fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Aku znacku nafty uprednostnujete?
ARAL 6%  6%  [ 2 ]
SHELL 42%  42%  [ 14 ]
OMV 30%  30%  [ 10 ]
ESSO 0%  0%  [ 0 ]
JET CONOCO 3%  3%  [ 1 ]
SLOVNAFT 0%  0%  [ 0 ]
OSTATNI 18%  18%  [ 6 ]
Celkem hlasů : 33
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 pro 2006 15:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2005 16:49
Příspěvky: 307
Bydliště: kousek od Jaroměře
:oops: On zase není takovej nadbytek ale občas něco zůstane tak šup stím do sudu :roll: Pak zas není tak něco vyčerpám a zase doleju :D.Tak že tak 100-150 L tam pořád je. :lol:

_________________
Ford escort 1.8 TD kombi 66KW rv.98
Toyota corola 1.6 GTI rv.90
Ford Fiesta 1,1 5DV rv.92
Hyundai matrix 1.6 rv.05
--------------------------------
citroen C3 picaso 1,6 rv.12


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 07:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Sezen vic kanystru a rozlej sud no a do sudu pak lej tu novejsi ne. Ikdyz pohodlnost je pohodlnost. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2007 13:41 
Páni :v ČR se nyní dodává nafta POUZE ze 3 zdrojů (dříve to bylo taky Německo Ingolstadt):Česká rafinérská Litvínov (tu mají Benzina, Shell a mnoho jiných),Slovnaft (tu má-kdo asi?-a mnoho neznačkových stanic)a od Schwechatu od Vídně-z rafinerky OMV(tu má OMV,objevuje se taky u Makra,Globusu,nekdy Tesco...).Takže krom Shell Diesel V-Power(která mě nepřesvědčila,zatím) a Benzina Top Q je vlastně Shell,Esso,Agip aj. a mnoho "no name" vlastně to samé.Rozdíl v ceně, i 3 Kč...
Měl sem Toledo 1.9D r96 a tam jsem 2xnačerpal hrůznou naftu,jedna byla v r.99 od Č.pojišťovny,jak dávali poukaz na 7litrů paliva+tričko za úpis povin.ručení-v Brně,Komárov,u dálnice,druhá byla ten rok Shell-Bohunice.Šlo to na pár litrů rezervy přičemž množství nově načerpané převýšilo.Dělalo to "psí kusy".Bral jsem i bio,i ve Vídni.
Teď mě nejlíp vychází letní OMV v kombinaci s aditivem letní VIF diesel+tam stříknu na plnou pár deci naturalu.Skladovatelnost i 2 roky a není pravda,že zimní má víc aditiv a víc vydrží.Zimní Agip z listopadu 05 už "zlobí",ač je domícháván 1:1 s letním OMV.
Kdo chce šetřit, doporučuji si zjistit,zda u Makra,Globus atd. je zrovna od OMV,oni to taky mohou kombinovat,jak se jim chce.Když není,tak mixnout půl nádrže noname-levný a půl vzít třeba orig.OMV či Shell nebo Agip.Bionafta se objevila v Brně za 19,90,v lednu 07,výpadovka na Wien,teď už je 21,90, kdo hledí na korunu,mix zpočátku 1:3, pak 1:1 s normální.V zimě raději vůbec.
Když mají rostl.olej v akci, třeba v Kauflandu za 13-15 litr,vemu (1 toho bral celou Aviu,na ježdění)a když jedu dlouhou štreku v létě a vím,že to zhruba vše v nádrži vyjedu,tak jedu kus-10km,až zahřeju motor,pak odstavím,naliju na odhad cesty,který vyjedu, v poměru 1:3 (1 díl olej,3 díly nafty normal),zaštěrchám autem a spláchnu 1/4litrem normální nafty.Studený motor zvlášť po ránu by s tím nemusel startovat.Jak dojedu do místa určení (a mělo by tam zbýt tak pár litrů "směsi"),třeba Vídeň,Praha,zaliju z kanystru orig.naftou,aspoň 5L,aby byla původní směs pod 1/2 obsahu,zaštěrchám,znovu nastartnu,nechám na volnoběh tak minutu,zhasnu.Mám jistotu,že ráno nastartnu-a znovu ten rituál nanovo...Máme to ověřené na starých Orionech,kolega dělá v Zetoru na traktorech a v Brazílii to aplikovali na Zetorech,pak i na PD-osobácích,on to začal lít do Orionu jak měl 150tkm a nafta houpla přes 23Kč.V Praze,co vím,lije kolega do starého Renaultu Master,hranatá dodávka,po zahřátí motoru, i 1/2 přefiltrovaného-přes houbu přepáleného oleje z hospod,pokud jede dlouhou štreku.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2007 19:28 
v létě určitě OMV,mají ji z vlastní rafinerky u Vídně,aditivovanou-a není kolikrát ani tak drahá jak Shell či jiné značky.V zimě jí ale 1x naměřili do -17 když měla mít do -20, mám dobrou zkušenost se zimní Agip v Brně, 2 zimy, dobře se snesla i se zbytkem letního OMV. Lomí se to někdy okolo 15.11. a tyky dle počasí...Údajně ten OMV mívají taky u Maker a u Globusů,je třeba otevřít pusu a zeptat se,ale spíš chlapa,pokud tam bude,holka na kase většinou nic neví...Teď bych šel do Shell,mají akci -2Kč dolů/za litr za -12 bodů dolů z karty,pokud tam nějaké jsou...za značku to jde,chtějí chvíli podrtit malé pumpy,to víte,nadnárodní kolos...Z


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2007 15:51 
noName?
Má někdo zkušenost s vyježděnou aspoň 1 plnou nádrží Shell V-Power Diesel? Zimní nebo Letní? Zkoušel s tím někdo na chvíli třeba po dálnici jet na plný kotel? Teď se dal v únoru koupil levněji,navíc byla akce - 2Kč/L dolů za 12 bodů(pořád ještě běží)...Je to živější a míň kouří?Byl s tím už někdo na emisích?
Myslíte, že se pořád ještě dotáčí zbytky zimní nafty na pumpách? Ptal jste se někdo u Maker či tesc, Globusů atd. lidí od obsluhy, odkuď se to vlastně vozí? Mohlo by to být OMV a to by bylo dobré, za tu cenu...Dík za reporty o stavu nafty. Dík, Z


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2007 18:27 
Jo skoušel sem jednou vzít asi 45 litru a žádnou změnu sem nepozoroval.Na plnej kotel po dálnici jezdim furt. :lol: :P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Nafta
PříspěvekNapsal: 25 bře 2007 20:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
Já jsem tankoval jedině u shelky protože jsem ta bral i benzín pořád,ale nedávno jsem musel vzít v nějakym zapadákově naftu a jelo to mnohem líp než na naftu od shelky :wink:

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2007 07:48 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Já se u Makra v Ostravě i Globusu v Opavě ptal a Globusu dřív vozil Aral, ale co jej převzal OMV tak právě OMV a Makru někdy OMV a někdy Benzina. Takže já tankuji většinou U Makra nebo Globusu a ještě do toho šprycnu aditivum. Jinak Shellku ale ne V-power, jsem zkoušel a na výkonu jsem nepozoroval nic a spíš jsem se Shellkou měl spotřebu lehce vyšší.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 105 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz