčku) je dobrej jen na odhalení totál mrtvý svíčky....ale ta co je "propálená a nehřeje" vlivem své slálé vodivosti proud " bere" ale nežhaví....nejlepší je je jednou po druhý vyndat a vizuelně a zkouškou proudem je otestovat... Catrrův nápad dát je dohromady (paralelně :twisted: ) je vcelku dobrej, protože i lajk pozná, která se chová jinak....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 13:32 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Přesně tak, když budou v sérii a jedna bude totálně mrtvá, tak se nenažhaví ani jedna, i když ostatní tři budou OK.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 134 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz