fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 15:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 pro 2006 09:59 
Offline
Nováček

Registrován: 15 pro 2006 20:08
Příspěvky: 22
Bydliště: znojmo
podivam se na to ,dik za radu,spotreba vypada ze je porad stjna,vcera kdyz jsem startoval tak to pocukavalo po nastartovani a motor poskakoval nejak moc nepravidelne otacky padaly na 500 z 900 ma ten turbokorektor nejaky vliv na otacky ze by sami pocukavali?a nemuze to byt kluci tim ventilem co je na cerpadle a drzi otacky,jak to bylo nkde popsano :

_________________
ford escort 1.8 td ,66 kw 98 rok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 pro 2006 10:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
...jestli turbokorektor souvisí s tou hadičkou mezi turbem a vstřikovacím čerpadlem, tak tu já jsem měl prasklou několik měsíců, než jsem na to přišel. ale auto se chovalo normálně, jen turbo tak netáhlo.

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 pro 2006 16:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
jindra H píše:
podivam se na to ,dik za radu,spotreba vypada ze je porad stjna,vcera kdyz jsem startoval tak to pocukavalo po nastartovani a motor poskakoval nejak moc nepravidelne otacky padaly na 500 z 900 ma ten turbokorektor nejaky vliv na otacky ze by sami pocukavali?a nemuze to byt kluci tim ventilem co je na cerpadle a drzi otacky,jak to bylo nkde popsano :


zkus před startem potočit klíčkem až se rožnou kontrolky a napumpuj naftu, pak ještě jednou nažhav a startuj bez plynu, pak napiš jak to chytlo a běželo po startu

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: starty a cukani
PříspěvekNapsal: 26 pro 2006 03:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
jindra H píše:
nazdar fordaci mam podobny problem s escortem v poslednich dvou mesicich hur startuje,vymenil jsme zhavici svicky,nechal vyskouset striky,vymenil prepadove hadicky dal novy naftovy filtr a kdyz nastartuju tak to vypada jako by se motor dusil,chvili zacnou litat otacky od 900 do 500 a motor akoby cuka a kdyz seslapnu plyntak to po chvilce prestane, obcas se mi to stane i za jizdy ze to pocuka a to kdyz jedu a mam otacky okolo 2500 a jedu na dvojku trojku nebo ctverku,co by to mohlo byt?mam ford escort 1.8 td (66 kw) combi 1998
To Lancelote: Dělá mu to i za chodu...takže "spadlá nafta" to nebude.....a turbokorektor taky ne...já bych to viděl na okruh toho "zhasínacího" solenoidního ventilu...jestli je to Lucas s "PATS" to je ochrana proti odcizení, tedy ten silnej plechovej kryt přes ten ventil, tak tam může bejt přechoďák nebo nalomenej drát....při studeným volnoběhu se motor nejvíc třese a může ten ventil chvilkově přivírat naftu a zhasínat motor...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 11:36 
Offline
Nováček

Registrován: 15 pro 2006 20:08
Příspěvky: 22
Bydliště: znojmo
To Walker:takze ty myslis ze to bude jak je cerpadlo tak ze predu ten ventil nebo myslis ten plisek co je jesste pod tim ventilem? a myslis ze to muze byt i to ze to obcas pocuka i za jizdy?

_________________
ford escort 1.8 td ,66 kw 98 rok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 13:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
jindra H píše:
To Walker:takze ty myslis ze to bude jak je cerpadlo tak ze predu ten ventil nebo myslis ten plisek co je jesste pod tim ventilem? a myslis ze to muze byt i to ze to obcas pocuka i za jizdy?


jestli ti to cuká za jízdy tak je to opravdu pravděpodobně ten ventil, cuká ti to když ubereš plyn, nebo kdy?

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 15:36 
Offline
Nováček

Registrován: 15 pro 2006 20:08
Příspěvky: 22
Bydliště: znojmo
nekdy to cuka kdyz nastartuju a to cuka tak ze motr vlastne pocukava a litaji otacky z 900 na 500 v urcitych intervalech po takrka 2 - 3 sekundach
a nekdy kdyz jedu tak to dela pri otackach 2500 a je to znat pres mesto nebo vesnice kdyz jedu dlouho dobu na stejnou rychlost,plyn mam porad stejne seslapnuty. a kdyz nekdy stojim na miste a mam nastartovane a nechane to na volnobeh tak to udela 1 nekdy i dvakrat,to je fakt jak kdy,ale posledni dobou kdyz jsem se rozjizdel na jednicku tak jsem mel na otackach kolem 2000 ale az po chvilce jsem citil jak to pocuklo a zabral motor s takovym spozdenim a cuknutim.kdyz jsem to auto kupoval tak nejaky expert strikal spodek a nastrikal na tu hadicku jak prisava vzduch do nadrze a to mi to cukalo hodne a ujel jsme vzdycky kousek a pumpa byla prazdna ale to jsme odtranili a vycistili a pak to pozdeji to takle pocukavalo.

_________________
ford escort 1.8 td ,66 kw 98 rok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 16:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tohle je fakt dobrý...ty víš že se ti přicpalo odvětrání nádrže a dozvíme se to až když tady vymejšlíme proč ti to dělá....prostě to cuká, páč to nemá naftu...buďto jí nemůže natáhnout vlimem vznikajícího podtlaku...(vyndej víčko nádrže co se tankuje a zkus jestli to přestane,když jo tak máš ucpaný odvětrání)...pak už zbejvá jen vstup do čerpadla, páč si tvrdil, že filtr a ruční pumpa jsou o.k. .....takže se budeš muset podívat na ten "zhasínací" ventil...kterej je nahoře napravo pod tím silným plechem, co kryje bok a část vršku vstřikovacího čerpadla....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 18:01 
Offline
Nováček

Registrován: 15 pro 2006 20:08
Příspěvky: 22
Bydliště: znojmo
to jak jsem mel ucpany to bylo nekdy v lete a delalo to to ze kdyz jsem ujel 100 kilaku a otevrel nadrz tak to vsalo vzduch.ale pak jsme to s bratrankem profoukly a vycistili nadrz a od te doby to bylo dobry az po nejake dobe to zacalo cukat a tou nadrzi to nebylo, takze myslis ze to je ten zhasinaci ventil co je napravo nahore a kryje bocni stranu cerpadla? a co ten ventil vlastne dela, ja tady tem cerpadlum lucas moc nerozumim jinak se pustim fakt do vseho, ted mam jeste praskly vyfuk primo pred ptvnim tlumicem a premyslim jak ho pretahnout pres tu napravu abych tomohl zavarit, kdyz jsem mel 1,6 d escorta tak to bylo v poho ta mela deleny napravy.

_________________
ford escort 1.8 td ,66 kw 98 rok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 18:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
jindra H píše:
...takze myslis ze to je ten zhasinaci ventil co je napravo nahore a kryje bocni stranu cerpadla? a co ten ventil vlastne dela?...
To bude veselý... :D ...co takovej "zhasínací ventil" asi může dělat? No jak jinak bys asi zhasnul dieselovej motor....a já mám pocit, že špatným kontaktem na tom ventilu se to právě přidušuje.....a ten ventil je pod tím silným plechem co vypadá jako držák....ventil je schovanej kvůli zabránění s jeho manipulací při pokusu o krádež auta...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 18:52 
Offline
Nováček

Registrován: 15 pro 2006 20:08
Příspěvky: 22
Bydliště: znojmo
tak to bylo ted dobry, vesely to urcite bude. to me taky napadlo ze to bude zhasinaci ventil,ale nevedel jsem jestli to ma jeste nejakou jinou funkci treba regulaci otacek nebo tak neco ,vis?

_________________
ford escort 1.8 td ,66 kw 98 rok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 18:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
na to jsou ty ostatní....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 19:08 
Offline
Nováček

Registrován: 15 pro 2006 20:08
Příspěvky: 22
Bydliště: znojmo
takze tento ventil je zhasinaci a zaroven timto ventilem vstupuje nafta do cerpadla ,takze kdyby to obcas priviralo i za jizdy tak by to delalo to co to dela acuka protoze se dal nafta nedostane ,pochopil jsem to dobre? hned zitra se na to podivam :wink:

_________________
ford escort 1.8 td ,66 kw 98 rok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 19:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
výtečně.... :wink:

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 19:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Citace:
a ten ventil je pod tím silným plechem co vypadá jako držák....ventil je schovanej kvůli zabránění s jeho manipulací při pokusu o krádež auta...


to je ten plech na čerpadle, co jsem se zalek´ jeho složitý demontáže...
při měření tlaků motoru. radši jsem odpojil naftovou hadici.... :o

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 19:19 
Offline
Nováček

Registrován: 15 pro 2006 20:08
Příspěvky: 22
Bydliště: znojmo
tak fakt dekuji :) a budu doufat ze to bude ono, jeste ze ty stranky jsou protoze kdyzse zeptas mechaniku tak ti to vysvetli jako slozitou vec a pak si z toho vyber. ale od vas to teda dik.

_________________
ford escort 1.8 td ,66 kw 98 rok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 19:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
okoukni si to,,,.-...třeba se mi to zdá složitý, tobě to přijde snadný.... :-D

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2006 19:52 
Offline
Nováček

Registrován: 15 pro 2006 20:08
Příspěvky: 22
Bydliště: znojmo
okouknu to,nerikam ze se mi to zda snadny,ale kdyz ti to vysvetli nejaky mechanik tak ti to vysvetluje kolikrat tak ze se to zda jako slozita vec. vis.

_________________
ford escort 1.8 td ,66 kw 98 rok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 pro 2006 07:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja s tim ventilem problem mel a on bud jede, nebo nejede.Je tam pruzina ktera ho pritlaci(zavre),jakmile to nema proud.Takhle blbnout, to se mi nezda.Me to takhle blblo,ale to jsem ho mel rozpadlej(tu cepicku)a kousek se dostal do cerpadla.Samozrejmne ze to neslo vypnout(motor),protoze to netesnilo.Jinak ten deklik jde sundat i bez vyndani cerpadla.Drzi na 3(tusim)samourvacich srubech a ty jdou odbrousit nejakou rucni bruskou,treba vzduchovou,pak to jde ale blbe sundat,zavazi prevlecne matky a trubky,ale jde to vyklonit a tim se clovek dostane k tomu ventilu.Me ale napadla dalsi vec co takhle ten bordel v nadrzi.Tyhle priznaky mel kdysi starej R11,proste se ucpaval ten filtrik, co nasaval naftu v nadrzi,ale jestli to poradne cistils?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 pro 2006 10:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
v tom ventilu to není..... problém máš jinde.Pokud možno začni opět od odvětrání nádrže a jdi pomalu a jistě dál.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz