fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 pro 2024 05:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 11:03 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
taktak, konecne neco rozumneho..
taky ted mam pirelli za hubicku, ale u tech pneu jsou asi i vylozeny looseri. mel jsem nedavno fuldy na dojeti, bylo mi lito je vyhodit a tak hlucny pneu jsem nezazil...

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 12:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
skaldal píše:
...Já se vždycky směju, když si někdo myslí, že když on jezdí s 1.4kou za 8litrů, tak že mě 3litr musí žrát aspoň 16 :lol:

Souhlas. Kámoš má Felicii 1.3 a pořád do mě hučí, že mi to musí žrát jak kráva. Jemu ten bazmek žere 7,5 a mě v průměru 9,2. A to mám 2.0 a jezdim normálně - tzn. občas na něj pěkně šlápnu. Kdybych jezdil na spotřebu, věřim, že se na 8,5 dostanu celkem v pohodě.

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 13:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
hmm ja jezdím za deset.a to jezdím pomalu až na pár úletů.nenasralo by tě to?

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 14:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
hehe, do 8,5 litru...............

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 15:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
skaldal píše:
Já jsem s benzínem nikdy žádný testy nedělal, ale myslím si že to žádnej zázrak nebude. Podle mě je to spíš v tom, že víte že jste natankovali V-Power a očekáváte zlepšení, takže si to vše přikrášlujete a každýmu vyprávíte jak to je super, Ale kdyby vám někdo natankoval obyč natural 95, posadil vás do auta a poslal na cestu dejme tomu 500km, tam vám natankovali V-Power a poslali zpátky, tak žádnej rozdíl nepoznáte - tím myslím, že byste o tom nevěděli že tam máte jinej benzín. A srovnávat 95oktanový benzín se 100oktanovým je taky nesmysl. A změřit přesně spotřebu je taky snad nemožný, protože to byste museli jezdit pořád stejný trasy, stejným stylem jízdy, za stejnýho provozu a počasí a mnoho dalšího co spotřebu ovlivňuje. A co si budem namlouvat, pro většinu lidí je důležitá hlavně cena. To samý bych mohl tvrdit například u pneumatik, že je blbost jezdit na nějakých Savách, Barumkách, Matadorech... ale že jedině na Goodyearech, Michelinech, Pirellkách, atd.
A kde je u Shellu ta záruka kvality oproti jiným čerpačkám? Já myslím že je to vždycky jen o majitelích a vedení. Například v Chocni máme čerpačku Agro, kde benzín i LPG cuká, nafta zamrzá, auto umyté v myčce smrdí a není pořádně umyté a stejně lam dost lidí jezdí, protože je to v centru města i přes to, že je to tam dražší než u o půl kilometru vzdálenější Eurooil, kde je všechno bez problémů. To samý s plynem, před cca půl rokem jsem natankoval LPG v Odřepsech (sjezd z D11 u Poděbrad) a začalo mi to brutálně škubat a blbnout. V servisu jsem postupně musel být 3x na vyčištění filtru LPG a když jsem jim řekl, kde jsem tankoval, hned věděli o co jde, že už u nich bylo s tím problémem víc aut, že auta s podtlakovým LPG to zkousnou, ale vstřikování ne. Teď jsem zas jel z Prahy a na konci dálnice mi docházel plyn, tak jsem si řekl, risknu to, snad tam ty sračky nemůžou prodávat furt. A věřte nevěřte, po natankování a ujetí cca 20km to začalo škubat zas. Tak já nevím jak tam můžou fungovat. Prostě podle mě značka není žádná záruka, jde o to, co u které čerpačky do těch nádrží lijou.

Taky jsem párkrát zkusil V-Power a žádnej rozdíl jsem nepoznal.
A u snížené spotřeby vysokooktanového benzínu je taky třeba počítat s tím, že při vyšším výkonu není třeba na to tolik šlapat. Hlavní ovlivňovač spotřeby je totiž vždy noha na plynu. Já se vždycky směju, když si někdo myslí, že když on jezdí s 1.4kou za 8litrů, tak že mě 3litr musí žrát aspoň 16 :lol:


Ten pán mi mluví z duše... :-D chtěl sem sem něco napsat ale jen bych opakoval to, co sem už napsal :)

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 22:24 
Offline
Nováček

Registrován: 04 led 2007 19:18
Příspěvky: 9
Bydliště: Holasice
Na V-Power jezdím půl roku a mám tu na výběr ze 4 Shellek a jen u jedné je poznat, že tam liju něco lepšího (je poznat, že to táhne, nižší spotřeba ...) a je to jen o 1,50 dražší než 95. Ale neříkám ani, že ostatní benzínky čepujou jen sračky. Jel jsem jednou z Kyjova do Znojma a potřeboval jsem docela nutně tankovat a široko daleko jsem nezavadil o benzínku, tak na první kterou jsem potkal jsem vzal ned plnou. Cena byla neuvěřitelně nízká, ale čekal mě šok. Mufík byl živější, než s V-Power a měl i nižší spotřebu. Byl to docela dobrej kup.

A jak tu už někdo zmiňoval pneumatiky, že se musí jezdit na takových a makových, tak mám na to stejnej názor jak na ten benzín.
I neznačkový a levný můžou být i lepší než suprznačka, ale najít takovou je sem tam obtížný i u značkových.

_________________
ESCORT 1.4i CLX 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 22:28 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
no to vis, ze jo, redili tam benzin toluenem a razem ti to jelo 250 :-D

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2007 08:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
to lobou:

Ani bych se nedivil. Tyhle malý benzínky nemívaj stálé dodavatele, berou paliva kde se dá (a jsou momentálně nejlevnější). Třeba jsi narazil zrovna na nějaké přebytky z Rakous... Také se mi už stalo, že jsem načepoval vynikající a relativně levný benzín u malé nezávislé pumpy.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 16:53 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 čer 2006 12:03
Příspěvky: 5
Bydliště: Praha
Tak jsem si to tu pěkně pročetl a opravdu zajímavé. Moje zkušenosti. V poslední době jsem tankoval natural 95 u shellky, pak jsem se rozhodl natankovat V-Power 95. Ujel jsem zhruba jednu nádrž a poznatky? Souhlasím, že auto jde lépe odspodu, ale nevím jestli to nemají na svědomí svíčky, které jsem přesně v tu samou dobu dal nové (Brisk Premium LGS) a naopak mám snad někdy i pocit, že je to auto línější. Zkusím doporučení od M. že s tím najedu pár set km než vyměním olej (taky shell) a pak tam dám asi klasickou 95-ku a uvidíme co se bude dít. Ale mám teď aspoň dobrý pocit že tankuju kvalitní benzín

_________________
Ford Escort XR3i, 1,6 66kW, motor L4B, r.v.1988.
Litá kola 195/50 R15, prahy z RS
Audi A3, 1.9TDi 81kW, r.v.2000,
Zatím bez úprav, vše původní


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 21:00 
Offline
Nováček

Registrován: 15 čer 2006 20:16
Příspěvky: 39
Bydliště: Pragl 5
hhh spotreba to je podle nalady ja mam dva mody 7 a 12 :) 7+12 je 19 : 2 8,5 :))))))))))

_________________
1.6 16v zetec seriovka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 21:03 
Offline
Nováček

Registrován: 15 čer 2006 20:16
Příspěvky: 39
Bydliště: Pragl 5
jo jeste k tomu palivu hodne je to znat u briketozrouta treba mam jeste Transita 2.5 Di 57 KW linej jak defka ale nezravej a nejlepsi ze s tou nejlepsi naftou nedelal vubec oblacky a papkam min to ze nejel to je uz jasny :))) a u benzinu jsem nikdy nepocitil moc zmeny jen mozna u sierry kdyz jsem mel 2.0 i tak kdyz jsem to hodne vytocil tak mi strilel vejfuk :))))

_________________
1.6 16v zetec seriovka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 21:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
19/2=9,5 používáš nějakou ne-euklidovskou matematiku ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2007 20:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2006 20:12
Příspěvky: 268
Bydliště: Pardubice
trochu to téma oživím:

http://motozurnal.centrum.cz/motoporadn ... ml?id=4942

...a tam je mimo jiné napsáno toto:
"Otázka je, do jaké míry dokáže motor energii využít. To je dáno především konstrukcí motoru, ale také oktanovým číslem paliva. Čím je větší, tím je možné použít větší kompresní poměr a větší nastavení předstihu zážehu. Tím vytvoříme podmínky pro co největší využití energie. Potom to má příznivý vliv na spotřebu, která se sníží a může to mít také příznivý vliv na výkon."

_________________
Ford Focus Combi II 2007, 1.6
Historie: baron Escort Combi von Leipzig 1998, Zetec 1.6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2007 20:55 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
jo, jenze aby vysoke oktanove cislo k necemu bylo, musi mit motor na to vysokou kompresi. takze pokud nekdo lije do zeteca natural 98, tak je to celkem k nicemu. motor se muze chovat kultivovaneji v extremnich otackach, ale to je asi tak vsechno.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2007 06:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2006 20:12
Příspěvky: 268
Bydliště: Pardubice
M. píše:
jo, jenze aby vysoke oktanove cislo k necemu bylo, musi mit motor na to vysokou kompresi. takze pokud nekdo lije do zeteca natural 98, tak je to celkem k nicemu. motor se muze chovat kultivovaneji v extremnich otackach, ale to je asi tak vsechno.


Souhlasím, ono v tom celém článku to tak taky vyznívá

_________________
Ford Focus Combi II 2007, 1.6
Historie: baron Escort Combi von Leipzig 1998, Zetec 1.6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2007 13:56 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
No právě, že se ten motor chová kutivovaněji právě v těch nízkých otáčkách. Vyšší oktanové číslo znamená nižší náchylnost motoru k detonačnímu hoření (tzv. klepání) a to se projevuje právě v nízkých otáčkách při namáhání motoru velkým momentem. Pokud má navíc motor čidlo klepání, není nutné pak používat tak velký předstih a motor funguje lépe...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2007 16:01 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
presne to jsem pozoroval, z otacek kolem 1500 to slo trosku lepe + to tankuju pred vymenou oleje. jinak ne

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2007 00:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
BlueWolf píše:
skaldal píše:
...Já se vždycky směju, když si někdo myslí, že když on jezdí s 1.4kou za 8litrů, tak že mě 3litr musí žrát aspoň 16 :lol:

Souhlas. Kámoš má Felicii 1.3 a pořád do mě hučí, že mi to musí žrát jak kráva. Jemu ten bazmek žere 7,5 a mě v průměru 9,2. A to mám 2.0 a jezdim normálně - tzn. občas na něj pěkně šlápnu. Kdybych jezdil na spotřebu, věřim, že se na 8,5 dostanu celkem v pohodě.

Konečně jsem trochu v obraze kolik to má brát. Jezdím za 10,4 průměr, ale mám 2,3 tak to asi bude v pohodě. Jo a jezdim často přes Náchod, kdo zná tak ví jak se tam krásně šetří benál.

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2007 11:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
ja mam take tuseni, ze nejake sunty motory tesne pred smrti na Shell98 a vyzsi ok cislo nez 95 jezdi lepe. Ale Nejak ja taky nepocituju zmenu, Takze dobre zachovale motory ve vybornem stavu jezdi dobre i na N95 Ze Wizzy a mraziku. Ja se pridavam k vam, v motoru sem menil akorat tak olej za a u 130tis rozvodak, jinak nic v servisce neni navic. Dovoz z nemec. Este se podivam na svice, ty taky mohou mit vliv. vyzsi Ok cislo se lepe zapali a svice mohou byt horsi proto jim to vsem zdecha na N95. Ono to je potom dobre semtam vyzkouset.

Kdo pozna kurevny rozdil nema motor v poradku, komi to slape stejne tak je vpohode.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2007 15:04 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
no to si nejsem jisty, jestli benzin s vyssim okt. cislem se lepe zapali. Neni to naopak?

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz