fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 09:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 12:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
milos: neboj, znam moc dobre poradajici AMK.

_________________
Ford Escort RS2000 MK5 ....... ticho léčííííí
Ford Mondeo MK3 2,0TDCI 96kW ..... konečně rozumně velký auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 12:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 úno 2005 12:00
Příspěvky: 806
Bydliště: Praha-východ
Perfektní práce, jen tak dál :wink:

_________________
BMW E39 528i ´96, 18",Pioneer DEH-P7400MP, Angel Eyes + xenony
FORD Scorpio´90 2.0 DOHC Ghia, 16"
FORD Scorpio´95 2.0 16v Ghia, 17",Pioneer DEH-P6400R, xenony, K&N, volant dřevo-kůže
FORD Escort ´91 1.6 CVH Ghia, 15"
FORD Escort ´96 RS2000 editionF1
http://www.dilyford.wz.cz - Scorpio & Cortina díly
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 13:37 
Online
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
JR píše:
no fakt moc hezka prace ..... a koukam, ze v Milovicich na slalomu :-D


taky na to čumím - Milovice - sakra, asi někdy zajedu:-)

Jinak moc hezká práce - jo, fakt jo..........být tebou, tak juknu na anglány - inspirace uprav motoru...........jinak by mi bylo líto, že to není zadohrab.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 14:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
no anglani jednoznacne, pekny stranky napr.:
http://www.zetecinside.com
http://www.passionford.com
http://www.mwstewart.co.uk a dalsi a dalsi...

planu je dost, omezenej jsem spis casove, na tenhle motor sem vubec nesahal protoze je to pouze docasny reseni...

jo zadohrab :D kouknete na passionford, do projektu, jsou tam i fiesty MK3 cosworth, jak 4wd tak i 2wd... ale v zasade mi ten predek nevadi, chova se to docela neutralne, ale jasne ze s tim neni tolik srandy... a tohle doufam neni posledni hracka co si stavim :D

udelam trochu reklamu milovickymu slalomu: http://web.unmz.cz/autoslalom

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 bře 2007 20:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
tak trosku pokrok - v aute je kratka prevodovka, dneska sem s tim najel asi 30km a zda se vse v poradku

je to tedy prevodovka z MK4 XR3i a v tom LSD z ERST S2. Ve vysledku tedy to same jako bylo v Escortu RSTurbo ale S1. Stalej to ma 4,29. V 6900 (omezovac tesne pres 7) je to: 1 - 51kmh, 2 - 84, - 3 - 125, 4 - 169, 5 - 211. Rychlosti sou pocitany pro 195/45/14 pneu, tacho mi ukazuje nesmysly. Minula skrin mela stalej 3,82.

Kdyby se do toho chtel nekdo pustit tak jedinej zadrhel je v tom ze normalni diferak je na 6 sroubech a spera na 8mi, takze je nutny prevrtat ozubeny kolo na diferaku, ktery je tak trosku kaleny :D ale v nastrojarne to udelali za neco na pivo. Pokud sezenete skrin z te S1, mate to bez prace.

Pristi vikend uvidim co to udela az zmerime nejaky casy...

Jinak uz mam nakoupeny trmeny, a cekaj tu svody na upravu, takze dalsi postup je jasnej...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2007 17:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
odjet prvni "merenej trenink" - slalom, je to o hodne zivejsi, ale na druhou stranu neco ztratim tim ze kazdou chvili radim, oproti konkurenci jen nepatrnej pokrok, urcite prijemnejsi a asi i rychlejsi starty, na slickach staci startovat ze 3000rpm

kdyz potkam nejaky fotky tak je sem hodim, ja tam zadnyho fotografa nemel

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2007 13:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 čer 2005 14:41
Příspěvky: 384
Bydliště: Sokolov
super vypadá fakt nádherně

_________________
Escort 1,3i r.v.92 3dv. černý, alu Enzo R14, výfuk Laityng - UŽ PRODANÝ
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_a ... ?p=cendler
Pro své pohodlí jsem si koupil VW PASSATA 1,9 TDi PD 85KW(116PS) - v plné náloži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2007 20:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
trošku pokrok, ještě to nevrčí, ale svody už jsou na místě

svody RS2000 na zetec hlavu - nutná nová (jiná) příruba, zetec má rozteč vnitřních válců o cca 2cm menší - lze ohnout, já sem uříznul RS svody hned za egr takže cca 4cm nové

upravoval sem je i dole kde lezou pod motor, bylo tam poměrně málo místa... vlnovec musim ještě dodělat v týdnu. Jo a RS má 2 lambdy, zetec jen jednu, ale zkusim to neřešit a jet jen jednu na 2 válce, melo by to fungovat.

Příruba se kupodivu vůbec!!! nezkroutila :shock: Pěkně sme vyladily svody aby přesně seděli a uplně nakonec sem je vařil COčkem-bodově do příruby, vsazeny zevnitř do půlky. Myslel sem že ji budu muset zfrézovat, ale meřili sme to a OK :D

Příští víkend bude víc fotek a i nějaké video.

Obrázek

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 14:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Milosu, koukam, ze mas zaslepeny odvetrani kliky. Jak to mas reseny, kudy to funi?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 14:23 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Já su teda jen takový trochu zkušenější BFU, ale já na té fotce vpravo kolínko od odvětrávání klikovky vidím :smt017

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 14:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
je tam, chtel sem to predelat ale nebyl cas, stejne tam mam OCT na vacky, tak to zapojim dohromady i se spodkem, ale to zas az budu tahat motor, ted se mi s tim nechce nic delat...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 15:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jojo, ja to zjistil az kdyz jsem to poslal, nekoukal jsem na vyvod, zmatly me ty cisty uby dole.Kazdopadne to vypada primo formulove, gratuluju-

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 17:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Tak pak napiš jak jsou znát, ty litinový origo z RQ motorů jsou poměrně přesný, tak by mě to zajímalo, já jsem udělal úprav spoustu najednou tak ani nevím kolik co přineslo či odneslo

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2007 14:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
svody otestovaný, nebudu tady házet koně, myslim že jestli jich je 130 mužu bejt rád :D ale určitě to je znát hlavně tak od 4tis vejš, jde až do omezovače bez odmlouvání.

Postřeh z brna - musim se vrhnout na ty brzdy :D i na tom videu je vidět že brzdim zbytečně brzo protože tyhle si moc jistý nejsou a to kamera nepřenáší jejich smrad :wink:

Tak jedno videjko - jen asi 2 kola a ještě ty první, mam tu cca 1giga videa ale to se mi nechce nikam hazet a kdo by na to koukal :D
http://www.youtube.com/watch?v=Ej5WnrcRlh0

A par fotek:
Obrázek
Obrázek

technicky problemy temer zadny, fluslo to trochu oleje i pres OCT, a asi diky teplote se pos... lozisko LP kola a hazi trochu vazelinu, takze o zabavu mam postarano :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2007 10:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
našel sem v mobilu ještě pár fotek:
svody hotovy
Obrázek
Obrázek
Obrázek

asi kat a středovej tlumič 8)
Obrázek

a drobnej postřeh: nevim jak na escu, ale dostat ty svody do fiesty je dobrej ježek v kleci, musim mit venku alternator i starter a pak se tam daj blbě dát. Původní plán nacpat tam svody z st focuse by se asi nevešel... Až je budu někdy ze zatím neznámýho důvodu tahat ven (myslim že to nebude dlouho trvat) tak je omotam thermo-tec páskou

na jednu lambdu na dva válce to jede úplně v pohodě

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007 15:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 22:02
Příspěvky: 330
Bydliště: Prostějov - Brno KrPole
krásný :-)

_________________
ex: MK4,3dr,1.4i,
Fünfzylinder power 2309ccm 100kW/190Nm + LPG
Prodej ND: Audi 80/90 B3, Coupe, B4, 100/200/V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007 18:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Jo a hlavně to má moc pěknej zvuk klasa, koukám, že spodek je prost jakýkoliv antikamen ochrany :D to já jsem po seškrabání toho býlýho sajrajtu obětoval 2kg na váze a nastříkal jsem to přelakem od wurha, tak to musí bejt když projedeš někde prachem. Já s tím jezdím občas škarpama a někdy po lesních zkratkách a to je rachot od kamení, ale když tak koukám na tvůj vzorek tak tě to asi netrápí

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007 18:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Jo ještě jsem chtěl kolik ti to dává na jednotlivý stupně rychlost

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007 18:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Zvuk skoro jak integra

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007 19:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
diky, diky, zvuk se dost zlepsil, na volnobeh teda dost rezonuje, ale ve vysokejch celkem 8) pritom jsou tam jen ty svody, 50 trubka a nejakej pruchozi koncak.... Hlavne je to o poznani zivejsi, chce se tomu do ot a nejakou ztratu v nizkejch sem fakt nepozoroval. Uvazuju o vetsim prumeru, svody koncej snad 57, ale 60 trubku se mi zas nechce...

ad spodek... nedaval sem tam ani tepelnou ochranu a kupodivu to je v pohode, na podlaze udrzim ruku vetsinou kdekoliv, tak to neresim. To kameni je nekdy hrozny, hlavne to dela hroznej hluk, je to vzaty jen nejakou novou verzi gumoasfaltu, ale neco malo se na to nalepilo tak verim ze trochu tlumi to :D Spis mam problem s hrozne omlacenejma prahama od kameni, ale placacky nechci kvuli slalomu. Od zacatku to neni staveny jako rallycko...

a kvalty... na 170/550/14 by to melo bejt cca 54 - 89 - 120 - 159 - 194km/h, treba do toho brna super odstupnovani, vetsina zatacek 3 ve vysokejch a ty kratky rovinky 4 kousek pred omezovac, 5 tak v pulce rovinky. Tachometr netusim, rucicka mi tam lita +-30, asi necham jen otackomer, jsou zajimavejsi udaje nez rychlost...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz