fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Escort 1,8D - RTH - 1994
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 20:12 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2006 20:34
Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Prosím o radu, neví náhodou někdo jak je to s motory 1,8D typ RTH u escorta r.v. 6/1994, který má posilovač řízení a motorem 1,8D typ RTL r.v. 1991 bez posilovače řízení, údajně se v té době dělali 2 různé rozměry klikovek v místě nasazené řemenice pro pohon čerpadla posilovače řízení a alternátoru. Potkaly se mi totiž ventily a uvažuji o koupi motoru, ale nemohu sehnat stený typ který by měl čerpadlo posilovače, tím se liší řemenice a mám obavy že nebudu moci namontovat ani přízpůsobit řemenici z původního motoru na nový který má jinou řemenici. Ani nevím zda je na bloku motoru možnost uchytit čerpadlo servořízení.

_________________
Ford Escort 1,8D, r.v. 1994


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 23:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Můj dojem je, že se to líší jen na řemenicích viz obrázek ... http://img127.imageshack.us/img127/5310/remenicegl9.jpg ....jinak motor RTL asi nejni, páč ho nezná ani katalog, ani já...Spíš to bude RTE....v 89-93 byl RTA,RTB,RTD,RTE....Klikovky byměli být stejný...maj stejný prametry(délka,lágry, simeringy)...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: RTE
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 23:37 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2006 20:34
Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Je možné že mi stávající majitel špatně přečet´písmeno z TP, ale ještě bych potřeboval vědět zda ten držák čerpadla servořízení lze přešroubovat z RTH na RTE, držák je myslím na třech šroubech zezadu na bloku pod úrovní kliky. Díky :!:

_________________
Ford Escort 1,8D, r.v. 1994


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 01:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Numůžu to tvrdit na stopro..ale blok by měl bejt taky stejnej....jen mě napadlo, a nejni lepší vyměnit jen ty"potkaný" části? Stejně se u toho jetýho motoru nevyhneš investicím do rozvodů...třeba to nebude tak zlý...už jsem to párkrát dělal...rekordmanům v počtu najetejch km na jeden řemen bez výměny... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 14:05 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2006 20:34
Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Řemen měl cca 20000 km a motor do kopce pěkně tahal, tak jsem moc nešetřil no a ve vysokejch otáčkách zrovna v trháku se ozvala rána a bylo ticho tak předpokládám že to bude hodně špatný. Je přeražená vačka na 3 kusy a minimálně první překlad. Dál jsem to ani nesundával, navíc jsem pod krytem rozvodů a na řemenu našel stopy oleje, možná gufero na klice nebo je li tam ještě nějaká jiná možnost průsaku jsem ani nezkoumal. Tím pádem se řemen namastil a čerpadlo oleje nejde zrovna lehce takže jestli byl řemen volnější mohl klouznout. Zkusím ještě shodit hlavu co tam bude. Ale i tak by se mi hodili i jiné věci, třeba šíbr má ulomený na levé straně takový jezdec z kompozitu který se nedostane samostatně a ani se to nedá vařit. Takových drobností je více a navíc ten motor v bouračce, co jsem splašil pěkně startuje a jede taky dobře, tak mě zaujal.

_________________
Ford Escort 1,8D, r.v. 1994


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 14:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
no a cenovka? Kolik vyjde výměna ventilů, kontrola hlavy, těsnění, nová vačka s "koníkama" + nový rozvody vcelku vím, takže to můžu porovnat, no a jestli je ten motor opravdu dobrej, tak to stojí za úvahu...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 14:31 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2006 20:34
Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Celý auto nabořený na levou stranu za 8000,- včetně dokladů a to je ten problémek nevím co s papírama, nechtěl bych to přihlašovat a pobíhat pojišťovna-STK-úřad a pak zase obráceně pro vyřízení depozita abych měl v klidu čas na přeházení lepších věcí.

_________________
Ford Escort 1,8D, r.v. 1994


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 14:32 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2006 20:34
Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Jo na kolik přijde ta repase hlavy nevím, mám spíše zkušenosti s Favoritem, ale tam to bylo o něčem jiným

_________________
Ford Escort 1,8D, r.v. 1994


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 14:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tak jestli je ten motor tak gůt jak říkáš, a celej i stím potlučeným "futrálem" je za 8k tak bych to bral,....páč horko těžko se v tomhle případě vejdeš při opravě pod 10k spíš i vejš, a to beru, že sháním díly od lidí co mi je daj za slušnou cenu a je to cena jen za materiál....za práci by to byl další ranec...a navíc můžeš použít z toho natlučence i jiný díly.....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 14:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2006 20:34
Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
No za tý samý peníze jsem našel v širokém okolí Pardubic pouze 1 polomotor o kterém se toho moc neví, tak jsem si myslel že bude lepší když ten motor bude ještě v něčem chodit než si jej pořídím. Jinak se motor 1,8D velice těžko shání, nejsou totiž k mání. Díky za rady!

_________________
Ford Escort 1,8D, r.v. 1994


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 17:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
No tak to jsi asi v okolí Pardubic málo scháněl, já tu mám jeden motor z Escorta 92, nedávno z něj někdo chtěl hlavu, tak jsem ji sundal a on to pak na poslední chvíli odřekl, debil. Takže bych ho nechal celej za 3000,- nebo hlavu za 2000,-. Ale o stavu ti toho moc neřeknu, poněvadž jsem ho taky vyndal z bouračky, ale původní majitel s ním prý žádný problémy neměl. Jsem ze Skořenic.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 18:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
karel S píše:
No za tý samý peníze jsem našel v širokém okolí Pardubic pouze 1 polomotor o kterém se toho moc neví, tak jsem si myslel že bude lepší když ten motor bude ještě v něčem chodit než si jej pořídím. Jinak se motor 1,8D velice těžko shání, nejsou totiž k mání. Díky za rady!
Za tyhle prachy nabízet polomotor bez hlavy je fakt drzost, je fakt že se trošku hůře scháněj, je to tím že každej komu se to potká, jde automaticky po hlavě...no a polomotory jako zbytky zůstávaj...no a hlava je univerzál pasuje i do td....a proto jsou hned pryč....Skaldalova nabídka je velice solidní, a navíc tím, že je rozhozenej je vidět jak na tom je hlava s ventily i válce...takže pak jen nové těsnění pod hlavu dle přesahu pístů nad válec (Goetze je nejlepší, Elring se hůře usazuje), a novou sadu rozvodů (řemeny kladky a vodní pumpa)...Já bych motor ještě překroužkoval a překontroloval stav lágrů a ventilů v hlavě,vyměnil obě gufera na klikovce....pak je to motor na věky....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: řemenice kliky 1,8D 1994
PříspěvekNapsal: 31 led 2007 21:55 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2006 20:34
Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Nemohu povolit šroub kliky :-) řemenice abych mohl vyměnit gufero, nevíte někdo zda na klice u tohoto motoru není náhodou levý závit, abych třeba šroub místo povolování ještě více neutahoval. Pročetl jsem téma Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW i jiné, ale na nic ohledně závitu jsem nenarazil. Díky

_________________
Ford Escort 1,8D, r.v. 1994


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2007 18:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Resim stejnej problem,jinak to pry jde(bez zaruky)tak,ze nasadis festovni ockovej klic a zatocis starterem.Ja se toho bojim,ale pry to takhle jde perfektne.Delal bych to asi ve dvou a druhej by jen brnknul starterem.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2007 21:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
napadlo mne co zařadit jedničku neb zpátečku a šlápnout ješte na brzdy a skusit utrhnout?blbost že jo

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2007 21:31 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2006 20:34
Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
catrr píše:
napadlo mne co zařadit jedničku neb zpátečku a šlápnout ješte na brzdy a skusit utrhnout?blbost že jo


No blbost to asi nebude, dělá se to tak i v autodílně, rovněž jsem to zkoušel ale bez úspěchu, kromě toho jsem už zjistil že to bude pravý závit, tedy žádná levárna. Tak jsem si vyrobil oko se 4 otvory a pákou, které přišroubuji místo řemenice zapřu o podlahu a zkusím trhnout za ten šroub na klice navíc při zpátečce (Etzold píše něco o čtyřce??) a sešlápnuté brzdě. Povolit to startérem nemám jaksi odvahu.

_________________
Ford Escort 1,8D, r.v. 1994


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2007 08:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Něco podobného se mistalo ( jak píše Karel ) u 120ky. Utáhl jsem šroub kliky a zapoměl jsem tam ráčnu s ořechem,přímo na šroubu řemenice. Jdu zkusit nastartovat - rána jak prase, honem to vypnu a letím do motoru. Ten šroub řemenice se tak vyšrouboval,že jsem nemohl vytáhnout ráčnu, pak se mi to nějak povedlo vypáčit.
Takže ta možnost tu je ,ale nevím jak je tam místo ( u Fordíků ), jestli se to má kde zapřít. Néjlépe by asi bylo to hodit na zvedák vzít očkovej klíč na něj nasadit kus trubky ať máš velkou páku a zkusit zabrat. Předtím nasazením klíče stříknou WDčko a na šroub poklepat kladivem.
Jinak pak zkusit přes ten startér, ale bacha na úrazy ať to někoho nejebne.

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz