fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 15:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2005 08:09 
Možné řešení je zde:

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1210


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2005 17:34 
Mám podobný problém, jakmile běží ventilátor nelze startovat. Startér jsem čistil 2x a nic. Vyřešil jsem to přidáním rozpínacího relé paralelně k cívce startéru. Kontakty rozpojují obvod ventilátoru. Jakmile zastartuju, relé rozepne (odpojí ventilátor). Mám to dva roky a pohoda :D . Čus

______________________________________________________

Ford Orion 91 1.4i CVH


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 črc 2005 22:13 
Tak jsem rozebral starter, vyčistil, promazal. Teď točí rychleji, ale a závadu to nemělo vliv. Dal jsem to tedy do fordu, tam se v tom dvě hodiny šťourali, zkoušeli to prý asi 30×, ani jednou jim to neudělalo, nechal jsem tam 810,- Kč , bohužel mi to ale dělá dál.Tak fakt nevím čím to je.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2005 14:07 
Zdar, tak mám naprosto stejnej problém, vůbec tomu ale nerozumím, tak jsem poprvé zůstal viset ve křižovatce než mně odtáhli... nejsem si jistej jestli na to má ten větrák vliv, protože předtím jsem ho měl nefunkční a dělalo to taky...Protože jsem to ale ve měste dvakrát uvařil, tak je tam novej... Teďka mám auto u kámoše v servisu, jestli to spraví, tak ti napíšu, kde byl problém...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2005 17:28 
Ja jsem se onehdy hodne zaposlouchal a bylo slyset otaceni starteru, ale evidentne nevyjel pastorek do setrvacniku... Takze mozna nejaky problem s elektrikou na kotve...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2005 07:54 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Ventilátor má dosti velký odběr. Nárazová hodnota proudu při zasunutí pastorku a pootočením může dosahovat až 400A-cívka startéru+vynutí/nárazová , ne při samotném točení motoru / dle Pal-magneton Kroměříž/, . K tomu připočtěte odběr větráku. Baterka může být relativně OK, /napětí+dobíjení/,ale jestli je starší již na tento proudový náraz nestačí . Pokud je nová , tak závadu hledat na kontaktech baterky/vypálené/ nebo zaoxidované spoje na kostru nebo startér. Tento problém bývá u aut běžná věc a nezáleží na značce. Nejprve řešte tyto banální zaléžitost , rozborka a sborka startéru nastává až po vyčerpání této eventuality./potvrzuji z vlastní zkušenosti/ Vše záleží jak to udržujeme.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2005 12:10 
no v servisu mi řekli, že to zkoušeli a neudělalo jim to ani jednou, když jsem si auto přivezl dom, schválně jsem ho zkusil znovu nahodit a...samozřejmě nenahodil... Startér je skoro novej a všechny kontakty jsem očistil a utáhl, ale problém se nevyřešil. Auto nestartuje jen při spuštěným větráku, tak zkusím vyměnit tu baterku, jak je stará nevím, auto mám zatím jen 2 měsíce...

__________________
Ford Orion, 1,4 1994


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2005 12:32 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Změř napětí na baterce při tom zapnutým větráku...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Možná bubu za blba
PříspěvekNapsal: 22 úno 2006 11:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
třeba ze sebe udělám blbce, ale jak moc náročný by pro vás bylo dát si ten ventilátor na zvlášt vypínač abyste ho mohli na to nastartování vypnout když to bude potřeba?

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: 24 dub 2007 10:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2006 23:05
Příspěvky: 149
Bydliště: Bílovec
to ja mam obdobny problem studene auto naskoci dobre ale jakmile se ohreje tak nekdy na potreti a to se to jeste tak rozkucka starter toci dobre ale auto nechytne davam to za vinu spatnym zdvihatkam celkem dou slyset a studeny motor na volnobech chcipa myslim si ze se motor pri tom startovani dusi necham vymenit ty zdvihatka a uvidim.

_________________
Ford escort kombi 96 1.8 16v 77kw,2x airbag,ABS a take ty ostatni veci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2007 17:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
tak co uz nekdo na neco prisel ? musim list pod kapotu a obcas odpojit konektor spinace ventilatoru uz me to nebavi

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2007 21:00 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2007 20:03
Příspěvky: 29
Bydliště: NITRA
no dnes sa mi to stalo prvy krat ze mi auto nenaskocilo ked som ho vipol motor bol tepli ale ventylator nesiel. uz tento problem mal kamos a tomu povedali o neakej tepelnej poistke...no ale kde je? no ale to vie dobre nastvat ked nevies nastartovat. ked sa mi to stane este raz tak ma porazi citl som sa ako somar auto poroben a nestartuje. takze zajtra bezna kontrola toho co ste tu uz pisali a potom ked to nepojde tak idem dalej. inak tie servisi su pekny zlodeji a hlavne nerozumia tomu ani tak ako niektori tu. su tam uplny amatery cest vinimkam.....
ked niekto pride na podstatu zavady tak napiste......

_________________
FORD ESCORT 18 16V KOMBI ROK 92


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2007 13:50 
Offline
Nováček

Registrován: 27 srp 2006 22:08
Příspěvky: 14
Bydliště: Praha 8
No nazdar tak ja mam ten samej problem.......taky se zahreje auto vypnu motor chci nastartovat sepne se ventilator a nenecha me to nastartovat asi tak 3-4 minuty cekam nez to klesne a hlavne se mi to deje uz kdyz se mi to zahreje na pulku ukazatele taky nejak brzo.

_________________
Ford Orion Ghia Si - 1991 8v 77kW(105ps) 1050kg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 08:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
nevim vubec kde muze bejt chyba :( ale ted jak je teplo a motor se zahreje a je celekm dost rozpalenej tak proste otocim klickem chci startovat a ono nic...ani tuk :( ani nejde ventilator....tak jsem vlezl pod kapotu odpojil konektor od cidla pro ventilator skusil nastartovat ...a hned to chytlo bez problemu!!! vubec nevim kde je chyba cim by to mohlo bejt ? nevim jestli treba ten spinac ventilatoru nespina ventilator a treba jeste nemeri teplotu motoru pro RJ? muze mi nekdo poradit ?? diky

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 črc 2007 19:03 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 10 črc 2007 15:26
Příspěvky: 27
Bydliště: Kraslice 35801
cauky,mam stejnej problém, jak je horko a běží větrák tak to nenastartuju, musim otevřít kapotu a počkat tak ctvrt hodinky.. dřív jsem nastartoval hned po doběhnutí větráku ale je to pořád horší.. jak jsem to tu cetl tak asi zkusim vyměnit ty uhlíky atd.. nezkousel jste nekdo zapojit větrák normálně, aby se spustil kdykoliv, a ne az po otocení klíčkem?? napadlo mě ze by to mohlo byt i tímhle,ale nevim.. poradte někdo,díky moc

_________________
Ford Escort 1991 1,4 clx alu 16


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2007 21:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Do pytle - tak dneska jsem si potvrdil co tu popisujete: jezdil jsem odpoledne po městě, bylo horko, tedy motor hodně ohřátej. Zastavim u krámu, za 10-15minut zpátky, zapnu zapalování a rozběhne se větrák chladiče(motor byl pořád horkej). Chci startovat a startér ani ťuk, ani žádný cvaknutí, prostě nic. Zkoušel jsem to x-krát a nic. Počkal jsem tak minutu až se větrák vypnul, pak hned zkusim startovat a v pohodě to naskočilo, startér běžel úplně normálně. Ve startéru to asi není(je pročistěnej a má vyměněný uhlíky a cívku se stykačem), vždycky startuje bez problémů. Baterka je tak tři roky stará, žádnej náznak problémů.
Evidentně to bylo v souvislosti s větrákem - jen dokud běžel, tak startér ani ťuk.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2007 16:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:43
Příspěvky: 328
Bydliště: Brno
Je normalni ze mi ventilator spina az tesne pred cervenym polem?

_________________
Forda by měli rozdávat za trest
Moje hračka: N7A
služebák: Astra 1,6 Enjoy, rv. 09 - Googlecar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2007 19:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2007 12:13
Příspěvky: 452
Bydliště: banana republyk
Fíkus píše:
Je normalni ze mi ventilator spina az tesne pred cervenym polem?


asi není, mě spíná zhruba v polovině stupnice :roll:

_________________
Obrázek
alfa 156 1.8 TS
esco combi 1.6 16V

http://www.youtube.com/watch?v=UoThSeIiUKE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2007 19:55 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ee. Projektované je to asi tak, že uprostřed pole "normal" je přibližně pracovní teplota motoru. Při té otvírá termostat a naopak, pokud je motor příliš teplý a teploměr vyšplhá někam k červenému poli, tak se pne větrák a vypíná, až teplotu srazí opět doprostřed pole. Ovšem jsou to vše jen přibližné údaje a vše v tom řetězci funguje plusmínus autobus (termostaty mají běžně rozptyl 5°C, o budíku měření teploty nemluvě). Ovšem pokud je to výrazně jinde, něco je někde špatně. Termostat, čidlo teploty pro budík, případně i dráty od něj k budíku, i samotný budík, může být vadné i termospínač pro ventilátor. (U Esca (kromě posledních sérií), je čidlo pro budík a čidlo pro EEC zvlášť, což je trochu nevýhoda, vadné čidlo pro EEC může způsobit zvýšenou spotřebu, špatné starty, špatný volnoběh a přitom budík ukazuje správně.)

Ono to vypadá jako prkotina, vše důležité (termostat, čidlo pro EEC, termospínač pro saharu i vlastní sahara) může být ok a správně fungovat, jen může nesprávně ukazovat budík teploty (čidlo, dráty, budík) a vypadá to jako prkotina, ale já bych to nepodceňoval, teplota motoru je celkem důležitý údaj a její náhlý vzestup nebo naopak pokles může ukazovat poměrně fatální chybu v motoru a pokud o tom člověk neví, nebo to ignoruje, má každý další kilometr na motor velmi destruktivní účinky.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2007 20:19 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
MV píše:
Do pytle - tak dneska jsem si potvrdil co tu popisujete: jezdil jsem odpoledne po městě, bylo horko, tedy motor hodně ohřátej. Zastavim u krámu, za 10-15minut zpátky, zapnu zapalování a rozběhne se větrák chladiče(motor byl pořád horkej). Chci startovat a startér ani ťuk, ani žádný cvaknutí, prostě nic. Zkoušel jsem to x-krát a nic. Počkal jsem tak minutu až se větrák vypnul, pak hned zkusim startovat a v pohodě to naskočilo, startér běžel úplně normálně. Ve startéru to asi není(je pročistěnej a má vyměněný uhlíky a cívku se stykačem), vždycky startuje bez problémů. Baterka je tak tři roky stará, žádnej náznak problémů.
Evidentně to bylo v souvislosti s větrákem - jen dokud běžel, tak startér ani ťuk.


Když jsem jezdil s Escem, tak jsem to zažil asi dvakrát, ale vím, že mi kdysi někdo říkal, abych v tomdle případě počkal až se větrák vypne, je to otázka cca do minuty a vypne se a pak startoval. Nejsem si jistej, jestli to je zaměrně, nebo nějaký neduh, ale tenkrát to prý bylo u toho auta normální, prý nějaká ochrana .... Ale já jsem s tím měl tu čest fakt asi jen dvakrát , počkal jsem na vypnutí větráku a NO problém - je fakt, že na křižovatce se mi to nestalo nikdy. Pak když začli problémy, tak to se mi nevysouvala kotva a Většinou sice za teplého motoru, ale klidne i za studena a tak se vyměnil stertér a bylo to :wink:

PS: mj koukni se sem, sám už jsi zde něco řešil :-) a dokonce odkazoval zase sem :-)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz