Na fotografii nahoře najdete vše, co budete potřebovat. Z původního vozidla se pokuste použít co nejvíce dílů, pokud se rozhodnete vyměnit cokoliv za lepší, potřebné věci snadno koupíte přes internet, na tuningových srazech. V případě nouze nám můžete poslat email, hledání nejlepší ceny se určitě vyplatí. Přikládáme seznam veškerých součástek, se kterými se při přestavbě setkáte.
Sací potrubí
Těsnění
Škrticí klapka
Přetlakové napájení injektorů
Injektory
Hlavní kabelový svazek odkaz, ještě pošlu
Rozdělovač s novým čidlem
Cívka zapalování
Řídící jednotka EEC-IV odkaz seznam servisních kódů, odkaz Umístění ŘJ ve vozidlech
Čidla a akční členy
Palivová nádrž se zpětným vedením
Vysokotlaké palivové čerpadlo
Vysokotlaký přívod paliva a palivový filtr
Kyslíková čidla umístěná ve výfukovém potrubí
Příprava
Všechno vyčistěte nebo kupte nové. Při čištění můžete použít například ocelový kartáč, pískovací trysku, chemické čisticí prostředky a pokud se vám něco bude zdát neopravitelné, raději to hned vyhoďte. Sestavujete vstřikovací systém, který by měl s minimální údržbou vydržet více než dvacet let. Užitím nových čidel nedáte žádným automobilovým šotkům šanci. Zaparkujte auto na pokud možno bezpečné, suché a teplé místo. Z motoru odstrojte hlavy válců. Odstraňte také vše mezi sáním a vzduchovým filtrem, palivové čerpadlo a přívod paliva v motorovém prostoru. Uvnitř vozidla si vyberte nějaké chladnější místo pro uložení řídící jednotky. Funkce EEC je garantována do 85°C, v blízkosti motoru by tedy příliš dlouho počítač nefungoval.
Výfuk
Pokud je vaše výfukové potrubí anebo sběrač spalin připraven na instalaci kyslíkových čidel, máte již skoro vyhráno. V případě, že při výrobě vašeho výfuku nikdo nepočítal s tím, že někdy někdo bude chtít upgradovat motor na EFI, budete muset výfuk připravit sami. Ve vzdálenosti 22 až 30 cm od posledního válce nebo 7,5 cm od sběrače spalin na obě strany potrubí přivařte montážní příruby kyslíkových sond. Součástí nabídky většiny prodejen autodílů jsou kyslíková čidla pro jakýkoliv výfukový systém, místo úpravy kabelového svazku raději použijte čidlo s delšími kabely. Nový EFI systém nekompromisně vyžaduje použití nových kyslíkových senzorů, jedná se o spotřební materiál podléhající opotřebení. Použitím starších čidel by mohlo dojít k vážnému poškození zaznamenávané křivky. Z přírub pro senzory a jejich závitů odstraňte piliny a otřepy. Před montáží sond je vhodné závity ošetřit antikorozním přípravkem.