fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 07 črc 2025 23:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Aku znacku nafty uprednostnujete?
ARAL 6%  6%  [ 2 ]
SHELL 42%  42%  [ 14 ]
OMV 30%  30%  [ 10 ]
ESSO 0%  0%  [ 0 ]
JET CONOCO 3%  3%  [ 1 ]
SLOVNAFT 0%  0%  [ 0 ]
OSTATNI 18%  18%  [ 6 ]
Celkem hlasů : 33
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 pro 2006 15:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2005 16:49
Příspěvky: 309
Bydliště: kousek od Jaroměře
:oops: On zase není takovej nadbytek ale občas něco zůstane tak šup stím do sudu :roll: Pak zas není tak něco vyčerpám a zase doleju :D.Tak že tak 100-150 L tam pořád je. :lol:

_________________
Ford escort 1.8 TD kombi 66KW rv.98
Toyota corola 1.6 GTI rv.90
Ford Fiesta 1,1 5DV rv.92
Hyundai matrix 1.6 rv.09
citroen C3 picaso 1,6 rv.12


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 07:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Sezen vic kanystru a rozlej sud no a do sudu pak lej tu novejsi ne. Ikdyz pohodlnost je pohodlnost. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2007 13:41 
Páni :v ČR se nyní dodává nafta POUZE ze 3 zdrojů (dříve to bylo taky Německo Ingolstadt):Česká rafinérská Litvínov (tu mají Benzina, Shell a mnoho jiných),Slovnaft (tu má-kdo asi?-a mnoho neznačkových stanic)a od Schwechatu od Vídně-z rafinerky OMV(tu má OMV,objevuje se taky u Makra,Globusu,nekdy Tesco...).Takže krom Shell Diesel V-Power(která mě nepřesvědčila,zatím) a Benzina Top Q je vlastně Shell,Esso,Agip aj. a mnoho "no name" vlastně to samé.Rozdíl v ceně, i 3 Kč...
Měl sem Toledo 1.9D r96 a tam jsem 2xnačerpal hrůznou naftu,jedna byla v r.99 od Č.pojišťovny,jak dávali poukaz na 7litrů paliva+tričko za úpis povin.ručení-v Brně,Komárov,u dálnice,druhá byla ten rok Shell-Bohunice.Šlo to na pár litrů rezervy přičemž množství nově načerpané převýšilo.Dělalo to "psí kusy".Bral jsem i bio,i ve Vídni.
Teď mě nejlíp vychází letní OMV v kombinaci s aditivem letní VIF diesel+tam stříknu na plnou pár deci naturalu.Skladovatelnost i 2 roky a není pravda,že zimní má víc aditiv a víc vydrží.Zimní Agip z listopadu 05 už "zlobí",ač je domícháván 1:1 s letním OMV.
Kdo chce šetřit, doporučuji si zjistit,zda u Makra,Globus atd. je zrovna od OMV,oni to taky mohou kombinovat,jak se jim chce.Když není,tak mixnout půl nádrže noname-levný a půl vzít třeba orig.OMV či Shell nebo Agip.Bionafta se objevila v Brně za 19,90,v lednu 07,výpadovka na Wien,teď už je 21,90, kdo hledí na korunu,mix zpočátku 1:3, pak 1:1 s normální.V zimě raději vůbec.
Když mají rostl.olej v akci, třeba v Kauflandu za 13-15 litr,vemu (1 toho bral celou Aviu,na ježdění)a když jedu dlouhou štreku v létě a vím,že to zhruba vše v nádrži vyjedu,tak jedu kus-10km,až zahřeju motor,pak odstavím,naliju na odhad cesty,který vyjedu, v poměru 1:3 (1 díl olej,3 díly nafty normal),zaštěrchám autem a spláchnu 1/4litrem normální nafty.Studený motor zvlášť po ránu by s tím nemusel startovat.Jak dojedu do místa určení (a mělo by tam zbýt tak pár litrů "směsi"),třeba Vídeň,Praha,zaliju z kanystru orig.naftou,aspoň 5L,aby byla původní směs pod 1/2 obsahu,zaštěrchám,znovu nastartnu,nechám na volnoběh tak minutu,zhasnu.Mám jistotu,že ráno nastartnu-a znovu ten rituál nanovo...Máme to ověřené na starých Orionech,kolega dělá v Zetoru na traktorech a v Brazílii to aplikovali na Zetorech,pak i na PD-osobácích,on to začal lít do Orionu jak měl 150tkm a nafta houpla přes 23Kč.V Praze,co vím,lije kolega do starého Renaultu Master,hranatá dodávka,po zahřátí motoru, i 1/2 přefiltrovaného-přes houbu přepáleného oleje z hospod,pokud jede dlouhou štreku.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2007 19:28 
v létě určitě OMV,mají ji z vlastní rafinerky u Vídně,aditivovanou-a není kolikrát ani tak drahá jak Shell či jiné značky.V zimě jí ale 1x naměřili do -17 když měla mít do -20, mám dobrou zkušenost se zimní Agip v Brně, 2 zimy, dobře se snesla i se zbytkem letního OMV. Lomí se to někdy okolo 15.11. a tyky dle počasí...Údajně ten OMV mívají taky u Maker a u Globusů,je třeba otevřít pusu a zeptat se,ale spíš chlapa,pokud tam bude,holka na kase většinou nic neví...Teď bych šel do Shell,mají akci -2Kč dolů/za litr za -12 bodů dolů z karty,pokud tam nějaké jsou...za značku to jde,chtějí chvíli podrtit malé pumpy,to víte,nadnárodní kolos...Z


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2007 15:51 
noName?
Má někdo zkušenost s vyježděnou aspoň 1 plnou nádrží Shell V-Power Diesel? Zimní nebo Letní? Zkoušel s tím někdo na chvíli třeba po dálnici jet na plný kotel? Teď se dal v únoru koupil levněji,navíc byla akce - 2Kč/L dolů za 12 bodů(pořád ještě běží)...Je to živější a míň kouří?Byl s tím už někdo na emisích?
Myslíte, že se pořád ještě dotáčí zbytky zimní nafty na pumpách? Ptal jste se někdo u Maker či tesc, Globusů atd. lidí od obsluhy, odkuď se to vlastně vozí? Mohlo by to být OMV a to by bylo dobré, za tu cenu...Dík za reporty o stavu nafty. Dík, Z


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2007 18:27 
Jo skoušel sem jednou vzít asi 45 litru a žádnou změnu sem nepozoroval.Na plnej kotel po dálnici jezdim furt. :lol: :P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Nafta
PříspěvekNapsal: 25 bře 2007 20:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
Já jsem tankoval jedině u shelky protože jsem ta bral i benzín pořád,ale nedávno jsem musel vzít v nějakym zapadákově naftu a jelo to mnohem líp než na naftu od shelky :wink:

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2007 07:48 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Já se u Makra v Ostravě i Globusu v Opavě ptal a Globusu dřív vozil Aral, ale co jej převzal OMV tak právě OMV a Makru někdy OMV a někdy Benzina. Takže já tankuji většinou U Makra nebo Globusu a ještě do toho šprycnu aditivum. Jinak Shellku ale ne V-power, jsem zkoušel a na výkonu jsem nepozoroval nic a spíš jsem se Shellkou měl spotřebu lehce vyšší.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz