fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 19:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1526 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 77  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2007 20:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2004 20:10
Příspěvky: 170
Bydliště: Veseli n. Mor
Na Zimu mám 175mm na 13tkách. Je fakt, že na suchu mám pocit, že to auto plave a není to ono, ale občas vyrazím do hor a ve sněhu jsou dobré.

Na léto mám 195/50/R15 a je mi to akorát. Trochu tvrdší na rozbité cesty, horší akcelerace ale líp to sedí, brzdí.

_________________
Ford Mondeo combi 2007, 2,0 tdci 96kw
Ford Escort combi 96, 1,8TD 66kW,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2007 21:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Čím širší guma tím větší styčná plocha s asfaltem (proto slicky neskutečně drží) a samo jistější jízda. Já např. na tech 225 ani pomalu nepotřebuju ABS, jen málo kdy reaguje. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2007 22:39 
mrazik píše:
Zdenku to nikdo nerekl a je to jen prekrouceni. Kolik vazi Favorit, Felicie a kolik vazi Escort ?
Jake motory a jake vykony jsou u Favoritu, Felicii a Escortu ?
Dale je to jak jsem psal o ridici. Vetsina si s temi 165 vystaci a jsou s nimi maximalne v pohode. Pak jsou ti druzi - mnohdy oznacovani za debily ohrozujici provoz, machirky zasluhujici zabavit ridicak nebo rovnou odstralit v prikope, kteri by se na techto gumach zabili v prvni zatacce.

No třeba Felda kombi s ropákem neváží o moc míň než Escort (1495 kg). A se zbytkem souhlasím. Pokud se budu chtít vyblbnout na okresce, potřebuju jiné obutí, než pro poklidný přesun z místa A do místa B (můj případ). Jinak já bych za debila označil spíš někoho, kdo si poladí motor u Feldy (120, atd.), a nechá to na těch 165. I takové znám. Překrucovat nic nechci, jen jsem si trošku rejpnul. Ale vidím, že to bereš v klidu a to mě těší.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2007 07:45 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Krtek-NA píše:
Čím širší guma tím větší styčná plocha s asfaltem (proto slicky neskutečně drží) a samo jistější jízda. Já např. na tech 225 ani pomalu nepotřebuju ABS, jen málo kdy reaguje. :wink:

Jak píšeš čim širší guma, tím větší styčná plocha. Špatně mně tu chápou, když odpočtu šířku drážek / jsou na odvod vody a snižují styčnou plochu/ dochází k tomu, že ve zkutečnosti při 225 jedeš na 195 slickách. A rozměr 225 dělají jen odvodové drážky pro jízdu na vodě. Nevím jak je to tu těžké na pochopení. Tu jistotu dělá jen nižší profil gumy. Každý se zde hnet ohání jak širší lépe sedí a brzdí, ale zde se spíše debatuje o kompromisu šíře gumy na chování sucho a voda.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2007 08:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
TO není nedorozmění, to jsou jiné priority -
Tady je to o tom, že tu debatuje většinou poklidně řídící tatulda Balu s poměrně ostře jezdícím (i když taky vlastně taťuldou) Mrazíkem.
Každej z ních řídí úplně jiným způsobem. Pro Baluův je určitě dostačující ta 175ka, pro Mraíkův v žádném případě
Já osobně mám 195/50 a zatáčky si krásně užívám, ale když dost naprší např. na D1 tak věřím, že by Balu na těch užších měl opravdu ve vyšších rychlostech výhodu - ale mluvím o hlubokých kalužích vody, které na tom tankodromu jsou - pokud jen mírně zaprší a vozovka je pouze mokrá, tak by podle mého stejně neměl šanci
Ale Balu ji ani nepotřebuje, protože jezdí úplně jiným stylem než já.
Takže těm, co si chtějí užít požitek z jízdy a z přidání plynu jsou ručitě ideální 195 a pro ty, kteří se rádi kochají krajinou a nechtějí si užívat ostré průjezdy zatáčkami jsou zase ideální 185ky.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2007 10:59 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
balu píše:
Špatně mně tu chápou, když odpočtu šířku drážek / jsou na odvod vody a snižují styčnou plochu/ dochází k tomu, že ve zkutečnosti při 225 jedeš na 195 slickách. A rozměr 225 dělají jen odvodové drážky pro jízdu na vodě.

V tomhle mas mozna pravdu, ale co jako my s tim ? Ty drazky tam jsou kvuli odvodu vody, to je snad logicky, ale porad nechapu co jako s tim ? Mozna ti pripada, ze jsi objevil novy svetadil, ale to te asi zklamu.

balu píše:
Nevím jak je to tu těžké na pochopení. Tu jistotu dělá jen nižší profil gumy. Každý se zde hnet ohání jak širší lépe sedí a brzdí, ale zde se spíše debatuje o kompromisu šíře gumy na chování sucho a voda.

Ano je jasne, ze jistotu dela nizsi profil, ale ma do toho co kecat i sirka a neplet do toho porad ty drazky. Auto na sirsich pneu se tolik nenaklani, proste mu to ta sirka pneumatik nedovoli, plus nizsi profil neumozni takovy pohyb stranou.

balu píše:
Každý se zde hnet ohání jak širší lépe sedí a brzdí, ale zde se spíše debatuje o kompromisu šíře gumy na chování sucho a voda.

Tady neni o cem diskutovat. Zalezi podle ridice a jeho stylu jizdy.
Pokud pojedeme v kolejich, kde bude voda hluboka, pak je jasne, ze uzsi guma ji lepe rozrizne nez sirsi, ale ja s tim treba problem nikdy nemel. Proste sem ubral plyn, drzel pevne volant a pockal az kaluz skonci. Pak v pohode pokracoval dal. Abych kvuli tomu nasadil uzsi gumy me nikdy nenapadlo, protoze takovouto kaluz potkavam hodne hodne malo. V desti jedu samozrejme volneji, ale ne nejak vyrazne ale ne nebezpecne.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2007 11:25 
Online
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Jak píše mrazi.....................přesně, ale tohle se ti snažíme vysvětlit.............................defakto nechápu, co jsi to splodil v hlavě. Nebo chápu - nesmysl.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2007 19:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
balu píše:
Krtek-NA píše:
Čím širší guma tím větší styčná plocha s asfaltem (proto slicky neskutečně drží) a samo jistější jízda. Já např. na tech 225 ani pomalu nepotřebuju ABS, jen málo kdy reaguje. :wink:

Jak píšeš čim širší guma, tím větší styčná plocha. Špatně mně tu chápou, když odpočtu šířku drážek / jsou na odvod vody a snižují styčnou plochu/ dochází k tomu, že ve zkutečnosti při 225 jedeš na 195 slickách. A rozměr 225 dělají jen odvodové drážky pro jízdu na vodě. Nevím jak je to tu těžké na pochopení. Tu jistotu dělá jen nižší profil gumy. Každý se zde hnet ohání jak širší lépe sedí a brzdí, ale zde se spíše debatuje o kompromisu šíře gumy na chování sucho a voda.

Nejde jen o stycnou plochu a profil,ale o celkovou sirku pneu.Je to jako kdys stojis , nohy u sebe ,tak mas mensi stabilitu nez kdys das nohy pul metru od sebe.Stycna plocha je porad stejna,ale rozkrocenej si stabilnejsi ne?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2007 20:11 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Karel píše:
balu píše:
Krtek-NA píše:
Čím širší guma tím větší styčná plocha s asfaltem (proto slicky neskutečně drží) a samo jistější jízda. Já např. na tech 225 ani pomalu nepotřebuju ABS, jen málo kdy reaguje. :wink:

Jak píšeš čim širší guma, tím větší styčná plocha. Špatně mně tu chápou, když odpočtu šířku drážek / jsou na odvod vody a snižují styčnou plochu/ dochází k tomu, že ve zkutečnosti při 225 jedeš na 195 slickách. A rozměr 225 dělají jen odvodové drážky pro jízdu na vodě. Nevím jak je to tu těžké na pochopení. Tu jistotu dělá jen nižší profil gumy. Každý se zde hnet ohání jak širší lépe sedí a brzdí, ale zde se spíše debatuje o kompromisu šíře gumy na chování sucho a voda.

Nejde jen o stycnou plochu a profil,ale o celkovou sirku pneu.Je to jako kdys stojis , nohy u sebe ,tak mas mensi stabilitu nez kdys das nohy pul metru od sebe.Stycna plocha je porad stejna,ale rozkrocenej si stabilnejsi ne?

Díky, konečně to vysvětlil někdo názorně, již mě docházely nápady, k čemu to přirovnat. A pod gulama při rozkročení teče ta voda. Snad to pochopí :-D :-D :-D :-D

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2007 20:49 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Pro ty , kteří určité názory přirovnávají k hospodským kecům, nechť si přečtou ten úvodní článek a neutíkají od tématu, a těm co tvrdí, že když vlítnu do stejné kaluže stejnou rychlostí 175 a 195 gumou , a obě se budou chovat stejně, ať odevzdají řidičák, takové bych nerad potkal na cestě. Nejsem sváteční ani pomalý řidič, mnohým z vás by se při zatáčkové partii sukovaly ruky a já bych si ještě zapaloval cigaretu, nikoho nepodceňujte . byla možnost na letišti Kámen, po netu každý jezdí jako Niki Lauda,motor tuní ostrou vačkou , a přitom ve zkutečnosti nemá 130kč na olejový filtr. Gumy , samozřejmě značkové kupuje s dvěma milimetry ve frcu za 200Kč a své zkušenosti plácá z vyprávění druhých . A těch , co se bili v prsa já mám 205 Michelinky , jsem King , kdo je víc, jsem již viděl omotaných kolem stromu dost , Bral jsem toto téma jako rozumnou debatu názorů a zkušeností, ale nějak se to začíná bavorovákovat, okamžitý atak kdo nejezdí min, na 195 si vlastně ani nezaslouží jezdit v Escu.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 00:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2007 20:17
Příspěvky: 1756
Bydliště: u Hořic v podkrkonoší
:-D TADY-NĚJAKÝ PROGRÁMEK OD PUMÁKŮ:
http://www.tuning.sk/converter_wheels.php

_________________
TOTO VLÁKNO JSEM ZALOŽIL - JAKO VAROVÁNÍ
1. viewtopic.php?f=23&t=25996
2. http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=27&t=1897
-Jak je i vidět, leží některým v žaludku... Myslím, že vše tu napsané,
pomohlo hodně lidem ušetřit peníze a hlavně nervy...
.A TO JE TEN HLAVNÍ CÍL.A VYHRÁLI JSME!!!.

P O Z O R ! FIRMA SE PŘEMENOVALA-
oknocent.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 06:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2005 08:55
Příspěvky: 166
Bydliště: zlínsko
no s těma nohama to je úplně jiná záležitost, když má člověk nohy u sebe a někdo do něj strčí spadne spíš než když stojí rozkročmo jelikož těžiště má trochu jinde oporu, proto také Eifel roztáhl Eifelovce nohy. Když budu mít ty 205 a dám je na auto pěkně doprostřed podélně za sebou tak jednou rukou auto převrátím na jednu nebo druhou stranu, vychýlím těžiště, ale na to samé auto dám galusky pěkně do každého rohu, tak to auto nemám šanci převrátit, a kdybych teoreticky na takto upravených autech jel, tak to na 205 se mi převrátí v první zatáčce a na galuskách ji projedu, přitomna těch 205 bude auto stát na mnohonásobně větší styčné ploše než na těch galuskách, ale to je o těžišti, tření zde hraje minimální roli. Ale vy jste se ze začátku bavili spíš o tření, o drážkování, odvodu vody a jestli je lepší širší, nebo užšší guma při průjezdu vodou. To je věda, do toho se nepletu, to je debata která nemůže mít konce.

_________________
escort combi ZETEC 1-8l E 115PS/85kW 16V 98 Ghia modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 07:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Balu - rozhodně tě nepovažuju za nějakého svátečního, nebo pomalého řidiče, ale na těch 175kách jsi opravdu spíš ta druhá skupina - těch co neřežou nějak extra rychle zatáčky, protože to bys fakt musel mít jiné gumy než ty co máš.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 07:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
LeMans píše:
Balu - rozhodně tě nepovažuju za nějakého svátečního, nebo pomalého řidiče, ale na těch 175kách jsi opravdu spíš ta druhá skupina - těch co neřežou nějak extra rychle zatáčky, protože to bys fakt musel mít jiné gumy než ty co máš.

Peťo neber to na sebe, tebe se to netýkalo, výš sám, že tomu dovedu vytnout, ale jsou zde jiní adepti , kteří dle svých priorit dávají nálepku těm druhým.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 07:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
No já to na sebe vůbec nevzal, já jsem jen reagoval, že ty 195ky ti fakt dovolí mnohem víc v zatáčkách a při brždění. Ale to je právě to o čem se tu pořád každý dohaduje.
Já si ale myslím, že ty mluvíš o NORMÁLNÍM ježdění- na které si taky myslím, že je lepší mít 185ky, a aj ty 175ky by se daly zkousnout -
v podstatě se tu s tebou hádají ti, co jezdí rychleji a pro ně by takové pneumatiky byly způsobem jak se elegantně omotat o nejbližší strom.
Takže jeden mluví o voze a druhej o koze.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Šíře pneumatik
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 10:47 
Online
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Balu psal: Celou letní sezonu jsem zkoumal výhody širší gumy. Dospěl jsem k názoru, že gumy které jsem měl letos obutý / 185/ vyhovují pro naše káry (Jaký káry jako myslíš? Všechny? 1,3 1,4 1,6 1,8 2,0???)[/i]na suché a mokré cesty. V případě vyšší vrstvy vody na cestě je tato šíře pneu nevyhovující, nestačí odvádět vodu a plavou. V loni jsem měl 175 a tento problém mě nenastal. Najde se zde hodně lidí , kteří mně budou přesvědčovat , že mají ještě širší, a problém taky neměli. To si však jen namlouvají([i]aha, namlouvám) , váha našich kár není tak velká , aby přitlačila při větší šíři gumy vzorek přez vodu na podklad(chceš mi říct, že všechny motorizace a verze od MK5 mají stejnou váhu, stejné těžiště, defakto stejný výkon?), to musí jo ubrat na plynu. Rozdíl mezi 175 a 185 tlaku na asfalt dělá 0,5 kg na centimetr čtvereční. Což je rozdíl jen vedle sebe jdoucího rozměru, tak si představte porovnání s 205 kou(měl jsi někdy 205ky na Escu?)!!. Širší gumy mají větší přilnavost na suchu, ale na vodě zaostávají za užšíma. Někdo může namítat že jeho sedí perfektně, je to jen klam. Každý si změřte na těch širších, co údajně sedí , jakou mate středovou drážku nebo drážky, určitě velikosti zahradní hadice.Tak když si změříte zbytek gumy která dělá kontakt s asfaltem tak se 195 bude rovnat kontaktu 175 s menšími drážkami. ( to jako 175ka má drážky jen třeba 3mm a 195ka 1-2cm? - Záleží na vzorku atd, atd)
Toto není teorie ale zkušenosti přímo z Esca(ano, zkušenost z esca s motorem 1,6, tvých podmínkách ježdění, stylu ježdění). Proto pro normální ježdění doporučuji šíři 175(doporučuj si ji pro sebe, pro svůj styl jízdy - sto lidí, sto chutí), a kdo chce pro vzhled širší(to není jen o vzhledu, ale také o různé váze, rozložení váhy, výkonu motoru) , nechť pečlivě vybírá pneu s širšíma odvodovýma drážkami(není to o centimetrových mezerách mezi vzorkem, ale o schopnosti odvádět vodu z poza kola - tedy o vzorku), a tím se vyvaruje nečekanému ustřelení na vyšší vodě. Jak jsem již psal na těch 185 jsem si nedovolil na vodě , to co na 175 kách

A ještě dodám, že nikde jsem nepsal, že 175 nebo 185 šíře je špatná. Vždy jsem ti psal, že je třeba vybírat pro dané podmínky - auto, motor, silniční podmínky v kterých se pohybujeme.[/b]

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 10:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
No já nevím co tady furt řešíte, celé to téma je pochybné a silně individuální...já např. celou zimu (kdy ještě zima byla zimou a byly fakt hromadysněhu) odjezdil na 195/50 toyo Proxes T1S a nemůžu si stěžovat :-D , celý je to fakt o rukách a stylu jízdy a osobních preferencích, přeci se nedá nic takového kategorizovat stylem že na Esco jedině 175, popravdě takový gumy mám teď omylem na RS a je to fakt příšernost....

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 10:53 
Online
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Trochu se to zvýraznění připosr......ale když si to někdo přelouská, tak snad pochopí, co jsem do kontextu doplňoval.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 10:54 
Online
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
angličák píše:
No já nevím co tady furt řešíte, celé to téma je pochybné a silně individuální...já např. celou zimu (kdy ještě zima byla zimou a byly fakt hromadysněhu) odjezdil na 195/50 toyo Proxes T1S a nemůžu si stěžovat :-D , celý je to fakt o rukách a stylu jízdy a osobních preferencích, přeci se nedá nic takového kategorizovat stylem že na Esco jedině 175, popravdě takový gumy mám teď omylem na RS a je to fakt příšernost....


Ano, od začátku se toto právě marně snažím panu Balu vysvětlit. Marně.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 10:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
m@rekR$ píše:
angličák píše:
No já nevím co tady furt řešíte, celé to téma je pochybné a silně individuální...já např. celou zimu (kdy ještě zima byla zimou a byly fakt hromadysněhu) odjezdil na 195/50 toyo Proxes T1S a nemůžu si stěžovat :-D , celý je to fakt o rukách a stylu jízdy a osobních preferencích, přeci se nedá nic takového kategorizovat stylem že na Esco jedině 175, popravdě takový gumy mám teď omylem na RS a je to fakt příšernost....


Ano, od začátku se toto právě marně snažím panu Balu vysvětlit. Marně.


Vona je taková nepřeberná škála rozměrů pneumatik a jejich dezénů, že nelze nazvat jinak , než zcestným, kategorizovat vše na základě vyzkoušení nějaký 3 druhů..nebo kolika...ale aspoň jde vidět, že sou ještě lidi, kteří nad něčím přemýšlejí...akorát to nějak pozbývá smyslu...mám pocit...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1526 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 77  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz