fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 165 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2005 00:05 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Auguss nic nedělej. Já jezdím krátké trasy po Praze do práce a mám s 1.6 16V spotřebu 9 - 9.5 .

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2005 09:32 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Auguss, to je normalna spotreba pri kratkych trasach na hocijake auto, ak niekto tvrdi, ze mu to na kratkych trasach zere 6l, bez ohladu na to ci to je diesel alebo maly motor klame sam seba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2005 09:42 
Presne tak, motor se dostava na svoji normalni spotrebu az po 10km, v zime je to jeste vic. Navic motory pred r.95 zraly docela dost. 9,5l na kratkych tratich s 1,8 a pokud je to po Praze, tak to je jeste dobry. Da se to ovlivnit hodne technikou jizdy, ale asi by se vam nechtelo na 1500 otackach/min. Pokud se v techto otackach motoru neslape na krk, tak mu to nevadi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2005 07:28 
Tak jsem o víkendu zkoušel něco dělat s tou spotřebou , a zjistil jsem pár zajímavých věcí . Termostat jsem po vytažení uvařil , otvírá něco kolem 85° , takže jsem ho dal nazpět. Vzhledem k tomu , že mi teplota motoru ještě nevylezla nad N , chtěl jsem zkusit co to dělá , když to nechám běžet déle. Zjistil jsem následující. Teplota mi cca po dvaceti minutách vyběhla až k M , nicméně bych tak odhadl podle rozsahu ukazatele že tak 70° , zapíchnul jsem do chladiče teploměr a ten mi naměřil 101° ! Tzn., že mám asi jen v háji čidlo pro budík. Jenže pak jsem taky zjistil , že se mi při těch 101°nezapnul ventilátor , což mě trošku trápí , protože v létě by to mohlo způsobit značné komplikace :D . Je možné . že by čidlo pro budík i pro ventilátor bylo stejné ?
Co se té mojí desetilitrové spotřeby týče , myslíte , že diagnostika pozná v čem by mohl být problém ?


Jen to přihlášení . . . . . . . vždycky mě to při napsání odpovědi odhlásí . . . nepochopím . . . .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2005 12:15 
Měl´s to ještě chvilku nechat. Ventilátor zapíná až u A. Termostat se naplno otevírá až při 102st, takže ventilátor spíná asi vejš...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2005 12:31 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Mi-sha buď v pohodě. Pokud ti budík ukazuje méně, je to čidlem pro tento budík. Já koupil druhovýrobu a ukazuje méně, ale netrápí mě to. Větrák spíná a termostat funguje.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: spotreba 1.6 16V vs. 1.8 16V
PříspěvekNapsal: 19 led 2005 18:44 
Jednoznacne doporucuju 1.6, kdyz chces mit malou spotrebu. Ja mam 1.6 16V kombi a jezdim za 7l, kdyz jedu v pohode mimo dalnice. Na dalnici papa kolem 6-6,5. Maximalne si vezme 8,5, kdyz divocim. Mam dva znamy s 1.8 a maji spotrebu i 10l, kdyz se snazi, tak 8-8,5l. minimalne 1-1,5l je rozdil. TD si opravdu nekupuj :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2005 07:14 
Ad Mi-Sha:

V první řadě jsi nenapsal, co máš za auto a kterej rok. Podle Etzolda by teoreticky čidlo pro teploměr a větrák mohlo být jedno a totéž, ale pro auta tak do r. 1995. Já si to moc dobře představit neumím, leda že by z čidla lezly tři dráty... Novější auta (většina) mají spínač větráku v tlusté hadici do chladiče pod přívodem vzduchu do airboxu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2005 07:51 
Omlouvám se , ale řešil jsem problémy s přihlášením .
Co se čidel týče , tak jsem našel jedno na termostatu shora a jedno zespodu , z obou trčí dráty dva. Tak nevím . Řeším toho nějak moc najednou , teď mám natahovat na stolici oba přední příčné nosníky a urputně sháním kapotu . . . (nárazník a světlo už mám) No a to že to cosi žere , to mě trochu trápí taky. Svíčky už mám nové , silně uvažuji ještě nad novými kabely protože si pořád drží svých deset .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2005 13:45 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ja bych rekl, ze horni, kulaty a vetsi cidlo je pro RJ, to spodni s hranatym konektorem a mensi je pro budik. Aspon ja je tak mam. V kazdym pripade rozhoduje tvar a velikost, vetsi kulaty-RJ, maly -budik.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2005 14:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jo je to jak píše Futy a umístění mám taky shodné. Nahoře je kulaté pro ŘJ, které je tvarem a konstrukcí shodné s teplotním čidlem na nasávaný vzduch.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2005 14:37 
Díky , to tedy znamená , že teplotní čidla mám na vodu minimálně tři - jedno pro ř.j. , jedno pro budík a jedno pro ventík ? Asi jo co ? Se mi nezdá že by ř.j. pouštěla ventík . . . . už by té práce asi měla moc . . . ne ? :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2005 14:57 
U Mondea ventilátor pouští ŘJ...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2005 16:32 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
U esca je cidlo na pousteni vetraku bud v chladici (mozna), u provedeni kolem 92 je v trubce u chladice, takze musis pohledat. Taky ma kulatej konektor a velikej mosaznej sestihran. Diky za upresneni spinani u Mondea, ja si neco podobnyho myslel, kdyz mi test hazel chyby, ktery mit nemuzu. Je to tou RJ z Mondi.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2005 07:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To Mis-ha: Jestli máš stéjné auto jako já, což se podle popisu zdá, tak ti ventilátor spíná čidlo na hadici před chladičem. Je to ta hadice co jde od termostatu. Jestli máš ale klimu, tak ho ještě v případě chlazení klimatizace spíná zelené relé co je za akumulátorem.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2005 08:34 
Bez klimy. Díky moc.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2005 10:36 
No , spotřebu mám ale pořád deset . . . .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2005 11:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Mi-sha píše:
No , spotřebu mám ale pořád deset . . . .


A víš jaké máš kompresní tlaky na motoru ? Jestli ne tak si nech změřit.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2005 11:45 
Standa píše:
Mi-sha píše:
No , spotřebu mám ale pořád deset . . . .


A víš jaké máš kompresní tlaky na motoru ? Jestli ne tak si nech změřit.


To nevím , co mě to má stát ? Co když budou malé ? No nazdar. . . .

Četl jsem tu někde , že se to dá změřit i manometrem , jenže jsem dost dobře nepochopil , jaký je postup , mám to nasadit při nastartovaném motoru , nebo před , jak poznám který válec má kolik ? Díky . . .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2005 12:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Mi-sha píše:
Standa píše:
Mi-sha píše:
No , spotřebu mám ale pořád deset . . . .


A víš jaké máš kompresní tlaky na motoru ? Jestli ne tak si nech změřit.


To nevím , co mě to má stát ? Co když budou malé ? No nazdar. . . .

Četl jsem tu někde , že se to dá změřit i manometrem , jenže jsem dost dobře nepochopil , jaký je postup , mám to nasadit při nastartovaném motoru , nebo před , jak poznám který válec má kolik ? Díky . . .


Jestli si to necháš dělat, nemůže to stát moc. Když budou malé, tak víš, že máš zaděláno na problém (nejspíš ventily).
Manometrem se to udělat dá, ale musíš mít nějaký bazmek jak to dát místo svíce. Šikovní si udělají sami, lemra jako já se dožadují pomoci šikovných...
Měří se při zhasnutém motoru (!!!), protáčením startérem se sešlápnutým plynem (!!!) - kvůli otevření klapky sání.
U Zmetka bys měl naměřit víc jak deset barů (ideálně asi ještě víc, okolo 13), ale hlavně by měly být tlaky vyrovnané na všech válcích. S odchylkou řekněmě do 10%, raději méně.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 165 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz