fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 15:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: volnoběh
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 13:44 
Offline
Nováček

Registrován: 14 dub 2005 17:32
Příspěvky: 10
Ahoj, mám problém s escortíkem. S autem jsem cca týden nejezdil a zřejmě vyplivla baterka..dobil jsem ji a nyní po nastartování padají otáčky při volnoběhu tak na cca 300 -400...někdy motor i chcípne...nevíte někdo čím by to mohlo být? Někde jsem četl, že po odpojení baterie se musí restartovat ŘJ.Jak na to?Díky za vaše rady..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 13:48 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
nastartuj,drz 1200ot. ,pak se jed 10km projet.tot vse.

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 13:48 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
drz tech 1200ot cca 2 minuty,pak se jed projet :D

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 14:04 
Offline
Nováček

Registrován: 14 dub 2005 17:32
Příspěvky: 10
už jsem na tom najel cca 150 km a pořád nic..je fakt, že jsem nezkoušel držet ty dvě minuty těch 1200 otáček...vyzkouším a dám vědět.
Díky moc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 zář 2007 18:59 
Offline
Nováček

Registrován: 14 dub 2005 17:32
Příspěvky: 10
tak jsem to udělal podle návodu...odpojil baterku...po znovuzapojení jsem nechal chvíli běžet motor, poté jsem držel 2 minuty 1200 otáček...najel v provozu cca 10 km...to vše na jedno nastartování.Nyní když nastartuju otáčky se drží na cca 1100..když vyřadím za jízdy otáčky spadnou na 400-500,..když uplně zastavím drží se tak na 900...otázka zní?Srovná se po to určitých km? Nebo to bude pořád padat na těch 400-500?2x mi to při j ízdě chcíplo:(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2007 20:11 
Offline
Nováček

Registrován: 29 zář 2007 20:36
Příspěvky: 17
Bydliště: KT
Zdravim, mám na káčku následující problém s volnoběhem: při zahřátí motoru mi začnou poměrně výrazně kolísat otáčky, ale motor nechcípá. Pokud prošlápnu plyn tak se otačky zvednou a drží, ale poměrně vysoko a spadnou až poté co zmáčknu spojku, pak zase kolísají. Při jízdě je vše ok, motor táhne dobře. Pokud jste se s tímto jevem někdo setkal nebo měl návrh na řešení tak napište, děkuji.

_________________
Ford Ka 1.3 endura, r.v.97, 44 KW, 80 tis.km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2007 12:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Hans2 píše:
Zdravim, mám na káčku následující problém s volnoběhem: při zahřátí motoru mi začnou poměrně výrazně kolísat otáčky, ale motor nechcípá. Pokud prošlápnu plyn tak se otačky zvednou a drží, ale poměrně vysoko a spadnou až poté co zmáčknu spojku, pak zase kolísají. Při jízdě je vše ok, motor táhne dobře. Pokud jste se s tímto jevem někdo setkal nebo měl návrh na řešení tak napište, děkuji.


jhsoft píše:
tak jsem to udělal podle návodu...odpojil baterku...po znovuzapojení jsem nechal chvíli běžet motor, poté jsem držel 2 minuty 1200 otáček...najel v provozu cca 10 km...to vše na jedno nastartování.Nyní když nastartuju otáčky se drží na cca 1100..když vyřadím za jízdy otáčky spadnou na 400-500,..když uplně zastavím drží se tak na 900...otázka zní?Srovná se po to určitých km? Nebo to bude pořád padat na těch 400-500?2x mi to při j ízdě chcíplo:(


(Za 1. nepatří to náhodou do jíný kat.?) nepatří-spletl jsem se...njn to sou starosti :roll:

a za 2. mě to dělalo auto taktéž. A dost lidí, spíše většina mi tu řekla že je to volnoběžnej ventil. Vyčistit, případně vyměnit za novej. Není to tak dávno co jsem to tu řešil. Zkuste mrknout do sekce Volnoběh, bude to někde na začátku.

P.S.: je možný že to může dělat x dalších věcí, ale vyčištění v-ventilu je asi nejmíň nákladný. Zkuste pohledat na foru,je to celkem čestvě oživeny téma-i když ten vyhledávač stojí za... :wink: :lol:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Naposledy upravil petansvatos dne 12 říj 2007 08:49, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh
PříspěvekNapsal: 11 říj 2007 12:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
jhsoft píše:
Ahoj, mám problém s escortíkem. S autem jsem cca týden nejezdil a zřejmě vyplivla baterka..dobil jsem ji a nyní po nastartování padají otáčky při volnoběhu tak na cca 300 -400...někdy motor i chcípne...nevíte někdo čím by to mohlo být? Někde jsem četl, že po odpojení baterie se musí restartovat ŘJ.Jak na to?Díky za vaše rady..


P.S.: bylo by dobrý napsat co máš za auto a jakej motor. Kluci ti tu pak poraděj kde co máš přibližně hledat. A pokud máš víc času, tak stojí za to si tu většinu věcí pročíst, jsou tu užitečný informace a odkazy.(to jen tak)

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: to petansvatos
PříspěvekNapsal: 11 říj 2007 12:30 
Offline
Nováček

Registrován: 29 zář 2007 20:36
Příspěvky: 17
Bydliště: KT
Nevím proč by to měla být jiná kategorie, řeším problém s volnoběhem a toto je kategorie volnoběh

_________________
Ford Ka 1.3 endura, r.v.97, 44 KW, 80 tis.km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2007 12:48 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Hansi, ta 1,3 ma tusim jednobodovej vstrik,ne? Co vim, tak by to potom melo mit na rizeni volnobehu krokovej motorek a ne ventil.Co jsem podobnej system videl u jiny znacky, je to haklivy na cistotu, promazani, kontakty, proste to musi bejt perfektne funkcni, jinak to blbne. Akorat to rozebirani a prace s tim, zlatej ventil a klapka. Pocitam, ze v chytry knizce na tenhle motor by tenhle proces mel bejt dost dobre popsanej, aspon ja to delal podle Etzolda a kupodivu to funguje.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2007 17:21 
Offline
Nováček

Registrován: 29 zář 2007 20:36
Příspěvky: 17
Bydliště: KT
Tak jsem vyčistil ten ventil volnoběhu restartoval řídící jednotku, ale zlepšení nenastalo. Na celém problému mě nejvíce zaráží to, že nestálost volnoběhu se aktivuje sešlápnutím spojky. Pokud nezmáčknu spojku tak motor běží jako na sytič(vyšší otáčky). Je spojka propojena s řízením motoru?

_________________
Ford Ka 1.3 endura, r.v.97, 44 KW, 80 tis.km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: to petansvatos
PříspěvekNapsal: 12 říj 2007 08:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Hans2 píše:
Nevím proč by to měla být jiná kategorie, řeším problém s volnoběhem a toto je kategorie volnoběh


Sorry, já myslel napřed...prostě chybička se vloudila...

P.S.: ten zbytek ohledně toho ventilu byl pro toho 1. ... v o Kačkách nevím zhola nic..a o fordech jen něco víc než obyč smrtelník...i díky tady Futurovi :wink:

Takže sorry, jsem poslední dobou nějakej zmatenej :?

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2007 08:56 
Offline
Nováček

Registrován: 29 zář 2007 20:36
Příspěvky: 17
Bydliště: KT
v pohodě mě se to stává taky :D

_________________
Ford Ka 1.3 endura, r.v.97, 44 KW, 80 tis.km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2007 09:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Hans2 píše:
v pohodě mě se to stává taky :D



Dík za pochopení :wink:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2007 19:03 
Offline
Nováček

Registrován: 29 zář 2007 20:36
Příspěvky: 17
Bydliště: KT
Ještě bych měl dotaz na volnoběžný ventil. Jestliže ho odmontuji a fouknu do jedné z děr tak bych ho neměl profouknout, že. Ventil by měl být uzavřený a po napojení na zdroj by se měl otevřít. Takle jsem pochopil fungování tohoto ventilu, můžete mi potvrdit tuto myšlenku :smt102

_________________
Ford Ka 1.3 endura, r.v.97, 44 KW, 80 tis.km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2007 19:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
To jsem si myslel taky, ale v praxi - aspoň u mě - je pístek toho ventilu v odpojeném stavu tak nějak uprostřed. A jelikož je funkční, tak je to asi správně. On se totiž neotvírá a nezavírá plynule, ale kmitá, elektrotechnicky řečeno s proměnnou střídou, a tím reguluje množství vzduchu.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: volnoběh vyřešen
PříspěvekNapsal: 20 říj 2007 12:35 
Offline
Nováček

Registrován: 29 zář 2007 20:36
Příspěvky: 17
Bydliště: KT
Tak sem již vyřešil probléms volnoběhem. Nakonc bylo špatné výčko oleje, tak jsem koupil nové (560 Kč u Forda) a vše je zase v pořádku. Takže kdo máte podobné problémy nejdříve se podívejte, zda někde motor nepřisává vzduch (u mě přisával přes to víčko oleje).

_________________
Ford Ka 1.3 endura, r.v.97, 44 KW, 80 tis.km


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz