fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 24 pro 2024 01:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 led 2007 13:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Každá porucha Escorta je prostě jedinečná - a na tuhle svou jsem zatím odpověď nenašel... Můj současný problém spočívá v tom, že přijdu ke studenému autu, nastartuju, nechám chvilku bublat a pak jedu. Po velmi krátké jízdě (někdy po 100 m, někdy třeba po 400 m) najednou auto úplně přestane táhnout, nejede, spomaluje, škube... Pak se to někdy rozkucká, někdy musím zastavit a počkat než se vyblbne a pak jedu dál - další jízda je už bez problémů :shock: Někdy se mi zdá, že při tom "probrání" do normálního chodu se ozve jakoby vystřelení do sání, nebo výfuku, nevím. Jinak mám nové svíčky i kabely. Myslel jsem na lambdu, ale tuším Wizzy tu psal, že lambda začíná ovlivňovat chod motoru až po zahřátí, tak nevím. Taky mám trochu děravý výfuk (nechávám výměnu až po zimě), ale to bych bral vyšší spotřebu a ne tohle... Co myslíte?

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2007 13:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Zkoušel jsi povolit ruční brzdu?... ne mě něco podobného dělal jednu dobu, po nastartování běžel OK ale jakmile jsem se začal rozjíždět, tak slabnul, někdy po 10m někdy hned, někdy po 50m. Když jsem ho nechal chvilinku běžet na vonoběh, nebo přidal chvilku plyn bez rychlosti, tak se chytil a jel. Zkoušel jsem svíčky a dalo to chvilku pokoj a pak zase, vyřešilo se to opravou pojistkovky, respektive od té doby to neudělal.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2007 18:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
hameluk: tak asi přesně tohle mi auto někdy dělá taky, u mně konkrétně když je motor studenej, ale ne úplně - třeba když někde pár hodin stojím a pak odjíždím. Asi spíš když je venku chladněji, ale nemusí být úplně zima. Rozjíždím se, moc se mu nechce, škube a tak po pár stech metrech najedou(typicky odbočování na křižovatce) přestane táhnout, skoro nejede i když dost šlápnu na plyn(na ten skoro nereaguje). Pak se najedou vzpamatuje(často doprovázeno výstřelem do sání) a skokem jede jak má. Pak při jízdě už se to neopakuje.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2007 09:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Bendy&Macíček píše:
Zkoušel jsi povolit ruční brzdu?... ne mě něco podobného dělal jednu dobu, po nastartování běžel OK ale jakmile jsem se začal rozjíždět, tak slabnul, někdy po 10m někdy hned, někdy po 50m. Když jsem ho nechal chvilinku běžet na vonoběh, nebo přidal chvilku plyn bez rychlosti, tak se chytil a jel. Zkoušel jsem svíčky a dalo to chvilku pokoj a pak zase, vyřešilo se to opravou pojistkovky, respektive od té doby to neudělal.


Uff, nestraš - kvůli té jsem se už tolik namodlil, když jsem viděl, co je to práce... S žádnou elektrikou ale problém nemám, tak nevím...

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2007 11:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
NEstraším, já taky neměl problém s el. to se vše pak přidalo. Hlavně nechci říct, že to je tímto, jen prostě aby jsi třeba tzo měl v podvědomí když nic jiného nepomůže. Osobně mi to přijde na nějaké čidlo, nebo oxidaci v nějakém ukostření a pod, jen potom kde že :-)

Hlavně problém je v tom, že se ti to třeba projeví ve vlhčím počasí a než to vypozoruješ, nebo dáš si do souvislosti, tak to je potom vopruz :cry:

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2007 21:20 
Offline
Nováček

Registrován: 06 dub 2006 10:50
Příspěvky: 36
Bydliště: Vepřek
Zkontroluj konektor k lambda sondě, může bejt zoxidovanej, měl jsem podobnej problém, auto cukalo škubalo a nejelo. Vystřihnul jsem ten štekr a dal jsem to napřímo, nejlepší je ty kabely přiletovat a dát přez ně smrštovací bužírku. Zkus se na to podívat

_________________
F. Escort 1.4, r.v. 1996, 14"El. kola Dotz Imola pneu Bridgestone ER300 Turanza, rádio Sencor, repro Panasonic, výfuk Laityng


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ok
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 22:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2007 00:22
Příspěvky: 165
Bydliště: Cheznovice
Dělalo mi to něco podobnýho, byl to špatnej ventil odvětrání klikovky, a zplasklá hadice. Našli mi to na diagnostice, ten ventil asi 650 ve Fordu.

_________________
Escort 97 CABRIO . 1,6 90 koní ( některý už chcíplý teda )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2007 18:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Teď mi to začalo opět dělat popisovanej problém častěji(pár desítek-stovek metrů po rozjezdu přestane táhnout, v tu chvíli nereaguje na plyn, pak se najednou vzpamatuje+výstřel do sání). Potom ještě motor nemá úplně výkon jak by měl mít, zřejmě do doby, než se víc zahřeje. Dělá to jenom v případě, že motor ne úplně vychladnul(odjíždím z práce, nebo stojím někde nějakou hoďku), nikdy tohle neudělá, když je motor úplně studenej(ráno nebo stojí celej den). Chování je nejspíš vázaný na teplotu, motoru nebo vzduchu, těžko vysledovat souvislost.
Chtěl jsem zkusit vyměnit čidlo teploty vzduchu(i když proměření chybu neukazuje), ale cena asi 1050,- ve Fordu mě odradila a čidlo z druhovýroby jsem nenašel. Zkusim odpojit lambdu a sledovat změny. Diagnostika chyby nehlásí.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: duseni a chcipani studenýho motoru
PříspěvekNapsal: 21 bře 2007 22:26 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 22:28
Příspěvky: 38
Nazdar fordaci,mne to blblo uplne stejne studený auto nechtelo tahnout skubalo,chcipalo jak nakímu zacatečníkovi.Pak sem se jednou hrabal v motoru a pri nastartovani sem slišel sičeni a byla prasklá hadice u ventilu odvetrání klikovky.Ted sem to utesnil a auto jede jak nový. :-D Je to takova mala hadička ve tvaru fajfky.Tak mnoho zdaru snad to pomuže

_________________
Ford Escort,12m-94,16-16v,hlinikace,šíbr,a trochu rezu.
A ted už Ford FOCUS combi, r.v99,16-16V,,alu 16",K/N vložka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2007 16:06 
Offline
Nováček

Registrován: 16 úno 2007 13:12
Příspěvky: 8
Bydliště: Uherské Hradiště
me to taky delalo...uz nee :-) ale me se to stavalo hlavne,kdyz sem chtel prudce akcelerovat-nasledovalo duseni,prikoky-spocatku kdyz to bylo po prve,tak sem pridal plyn a bylo to jeste horsi :? pak sem prisel na to,ze je lepsi zastavit a dat mu par sekud odech a bylo po problemu. A bylo to vadnym cidlem nad seci klapkou...poradil me to znami a od te doby ani jednou nezazlobilo! ted si uz ale nevibavuju nac tam to cidlo vlastne je... :cry: ted me trapi horsi vecicky :smt100

_________________
ORION rv.92, 1.4, 52kW....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2007 19:41 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
Zaell píše:
me to taky delalo...uz nee :-) ale me se to stavalo hlavne,kdyz sem chtel prudce akcelerovat-nasledovalo duseni,prikoky-spocatku kdyz to bylo po prve,tak sem pridal plyn a bylo to jeste horsi :? pak sem prisel na to,ze je lepsi zastavit a dat mu par sekud odech a bylo po problemu. A bylo to vadnym cidlem nad seci klapkou...poradil me to znami a od te doby ani jednou nezazlobilo! ted si uz ale nevibavuju nac tam to cidlo vlastne je... :cry: ted me trapi horsi vecicky :smt100


kde to cidlo nad klapkou presne najdu?pripadam si na tohle hledani trosku blbej :?

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2007 22:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2006 20:57
Příspěvky: 210
Bydliště: Šumperk (přes týden Brno)
Ze by cidlo skrtici klapky?

_________________
Escort CLX Contour rv.96, 1.6 Zetec 16V, Petrol blue, 130000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2007 08:24 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Jo jo cidlo skrtici klapky. Je naproti ukonceni tahla plynu. V podstate potenciometr a proto pri mereni nesmi vykazovat nulove nebo nekonecne hodnoty odporu.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2007 14:29 
Offline
Nováček

Registrován: 16 úno 2007 13:12
Příspěvky: 8
Bydliště: Uherské Hradiště
ne ten potak...ale i tim by to klidne mohlo byt!!! nevim jak je to u 4bodoveho vstrikovani... :? Ja mam monovstrik...a to cidlo co sem mel na mysli mam pod vzuchovym filtrem tak 3-4cm od trysky..(je to jen takovy"sulinecek"). Nad klapkou smerem k zadi auta. Az to budu zas brzo rozdelavat :D tak to nafotim a dodam fotecky,ju?!

_________________
ORION rv.92, 1.4, 52kW....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2007 08:23 
Offline
Forďák

Registrován: 29 bře 2006 21:31
Příspěvky: 70
Bydliště: Lanškroun
Lidi, všem to dělá za studena? Mě za tepla. Teda jedu po dálnici třeba 130 a zničeho nic to začne zpomalovat, tak musím pustit plyn a opět ho sešlápnout a jede to zas chvilku normálně. Prostě to udrží stálou rychlost asi tak 10 minut. Pak zpomalí samovolně, dokud se nepustí a opět nesešlápne plyn.

_________________
Ford Escort rv. 95, 1,6 16V, motor Zetec :-), nově vykytováno a je to krááááááááááááásnej kluk...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2007 00:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2007 21:21
Příspěvky: 143
Bydliště: Karlovarsko - Sokolov
Nevím, jestli to je to samé, ale po ujetí též asi tak 500m se studeným motorem, když stojím na křižovatce a stojím na brzdě tak se celé auto cvěje až klepe. otáčky jsou OK a nekolísají. Auto ani neškube při jízdě a výkon je taky OK. Jak se motor víc ohřeje a nemusí ani na provozní teplotu tak je vše v pořádku. Čím by to mohlo být a kde je chyba???? nevíte někdo? Jo co závada na Fordu to perla.

_________________
Ford Escort kombi ghia,95 , 1,6 16V Zetec
dříve Fiesta 92 1,3i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2007 00:32 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2007 17:49
Příspěvky: 1
Bydliště: Sokolov
NO TAKZE JSEM TO KONECNE NASEL, HLEDAM TO TU UZ 3 HODINY.KONECNE NEKDO SE STEJNYM PROBLEMEM:O) JENZE U ME JE TO UZ AKUTNI, PROTOZE TO DELA POKAZDY CO SEDNU DO AUTA I PRI STUDENYM MOTORU.HODNE MI TO OVLIVNUJE POCASI-CIM TEPLEJI, TIM VETSI PRAVDEPODOBNOST ZE TO ZACNE BLBNOUT.JEDEN ZNAMEJ RIKAL ZE MU TO DELALO NA SIERRE, BYLO TO PRY "KRABICKOU", KTERA JE PRIDELANA NA LEVYM TLUMICI.VEDOU DO NI 3 DRATKY A HADICKA Z MOTORU:O) NEVITE NEKDO CO TO VLASTNE JE?:O)

_________________
Ford Escort 1.4 92 17 klacku-srot


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2008 10:58 
Offline
Forďák

Registrován: 29 bře 2006 21:31
Příspěvky: 70
Bydliště: Lanškroun
joefinde píše:
Lidi, všem to dělá za studena? Mě za tepla. Teda jedu po dálnici třeba 130 a zničeho nic to začne zpomalovat, tak musím pustit plyn a opět ho sešlápnout a jede to zas chvilku normálně. Prostě to udrží stálou rychlost asi tak 10 minut. Pak zpomalí samovolně, dokud se nepustí a opět nesešlápne plyn.



Zapomněl jsem napsat, jak to dopadlo. Vyměnil jsem svíčky a je to vše v pohodě. Necuká to a má krásné zrychlení i s pedálem na podlaze, když potřebuju předjet do kopce.

_________________
Ford Escort rv. 95, 1,6 16V, motor Zetec :-), nově vykytováno a je to krááááááááááááásnej kluk...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2008 11:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Darren_Specter píše:
NO TAKZE JSEM TO KONECNE NASEL, HLEDAM TO TU UZ 3 HODINY.KONECNE NEKDO SE STEJNYM PROBLEMEM:O) JENZE U ME JE TO UZ AKUTNI, PROTOZE TO DELA POKAZDY CO SEDNU DO AUTA I PRI STUDENYM MOTORU.HODNE MI TO OVLIVNUJE POCASI-CIM TEPLEJI, TIM VETSI PRAVDEPODOBNOST ZE TO ZACNE BLBNOUT.JEDEN ZNAMEJ RIKAL ZE MU TO DELALO NA SIERRE, BYLO TO PRY "KRABICKOU", KTERA JE PRIDELANA NA LEVYM TLUMICI.VEDOU DO NI 3 DRATKY A HADICKA Z MOTORU:O) NEVITE NEKDO CO TO VLASTNE JE?:O)


No podle popisu bych hádal, že je to MAP...viz. http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=cidla

Mě to taky cuká, ovšem já mám tři kandidáty...šptaný čidlo polohy klapky...potom odlučovač olejových par...a nakonec příčina všeho, nemám stálý na ŘJ....tak uvidíme,co to bude..jak znám své auto,tak určitě všechno... :lol:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2008 23:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 lis 2008 17:05
Příspěvky: 38
joefinde píše:
joefinde píše:
Lidi, všem to dělá za studena? Mě za tepla. Teda jedu po dálnici třeba 130 a zničeho nic to začne zpomalovat, tak musím pustit plyn a opět ho sešlápnout a jede to zas chvilku normálně. Prostě to udrží stálou rychlost asi tak 10 minut. Pak zpomalí samovolně, dokud se nepustí a opět nesešlápne plyn.



Zapomněl jsem napsat, jak to dopadlo. Vyměnil jsem svíčky a je to vše v pohodě. Necuká to a má krásné zrychlení i s pedálem na podlaze, když potřebuju předjet do kopce.


Tak mě Escort dělá to samé a to mám nové svíčky. A občas taky nechce nastartovat, třeba jako dneska, kdy mě museli domů dotáhnout :( Tak nevím, jestli nějaký problém v pojistkovce ...

_________________
Ford Escort EFI 1.6 MKV -> Honda CRX 1.6 124k 2G


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz