fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 207 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2006 19:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Petr.Tohle na vapku nevypadá.Všechny hadice nové,krásně čitelný nápisy s číslama,na ostatních dílech štítky od výrobce-taky čitelný.Tak jak když jsem měnil tu hadičku odvětr.klikovky.Motor fak jak když koupíš novej díl.Co jsem viděl po bazarech se s tímhle nedá rovnat a byly to novější auta.Měl jsem z toho strach ale až na těchhle pár relativně prkotin ok.Musím poklepat na dřevo.Ale ještě je poměrně brzo na hodnocení jestli to byl dobrej kup.Zítra jdu na ten termostat tak uvidím.

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srp 2006 18:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Tak jsem si myslel ýe už mám s volnoběhem pokoj ale chyba lávky.Někdo tady někde psal že mu auto v dešti jede líp.No nevím čím to ale u mě je to naopak.V dnešním deštivém dnu jsme vyrazili s dětma do Javoříčských jeskyní a cesta pro mě za trest.Po startu hned nechcípl ale držel zvíšené otáčky a opět šel jak automat porád za plynem i když byla noha mimo.Po vyšlápnutí spojky vytočení ještě tak o 500 otáček a pak teprve dolů.Teplota kolem N a jen asi jednou se dostala někam na středJo aještě mě přišlo že žral jak hejno somálců.Je zajímavé že za sucha skoro pohoda.Začínám z něj mít deprese.No dovolená pujde bokem a začne operace Zetec.Má někdo to samé nebo podobné co já?

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006 19:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Tak jsem se dneska vytočil a na dílně se pustil do čištění volnoběžného ventilu-EGR ventilu-jak jsem se dozvěděl a škrtící klapky.Jak je tady popsáno je demontáž na zeteku šílenost pokud nemáte zvedák nebo alespon nájezdy.Naštěstí je tam nechal kolega když si dělal spodek na scéniku a tak jsem je využil.Zabralo mě to 2,5 hodiny i s přípravou ale je hotovo.Baterka byla opojená celou dobu čištění tak se snad ty chybové hodnoty dostatečně smázli.Jinak demontáž ventilu zabrala tak 10 minut a být to jak na fiestě tak možná 2 minutky.Zbytek času zabralo ono čištění.Vzal jsem tech.benzin a udělal mu lázen a potom profukoval vzduchem.Potom prostříkal WD 40 a vyfoukal.Škrtící klapka to samé.Jo ten ventil byl asi už sundávanej protože byli očesaný hrany šroubů.Ještě jsem vytáhl ventil odv.klikovky a taky ho pročistil.Dal jsem vše dokupy a naučil ho nové hodnoty.Pro jistotu jsem jel i se zapnutou klimou aby uměl většinu režimů.Jel v pohodě a volnoběh držel tak 900 po prvním natočení.Doufám že jsem to dělal správně.Dík za rady všem

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006 20:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
To jsem rád, tak ať to vydrží.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 19:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Zjistil jsem jednu zajimavou věc.Po tom vyčištění je volnoběh v pohodě když je hnusně,ale když je sucho a teplo tak po nastartování má tendenci lítat.Stačí ale lehce pomoct plynem a je v pohodě a drží 1500 a pomalu sjede na 900.Je možný že když jsem to čistil tak bylo hnusně jako dnes?

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2006 07:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Mě to za sucha a tepla (sluníčko svítí na kapotu) po startu taky zlobí - motor jede pomalu, jako by se mu nechtělo a jak prošlápnu plyn, tak otáčky zůstanou někde na 1800, spadnou na 1500 a pak to pomalu klesá. Bez toho prošlápnutí plynu mi to jednou i zdechlo. A startovat se mu taky nechce. Vysvětluju si to tím, že jak je motorový prostor ohřátý od sluníčka (nemám ten filc zespodu na haubně), tak si řj myslí, že je motor teplý (ECT a ACT ukazují teplo) a tak podle toho dávkuje palivo a otvírá voln. ventil. (IAB) Po protočení motoru se obě čidla ochladí a ř.j. začne správně pracovat v režimu studeného startu.
Těžko říct - pokud si to vysvětluju správně - jestli se s tím dá něco dělat. Furt se odhodlávám k vyčištění IAB, ale ještě jsem se k tomu nedokopal a až to klapne, tak už letos asi takové teplo nebude, abych to ověřil.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2006 19:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Startovat startuje v pohodě ale prostě udělá to samé než jsem ten ventil čistil.Jsem zvědavej co to bude dělat v zimě.Přemejšlel jsem taky nad tím filcem nebo co to je.Právě kvuli zimě aby tak rychle pro změnu nechladl ale asi to moc nepomuže což?

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 zář 2006 07:21 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Mohl by, sám bych ho chtěl sehnat a taky kryt pod motor, co se dával na nafťáky, na zimu by se mi to tu na sibiři hodilo.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 zář 2006 15:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Wizzy:Aha já myslel že ten kryt pod motorem mněli origo všichni escorti.Teda alespoň ty novější.To je další věc kterou bych tam chtěl hodit.Když už nic jiného tak se to nebude od spodu tak zasírat.

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 zář 2006 10:07 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Na benzíny se dává jen takový "kšilt" pod nárazník. Celý kryt pod motor jen na (resp. pod) nafťáky.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2007 18:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Nazdar chlapy.Tak jsem to dnes nevydržel a zastavil se na doporučení kamaráda u jedněch fachmanů co kutěj do aut abych se optal co s tím lítajícím volnoběhem.Připomenu:natočím a drží 1700 a pomalu padá až na 1100 a potom začne lítat od 400 až ke 2000.Dokud se teplota nedostane na bílé pole.Celou dobu se výkyv snižuje až se ot. ustálí na 900.ot.Potom už pohoda.Dělalo to pravidelně až do teď.Jak nachumelilo tak jsem natočil a šel očistit auto a čekal na klasiku a ono nic.V pohodě se ohřál a jel jsem do rachoty.Večer to samé.Potom párkrát chaos a zase pohoda.No a konečně jsem se dostal k té radě.Vadná váha vzduchu :( .Dnes takto pořešili stejný problém u jiného esca.Nová prý 3500,- z vrakáče 1500,- ovšem bez záruky :wink: No tak jsem opět v depce jelikož musím pořešit vejfuk a brzdy. :( Tak co vy na to?

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2007 19:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Tak jí odpoj a budeš mít po kolísání...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2007 20:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
ale to asi neni moc vhodné a dlouhodobé řešení :oops: ale dík za pokus nic nedam :-D

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2007 20:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Tak další poznatek.Koupil jsem ten voln. ventil novej a vymněnil.Naučil nové hodnoty a je po lítání otáček po nastartování.Ale zjistil jsem jednu věc.Pomaleji padají otáčky při vyšlápnutí spojky a dnes zůstali viset za jízdy kolem 1500.Musel jsem zastavit vypnout motor a ok i když stále mírně zvíšený tak kolem 900.Čím pokračovat dál?Jsem už z toho jelen.Asi dám konečně diagnostiku v servisu ať mám jasno.Jinak ve fordu mě s.technik říkal že na escu moc MAF neodchází ale ten ventil je dost častá věc.Jo a když jsem se ptal na v.odvětr. klikovky tak na mě taky koukal jak jaryn co že to chci.Ještě dotaz.zjistil jsem že pod tím ventilem nebylo těsnění.Musí tam bejt?Dík za info.

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2007 22:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Volnoběh na 900 je OK, já mám těsně pod 1000 a je to tak od začátku, co auto mám. Jestli máš plastové sání, jako já - podle roku výroby bych řekl, že jo - tak bys pod volnoběžným ventilem měl mít takové gumové "brejle", v přírubě ventilu je na ně drážka. Pokud nejsou, může to tam sosat trrošku falešného luftu. Pomalé padání otáček je nejspíš asi taky normální jev, i mě se občas stane, že to někde ženu na 3/4 až plnej plyn a najednou potřebuju zastavit a i po zastavení ještě chvíli motor visí na 2000rpm a potom teprve klesne na volnoběh. Pro sichr si - krmě toho těsnění pod volnoběžným ventilem - projdi i hadičku od odvětrání klikovky, jestli není zpuchřelá, splasklá a nemůže taky brát falešný vzduch.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 17:51 
Offline
Nováček

Registrován: 26 úno 2007 19:34
Příspěvky: 23
Bydliště: orlova
cau fordaci jak se maže řj mam s fordem velke problemy co se tyce volnoběhu a nemužu znej vymačknout vic jak 130 muze to delat ten volnobežny ventil dik

_________________
escort 1.6 16v.ztec l1h


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 18:29 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Pokud ti hapruje volnoběh a současně motor nemá výkon, že ani nepokoříš 130km/h, tak to volnoběžným ventilem nebude, v tom motoru bude nějaká jiná zrada. Možností je ale tolik, že se to snad takhle na dálku ani nedá diagnostikovat.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2007 09:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
rosta píše:
cau fordaci jak se maže řj mam s fordem velke problemy co se tyce volnoběhu a nemužu znej vymačknout vic jak 130 muze to delat ten volnobežny ventil dik

Stejně v ČR máš povolenu maximálku 130, tak co , to máš přirozený omezovač :-D

Ale Wizzy má pravdu. Já bych možná začal změřením kompresních tlaků ve válcích :oops:

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2007 22:15 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2006 19:35
Příspěvky: 28
Bydliště: jablonecko
Zdravim,po přečtení rady od wizzyho sem se šel kouknout jestli jestli i já tam mám ty gumové brejle protože sem si dřive ničeho nevšiml.Jestli jsou normálně na pohled vidět tak je tam nemam.Pokud tam opravdu musí být tak na ně dojčák pozapoměl.Jenom se chci zeptat jestli jsou důležitý a popřípadě jestli se daj koupit nebo nahradit.Alespoň bych při té příležitosti vypucoval vol.ventil

_________________
U Forda začátečník
1.6 16V r.v.98 kombi, najeto 91tis.černá metal.centrál,klima,ABS na hlínách.Dovoz z rajchu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 dub 2007 19:22 
Offline
Nováček

Registrován: 24 dub 2007 19:08
Příspěvky: 2
Bydliště: bílina
rosta píše:
cau fordaci jak se maže řj mam s fordem velke problemy co se tyce volnoběhu a nemužu znej vymačknout vic jak 130 muze to delat ten volnobežny ventil dik
tipoval bych to na váhu vzduchu nebo na špinavej filtr

_________________
ford escort 16/16V Zetec r.v.1996


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 207 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz