fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2006 07:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Já jsem se pokušel nenásilně sundat ten gumový návlek a nic, bojím se to neurvat. Jak jste to sundávali ? Navíc tam nejde skoro ani dát ruku, jak je tam "hodně" prostoru. :evil:

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2006 21:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Taky jsem na to koukal a taky mi to není jasný. Ta hadice vypadá už dost ztvrdlá, navíc je jí vidět tak 8 cm a pak vede pod ostatními hadicemi kdovíkam. :evil:
Jen jsem za ní lehce vzal, nevypadá to, že by se vzdala lacino...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2006 21:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Nagant píše:
Taky jsem na to koukal a taky mi to není jasný. Ta hadice vypadá už dost ztvrdlá, navíc je jí vidět tak 8 cm a pak vede pod ostatními hadicemi kdovíkam. :evil:
Jen jsem za ní lehce vzal, nevypadá to, že by se vzdala lacino...

Tak tak, je to nějaký tvrdý a schovaný..... :oops:

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2006 22:21 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2006 00:36
Příspěvky: 42
Bydliště: Ostrava-Poruba
Já mám s tímto ventilem také problém. bylo mi řečeno, že je již neopravitelně nefunkční, ať si tedy objednám nový. A stalo se. Nový je sice vzhledově stejný, ale nejen že nefunguje jako ventil, je průchozí všemi směry, ale vevnitř je jen pouhopouhá jakási hrubá vata. Takže když mi bude střikat olej zpod ktrytu hlavy, pak zase proteče přes rádoby ventil a šlauchy pod filtr sání. Aby k tomu nedocházelo, musel bych celý ventil otočit naopak a celé to přešlauchovat, aby olej, který vteče do "ventilu" nestekl dolů do hadice k sání, ale zůstal na spodku "ventilu". Je to vůbec normální, že se do něj sere tolik oleje z krytu hlavy a ten pak teče do vzduchového filtru? Už jsem z toho marný.

_________________
Ford Orion 1.6 EFi. Byl to držák...
Ford Escort 1.6 16V tuning release. Byl to mazlík....
Fabia 1.4 MPI combi. Byl to šrot...
Seat Ibiza 1.2 12V. Byl to drak...
Golf 1.6. Byl to vergl...
Octavia II Elegance. Byla to královna...
Superb II 1.8 TSI Elegance. Je to krasavec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 08:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Wix píše:
Já mám s tímto ventilem také problém. bylo mi řečeno, že je již neopravitelně nefunkční, ať si tedy objednám nový. A stalo se. Nový je sice vzhledově stejný, ale nejen že nefunguje jako ventil, je průchozí všemi směry, ale vevnitř je jen pouhopouhá jakási hrubá vata. Takže když mi bude střikat olej zpod ktrytu hlavy, pak zase proteče přes rádoby ventil a šlauchy pod filtr sání. Aby k tomu nedocházelo, musel bych celý ventil otočit naopak a celé to přešlauchovat, aby olej, který vteče do "ventilu" nestekl dolů do hadice k sání, ale zůstal na spodku "ventilu". Je to vůbec normální, že se do něj sere tolik oleje z krytu hlavy a ten pak teče do vzduchového filtru? Už jsem z toho marný.

Já měl pocit že tam žádný olej nemá proudit, jen vzduch...

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 08:25 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2006 00:36
Příspěvky: 42
Bydliště: Ostrava-Poruba
Přesně, nemá, ale zpod toho krytu se tlačí. Otázka zní, zda je to normální stav, nebo je něco podělaného už v tom krytu.

_________________
Ford Orion 1.6 EFi. Byl to držák...
Ford Escort 1.6 16V tuning release. Byl to mazlík....
Fabia 1.4 MPI combi. Byl to šrot...
Seat Ibiza 1.2 12V. Byl to drak...
Golf 1.6. Byl to vergl...
Octavia II Elegance. Byla to královna...
Superb II 1.8 TSI Elegance. Je to krasavec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 19:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 úno 2005 21:26
Příspěvky: 66
Bydliště: Ostrava
jak jsem říkal wixovi, chtělo by to, kdyby někdo měl 1,6 EFI a vyfotil nám přesně, jak vypadá origo ten ventil a jak je připojen. Podle mě, to bastlil ten předchozí majitel jak se dalo. Takže kdyby byl někdo ochoten nám to vyfotit, byli bychom vděční

_________________
escort combi 1,8TD 66kW r.v.95 doděláno el. stahování oken + el. otevírání kufru,osvětlení nohou
Mondeo kombi 1.8TD 66kW r.v.99 zatím dodělán dálkáč s alarmem,folie v oknech(není dovnitř vidět)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2006 14:45 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2006 00:36
Příspěvky: 42
Bydliště: Ostrava-Poruba
Už jsem to pořešil. On to vlastně není už ventil, ale odlučovač oleje. Koupil jsem delší šlauchy, celé to předělám tak, aby se olej vracel zpátky a nahoru se budou tlačit přes hrubý filtr jen olejové a benzínové páry a poprdeli. A když ne, tak jsme se zmýlili.

_________________
Ford Orion 1.6 EFi. Byl to držák...
Ford Escort 1.6 16V tuning release. Byl to mazlík....
Fabia 1.4 MPI combi. Byl to šrot...
Seat Ibiza 1.2 12V. Byl to drak...
Golf 1.6. Byl to vergl...
Octavia II Elegance. Byla to královna...
Superb II 1.8 TSI Elegance. Je to krasavec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2006 21:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak jsem zabral za to kolínko hadice a vytáhl ventil z bloku motoru. Pak jsem vzal ventil do hadříku a tahem jej oddělil od hadice. Zdá se mi v pořádku, tak jsem ho vrátil zpět.

Zkusil jsem, co bude dělat chod motoru s odpojenou hadicí, nastartoval jsem a otáčky hned děsně klesly a motor chcípnul. Takže potvrzuju to, co tu už někteří z vás psali, že padání otáček pod normální volnoběžné může způsobovat mimo jiné i netěsnost této hadice.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 zář 2006 13:49 
Offline
Forďák

Registrován: 12 srp 2006 10:11
Příspěvky: 216
Bydliště: Olomouc
Mohl by mi někdo poradit kde se nachází u mého motoru ventil odvětrání klikovky?Jak hledám tak hledám :shock: ,ale nemůžu ho najít.Díky za info.

_________________
ex: Ford escort CLX, 1,4i, r.v.1991,52 kw,benzín.
Fiat Brava ELX 1,6 76kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 říj 2006 18:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jak má vypadat plně funkční ventil odvětrávání klikové skříně? Má těsnit někde v té vrchní pístové "kuželce", tedy má jít někde natěsno?

U mého ventilu má ten vnitřek obrovskou vůli a nevím zda je to dobře.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 lis 2006 17:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Zeptám se znovu:
Jak vypadá nový ventil, jak se v něm pohybuje pístek, jak je přitlačován pružinou?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2007 09:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 lis 2005 20:49
Příspěvky: 154
Bydliště: Brno
Myslel jsem že se zde dozvím jak moc má hrkat ten ventil. Před pár dny jsem jej čistil. Vůbec to totiž nevypadalo že by v něm byla nějaká pružinka. Otáčky zlobily jak při studeném, tak teplém motoru a jediné co mně napadlo byl tento ventil. V servisu mi to potvrdili že to může být tím. Po vyčištění ještě trochu zazlobil, ale v neděli to fungovalo dobře. Nový mám objednaný, tak pak uvidím. Mimo to stojí prej k sedmi stovkám :-(

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI 120 kW
Dříve: Téměř devět let spolu: Ford Escort 1,8i 16V Ghia 85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2007 15:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Až ten nový koupíš, tak dej prosím vědět, jak vypadá.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2007 19:19 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2004 22:34
Příspěvky: 22
Bydliště: Handlová SR
Menil som sviečky za nové motorcraft v nádeji,že my zmiznú moje doterajšie problémi z volnobehom.No nepravidelný chod na volnobeh,kolísanie otáčok medzi 900a 500,časté samovolné zastavenie motora,dlhé,nepravidelné klesanie otáčok a dost silný zápach benzinu stále pretrvali.Aj som resetol RJ,znova nastavil dla postupu servisnej knižky,ale zmena k lepšiemu skoro žiadna.Dal som si vyblikat stav pamate RJ a ukázalo mi chyby 157-snímač MAF nízka hodnota,172-lamda sonda chudobná zmes a 183-palivo pri volnobehu(bohatá zmes).Skontroloval som všetky hadičky,vyčistil volnobežný ventil,všetko po starom.Nakoniec som demontoval filter odvetrania ventilov a klukoveho priestoru,spodnu tenšie hadičku,čo ide do sanie zaslepil skrutkou a tie dve spojit trubkovou vložkou.Motor zmenil chod na nepoznanie.Ziadne kolísanie volnobehu,žiaden chod akoby na tri valce,zmizol zápach benzinu pri volnobehu a po prudkom pridaní klesali otáčky uplne plynulo do volnobehu.
Obrázek
Obrázek
Dal som znova vymazat RJ,nabehal nejakých 100km a uz pamat hlasila všetko OK.Takže zajtra kúpim u Forda nový filter a konečne po dlhom čase budem mat zas radost z jazdy.Na obrázkoch je ten filter,čo mi narobil kopec starostí a stresu.Som sa tu na fore dočítal,ze ho výrobca káže vymenit po 40 000km,tak už budem mudrejší a pri podobných problémoch doporučujem ostatným najprv skontrolovat túto sučiastku a potom hladat inde.To sedé,čo je vidno na spodnom obrazku na spodu filtra su už moje včerajsie zásahy,ked som zistil,že je zlý.Som musel do neho nazriet :D
Dal sa prefuknut z kazdej strany naplno a cez tu spodnu tenku hadičku musel motor nasavat dost vela falošného vzduchu mimo snímač MAF a volnobežný ventil rovno do sania.

_________________
pred tým FORD ORION r.v.91 1,8D
už predaný aj FORD ESCORT r.v.97 1,4EFI PT-E,elektrony Ford,pneu Matador 195/50-15 MP43 AQUILA,zimné plechače a pneu Matador 175/70-13 MP58 Silika,krídlo,radio Panasonic MP3,automat.zapínanie svetiel,el.okna,servo,alarm,biela farba,olej pred tým Castrol TXT 5W-40,teraz Mobil Super FE 5W-30,sviečky motorcraft
teraz FORD FOCUS combi 10/2004, 1,8 TDCi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2007 14:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 lis 2005 20:49
Příspěvky: 154
Bydliště: Brno
Nagant píše:
Až ten nový koupíš, tak dej prosím vědět, jak vypadá.
Zítra snad bude. Kdyžtak hodím foto.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI 120 kW
Dříve: Téměř devět let spolu: Ford Escort 1,8i 16V Ghia 85kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2007 19:50 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2006 18:47
Příspěvky: 102
Bydliště: Uničov
zbozek píše:
Muzete mi nekdo prosim vyznacit na te fotce a poslat mi ji treba mailem na zbozek@gmail.com, kde je ventil odvětrávání klikové hřídele. dik moc

Obrázek

Chci se jen zeptat,jestli tady u tohoto typu motoru ten ventil vůbec je? Nebo je tady jen ta hadička, co vede z klikovky do airboxu?

_________________
Ford Escort 1,6 16V 10/97,výfuk-Remus,pružiny-Weitec(o 30mm snížené),zadní a už také i přední čiré lampy,alu Keskin KT1,pneu Barum Bravuris 2 195-45 R16,přední rozpěra,kužel-Green.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2007 21:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 lis 2005 20:49
Příspěvky: 154
Bydliště: Brno
Tak na tvé fotce to není zrovna moc vidět. Já to mám toť :
Obrázek

Je třeba to vytáhnout bez většího násilí ze skříně a pak z hadice. Jestli je pružinka ok, tak by mohlo pomoct pořádné opláchnutí. V opačném případě to až tak moc nepomůže a je třeba jej vyměnit.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI 120 kW
Dříve: Téměř devět let spolu: Ford Escort 1,8i 16V Ghia 85kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2007 09:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Kejml píše:
Chci se jen zeptat,jestli tady u tohoto typu motoru ten ventil vůbec je? Nebo je tady jen ta hadička, co vede z klikovky do airboxu?

Na tom obrázku, na který se odkazuješ, je hned pod pravým okrajem žáruvzdorného plechu. Něčím si tem obrátek případně zesvětli a uvidíš to tam - gumovou hadici zasunutou do toho ventilu.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2007 13:45 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2006 18:47
Příspěvky: 102
Bydliště: Uničov
Někde mi to nasává falešnej vzduch a nemůžu přijít na to kde. Tím ventilem odvětrávání to asi nebude. Vždy, když ryhle sešlápnu plyn, tak to dost zasyčí. Když mám otevřenou kapotu a přidávám si plyn rukou, tak je to slyšet někde tam zezadu, z toho prostoru, jak si přidávám. Nemůže být někde děravá nějaká hadička? Moc tomu nerozumímm, tak nevím....

_________________
Ford Escort 1,6 16V 10/97,výfuk-Remus,pružiny-Weitec(o 30mm snížené),zadní a už také i přední čiré lampy,alu Keskin KT1,pneu Barum Bravuris 2 195-45 R16,přední rozpěra,kužel-Green.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz