zdravim,
je to sice na pokracovani,ale...nebudu tu rozepisovat vse od zacatku,ten je popsanej tady:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10016&postdays=0&postorder=asc&start=20
...ale vcera doslo ke zmene,tak si myslim,ze to sem patri.Vcera sem na radu Wizzyho a Mrazika testoval 2 veci.A to,ze pri vysokych ot. volnobehu nejprve odpojim senzor polohy skrt. klapky a cidlo teploty umisteny na telese termostatu.
Klasika,po startu po ohrati 2000ot/min na volnobeh.Po odpojeni senzoru polohy skr. klapky beze zmeny a po odpojeni cidla teploty taktez.Cili opet maximalni beznadej,protoze elektrika u Esca neni moji silnou strankou.
Jak se rika,tonouci se stebla chyta...pustil sem se opet /jiz poctvrte/ do cisteni volnobezneho ventilu.Po hodine v perchloru sem ho vypucoval,ze se blejskal,nekdo by uz rek,ze ho blejskam z duvodu tuningu,no nic...ventil sem prostriknul MD-ckem /olej s grafitem/,podmaznul "selastikem",protoze puvodni okrouzkyv prirube uz toho asi moc nenatesni a vratil zpatky.Dale sem vycistil skrtici klapku na sani,promeril ten potenciometr,co hlida jeji polohu,vse OK.Dale sem promeril cidlo teploty dle tabulek na FordFans,vse OK.Uplne naposledy sem prostrikal Kontaktolem konektory od vahy vzduchu,cidla teploty vzduchu,senzor skrtici klapky,cidlo teploty na termostatu a i na volnobeznem ventilu /snad sem je vypsal vsechny/.Samozrejmosti byla pres 2hodky odpojena baterie,cili reset RJ.
Po startu hned otacky na 1100,po chvili na 900 a drzely...no nic,rikam si,uvidime
."Zaucil sem RJ dle navodu,najel sem do ted asi 100 km a hle,otacky volnobehu stale OK.Tak to snad vydrzi...diky Mrazikovi i Wizzymu,proste Fordakum...
_________________
v současnosti zatim bez OA