fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 říj 2024 22:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kolik vydrží 1.8 Td 66 kw?
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 23:01 
Offline
Nováček

Registrován: 25 pro 2006 23:40
Příspěvky: 15
Bydliště: Dobříš
Ahoj všem,
dostal jsem od otce forda escorta 1.8 TD 66 kw, r.v. 1994, kombi. Auto je kdysi dovezené z Belgie, posledních 6 let se s ním moc nejezdilo. Na tacháči je 22 tis km, takže najeto to má buď 120 nebo 220 tis. Kč. Nechal jsem vyměnit všechny řemeny, kladky a náplně, seřídit ventily. Pokud má motor těch 220 tis. km, kolik může mít ještě před sebou? Ptám se proto, že na Tipcarsu a jinde doporučujou se tomuto motoru obloukem vyhnout zejména z důvodu rychlého opotřebení...Takže nevím , jestli se vyplatí do takového auta ještě nějak zásadně investovat ( tlumiče,klouby přední nápravy... atd.) Diesla jsem nikdy neměl, naježděno mám tak 500 - 600 tis. km, ale všechno na benzínech, které něměly turbo, takže nevím, co mám čekat. Zatím jsem s tím najel jen 2 tis. km, olej to zdá se nežere, nekouří, dynamika žádný zázrak ale ani žádná hrůza, jezdím spíš ekonomicky, spotřeba mne příjemně překvapila.
Děkuji za názory a za tipy, co bych měl ještě udělat, zejména co se motoru týká.

_________________
Escort - kombi, 1994, TD 1.8, 66 kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 23:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Holej motor vydrží hodně...a tak spíš lidem bejvá divný proč najednou odešel altík nebo startér, ale to už je taky za dost dlouho...fordí diesely se nijak nevymykají průměru jinejch značek...měnils řemeny, ale asi ne vodní pumpu, jestli je originál, může začít téct, měla by se měnit preventivně při kažý druhý výměně rozvodových řemenů (120000)...pokud mu dáš běžnou údržbu a kvalítní olej, tak ti vydrží třeba jako mě...500 000...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2007 19:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2004 20:10
Příspěvky: 170
Bydliště: Veseli n. Mor
Já počítám že 300tis by mělo být ok.

Spiš mě překvapuje že v roku 1994 se dělal 66kW, podle mých znalostí to bylo až od roku 1996.

_________________
Ford Mondeo combi 2007, 2,0 tdci 96kw
Ford Escort combi 96, 1,8TD 66kW,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2007 19:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jack píše:
Já počítám že 300tis by mělo být ok.

Spiš mě překvapuje že v roku 1994 se dělal 66kW, podle mých znalostí to bylo až od roku 1996.
RFD a RFK už byly.....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2007 01:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2006 21:26
Příspěvky: 218
Bydliště: morava - Hradiště
mam esco z r.v. 94 66kw mam najeto skoro 300t. olej nežere jezdím od výmeny do výměny .

_________________
Ford Mondeo 1,8 zetec ghia HB silver r.v. 97 /taky už historie /
Skoda Octavia 1,9TDI chip asi 84kw ambiente r.v. 2001 modrá metla
Ford Escort 1,8TD 66kw combi red r.v. 94 / Teď už minulost ,dobře sloužil /


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2007 22:19 
Walker píše:
Holej motor vydrží hodně...a tak spíš lidem bejvá divný proč najednou odešel altík nebo startér, ale to už je taky za dost dlouho...fordí diesely se nijak nevymykají průměru jinejch značek...měnils řemeny, ale asi ne vodní pumpu, jestli je originál, může začít téct, měla by se měnit preventivně při kažý druhý výměně rozvodových řemenů (120000)...pokud mu dáš běžnou údržbu a kvalítní olej, tak ti vydrží třeba jako mě...500 000...
A to tam máš pořád puvodní písty,kroužky a lágry na klice?to tam není ještě žádný výbrus?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 led 2007 21:07 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Nevím, jestli je to stejný motor co je v Mondeu, ale mám poctivých 245 tis.km. Koupil jsem ho od známého co ho měl od novoty. A taky si říkám kolik může ještě tak najezdit. Doposud jezdil jenom na Mobil 5W50! To víte- auto mistra dílny Fordu. :-) Jinak co jsem tak u různých aut viděl, tak dřív než klekne motor zhnije kastle. Viz. můj bývalý Escort 1,6 CLX, motor měl přes 300tis a jel pořád supr a bez kapky oleje. Nebo Fiesta. Nebo tohle Mondeo. Už má taky nové prahy, protože byly komplet prorezlé.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2007 16:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2006 21:26
Příspěvky: 218
Bydliště: morava - Hradiště
pokud motor dostával to co potřebuje / hlavně kvalitní olej a intervaly výměny/tak většinou přežije kastli ,joo holt ty forďácké hnijou dost pomůže stříkat dutiny i spodek .ale i tak se koroze jen oddáli ,korodují hlavně prahy
zadní lemy blatníku ,nosníky.

_________________
Ford Mondeo 1,8 zetec ghia HB silver r.v. 97 /taky už historie /
Skoda Octavia 1,9TDI chip asi 84kw ambiente r.v. 2001 modrá metla
Ford Escort 1,8TD 66kw combi red r.v. 94 / Teď už minulost ,dobře sloužil /


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2007 21:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
asi se budete smát a nevěřit ale do všech aut co jsem měl tak jsem napral do lemů i prahů vyjetý olej namíchaný s takovou sračkou co s tím mažou na bagrech lana to jsem ohřál a napral to tam.Nikdy jsem neměl problém s prahama atd.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2007 12:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Dřív se taky dával transformátorovej olej.Má perfektní vzlínavost a dostane se sám i tam kde by se to normálně ošetřit nedalo.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2007 12:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
catrr píše:
asi se budete smát a nevěřit ale do všech aut co jsem měl tak jsem napral do lemů i prahů vyjetý olej namíchaný s takovou sračkou co s tím mažou na bagrech lana to jsem ohřál a napral to tam.Nikdy jsem neměl problém s prahama atd.

Já peru do dutin ložiskový olej. Má velkou vzlínavost a dostane se všude.
Ale vyjetej bych tam nebával. Je kyselej a tím pádem nemá zas tak dobrý vlastnosti.

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2007 09:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
mrJekill píše:
Dřív se taky dával transformátorovej olej.Má perfektní vzlínavost a dostane se sám i tam kde by se to normálně ošetřit nedalo.


Já ho tam stříkám stále a nedám na něj dopustit.Zaleze opravdu všude.Např. vystříkaj se dveře a ještě za čtrnáct dní si to šplhá až ke klice.A hlavně neškodí laku.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2009 21:07 
Offline
Nováček

Registrován: 29 kvě 2009 20:44
Příspěvky: 48
Bydliště: karvina darkov
lidi ten můj je zlato. Olej nežere, 4,5 na 100, tlaky a emise jak nové auto turbo zabíra v pohodě, nemám si na co stěžovat po motorové stránce asi jsem měl štěstí a má najeto 280 tis, to čučíte co

_________________
escort 98 kombi 1.8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2009 06:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
catrr píše:
asi se budete smát a nevěřit ale do všech aut co jsem měl tak jsem napral do lemů i prahů vyjetý olej namíchaný s takovou sračkou co s tím mažou na bagrech lana to jsem ohřál a napral to tam.Nikdy jsem neměl problém s prahama atd.


Robím to tiež takto a každé auto, ktoré som vlastnil, nemalo problém s koróziou. Vyjazdený olej poslúžil aj v nosníkoch escorta a držia dodnes.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz