MV píše:
Do pytle - tak dneska jsem si potvrdil co tu popisujete: jezdil jsem odpoledne po městě, bylo horko, tedy motor hodně ohřátej. Zastavim u krámu, za 10-15minut zpátky, zapnu zapalování a rozběhne se větrák chladiče(motor byl pořád horkej). Chci startovat a startér ani ťuk, ani žádný cvaknutí, prostě nic. Zkoušel jsem to x-krát a nic. Počkal jsem tak minutu až se větrák vypnul, pak hned zkusim startovat a v pohodě to naskočilo, startér běžel úplně normálně. Ve startéru to asi není(je pročistěnej a má vyměněný uhlíky a cívku se stykačem), vždycky startuje bez problémů. Baterka je tak tři roky stará, žádnej náznak problémů.
Evidentně to bylo v souvislosti s větrákem - jen dokud běžel, tak startér ani ťuk.
Když jsem jezdil s Escem, tak jsem to zažil asi dvakrát, ale vím, že mi kdysi někdo říkal, abych v tomdle případě počkal až se větrák vypne, je to otázka cca do minuty a vypne se a pak startoval. Nejsem si jistej, jestli to je zaměrně, nebo nějaký neduh, ale tenkrát to prý bylo u toho auta normální, prý nějaká ochrana .... Ale já jsem s tím měl tu čest fakt asi jen dvakrát , počkal jsem na vypnutí větráku a NO problém - je fakt, že na křižovatce se mi to nestalo nikdy. Pak když začli problémy, tak to se mi nevysouvala kotva a Většinou sice za teplého motoru, ale klidne i za studena a tak se vyměnil stertér a bylo to
PS: mj koukni se sem, sám už jsi zde něco řešil
a dokonce odkazoval zase sem