fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 13:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 18:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
No tak to je fakt pěkný. Sice se mi moc nelíbí ty spojlery , ale ten výfuk uprostřed mě dostal to je paráda. Docela rád bych se v té tvé fiestě projel, chtěl bych vidět co udělaj nějaký kila dolů:-).

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 21:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Jaký spoilery? Všechny ty co tam maj bejt a nejsou? Nebo ty socka nárazníky? :D Vzhled je stále spíš pracovní, hlavně lak není možný udržet pěknej.
Výfuk uprostřed počítám že bude kulatej na novym potrubí, tohle je první tlumič na kterej sem narazil a byl dostatečně průchozí :D Když tam není rezerva a nádrž tak bylo nejjednodušší vyjít rovnou vzad.

Jestli máš o víkendu čas, stav se v milovicích, neměl by bejt problém najít chvilku na svezení po letišti, nejlíp přijeď jezdit - máš na to celkem ideální auto a sériovek jezdí dost. Minulou fiestou ze který byly akorát vyhozený sedačky a celkově nic moc stav jsem dokázal potrápit většinu aut co jezdí. Jen se toho nebojte, o nic nejde, žádný velký závodění, sranda... Z velvar odhadem 50-70km?

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 21:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 úno 2005 12:00
Příspěvky: 806
Bydliště: Praha-východ
milos.l : na ty první fotce to vypadá fakt suprově :wink: , a na ostatních už je to závoďák :smt023

_________________
BMW E39 528i ´96, 18",Pioneer DEH-P7400MP, Angel Eyes + xenony
FORD Scorpio´90 2.0 DOHC Ghia, 16"
FORD Scorpio´95 2.0 16v Ghia, 17",Pioneer DEH-P6400R, xenony, K&N, volant dřevo-kůže
FORD Escort ´91 1.6 CVH Ghia, 15"
FORD Escort ´96 RS2000 editionF1
http://www.dilyford.wz.cz - Scorpio & Cortina díly
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 21:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Krsáné, tady to je jasný výsledek powertuningu....žádný blbiny bez efektu..jen tak dál....a kdypak tam bude pane turbína? :-D

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 22:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
díky za kladné ohlasy :D

na jízdní vlastnosti to vliv nemělo, ale papá to hodně peněz a ikdyž to nutné nebylo tak jsem rád že na ní můžu vozit naše logo... stejně jako ho s hrdostí nosim na triku či košili a ostatních autech. Jen je nezvyk že se skutečně lidi otáčej ikdyž jedu po městě, i málem na volnoběh, a opatrněji s výletama po silnici.

pane... turbína :-D .... nebude řekl bych. Věřim že mi bude dál dělat radost v atmosféře, pokud s tím chci jezdit slalomy tak turbo neeeee, není ani potřeba. Věřim že do konce roku koně značně rozmnožim - objem, elektronika, 4klapka. Další cesta vede přes správný vačky a úpravu hlavy. A už jsem asi rozhodnutej překopat skříň, ve smyslu zlepšení výdrže i změny převodu. Drobné nedostatky jsou stále i na podvozku.

A to bude doufám konec, pokud vše dobře půjde a hlavně časové možnosti to dovolí tak mám v hlavě myslím podstatně zajímavější projekt, kde bude turbína potřeba :D Ale to je otázka roků, nechci teď trávit všechen čas v dílně a po závodech, a nechci aby mě to sežralo... A já sem prostě divnej - všechno si na tom chci dělat sám, pokud je to jen trochu možný, a v klidu a pomalu.

Jo... dneska fiestu řídil již třetí řidič :D a byla to žena, a já u toho nebyl. A vše proběhlo perfektně, ale skutečně jsou věci které se nepůjčujou a pocit byl hroznej :-D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 zář 2007 06:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
Myslim, že divnej nejsi. Já taky nechci , aby mi na auto někdo šahal. Pokud možno tak všechny opravy provádím sám a pokud to nejde tak se snažim aspoň asistovat.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 zář 2007 06:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
Tak jsem na to čuměl a je to 66km tak bych mohl vzít bratrance a jít se projet.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2007 19:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Trošku toho závodění... http://www.youtube.com/watch?v=NWDUrCtbtzI

hlavně ujet 106kám a to se nakonec podařilo :D

Auto fungovalo vcelku dobře, jen převodovka se mnou přestává kamarádit a přitvrdit předek by to chtělo. To skřípání jsou hlavně brzdy - studené závodní destičky prostě skřípou ale brzdí to furt. Docela jsem vychytal starty, což se mi dosud moc nedařilo trefit.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2007 22:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
právě jsem se asi zbláznil, ale už je objednanej MegasquirtII, wide band lambda a pár hraček k tomu :-D Díky super kurzu dolaru to vyjde na rozumný peníze (a proti jinejm jednotkám).

V plánu je rozchodit to se stávajícím 1,8 motorem a trochu se s tím naučit, pro 2.0 už to bude nutnost páč s původní jednotkou to asi nenatočím vůbec. Uvidíme :oops:

Jinak je docela pravděpodobný že ve čtvrtek budu v mostě - jsou volné jízdy celej den.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2007 18:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2007 20:17
Příspěvky: 1756
Bydliště: u Hořic v podkrkonoší
:smt041 Jak tak pročítám,mohu jenom vyseknout poklonu a uznání
MOC PĚKNÁ PRÁCE........... :smt063

_________________
TOTO VLÁKNO JSEM ZALOŽIL - JAKO VAROVÁNÍ
1. viewtopic.php?f=23&t=25996
2. http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=27&t=1897
-Jak je i vidět, leží některým v žaludku... Myslím, že vše tu napsané,
pomohlo hodně lidem ušetřit peníze a hlavně nervy...
.A TO JE TEN HLAVNÍ CÍL.A VYHRÁLI JSME!!!.

P O Z O R ! FIRMA SE PŘEMENOVALA-
oknocent.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2007 21:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Díky, koukám puma 1,6.... http://www.pumaspeed.co.uk/intro.htm asi znáš, že? Spousta hezkejch věcí na pumice a novější fiesty :D

Dneska sem byl na vejletě v Násedlovicích na KW berg cupu - kopec. Jen na čumendu, zatím :D. Někam hodim videa, i dost fordů, fiesty, pumy, escorty... Stálo to i za 560km autem :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2007 22:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2007 20:17
Příspěvky: 1756
Bydliště: u Hořic v podkrkonoší
:-D Samo..koukam,je tam mooooc pěkných věcí...Taky
SEM... http://www.carstyling.net/gallery/show. ... rchtypes=1 :-D

_________________
TOTO VLÁKNO JSEM ZALOŽIL - JAKO VAROVÁNÍ
1. viewtopic.php?f=23&t=25996
2. http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=27&t=1897
-Jak je i vidět, leží některým v žaludku... Myslím, že vše tu napsané,
pomohlo hodně lidem ušetřit peníze a hlavně nervy...
.A TO JE TEN HLAVNÍ CÍL.A VYHRÁLI JSME!!!.

P O Z O R ! FIRMA SE PŘEMENOVALA-
oknocent.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 11:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
nechci kvůli tomu zakládat nikde téma... tady něc málo z Násedlovic: http://www.youtube.com/watch?v=JbEUaFZzanQ

doporučuju i na čumendu, je na co koukat, tak třeba na jaře :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 22:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
ač moje časové možnosti jsou poslední dobou nějak omezené, a ani se mi teď nic moc dělat na autě nechce, tak přece:

stojan na motor poněvadž je to prostě pohodlný:
Obrázek
objednáno u UniMax... žádnej zázrak, ale čekal sem že to bude horší. Chtěl jsem se do toho pustit sám, ale zas ta lenost, a myslim že levnějc než číňani bych to nezvlád :D

Tak sem asi po 2 měsících co se mi válí v garáži vypustil olej z 2.0 a shodil aspoň víko a vanu. Sem zvědav co se ukáže pod hlavou... doufám že jen těsnění co trochu propouští vodu ven a válce v rozumném stavu, jinak bych asi hledal jinej. Nevypadá špatně, ale má to něco za sebou...

a jedna náhodná...
Obrázek

vzhledem ke včerejšímu počasí a nedostatku času žádnej okruh nebyl, plánujem most někdy v říjnu, termínů je dost. Dám vědět kdyby se chtěl někdo přidat.

Megasquirt stále cestuje, snad příší týden, odeslané už to je... Chci něco najet se sériovou jednotkou a hodit tam 2. lambdu (wideband), svody mi to umožňují, a zkouknout jakou směs jezdí sériová jednotka pod plynem.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2007 16:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Tak asi po 2 hodinách ve frontě na celní poště je elektronika doma :D I s clem a DPH to vyšlo do 20tis, což je proti ostatním jednotkám velmi slušný, v tý ceně je i wideband lambda. Díky levnému dolaru :D

A co tedy přišlo:

Megasquirt 2, pěknej 4 vrstvej tišťák, krabička na něj, procesor a hromada součástek krásně napytlíkovanejch a popsanejch. Je v tom MAP do 3bar :D Takže i foukat by se dalo.
Obrázek

Adaptér pro sériovou EEC-IV kabeláž. Vezme se jakákoliv EEC-IV a toto se vloží místo původní elektroniky. Není to jednotka, jen v podstatě interface (náhrada relay board) mezi MSQ a původní kabeláž se senzory. Výhoda že MSQ pak může být v interiéru, umí i čidlo klepání a takový blbiny. Používá se normální EEC-IV konektor takže je možné kdykoliv vrátit sériovou jednotku.
Obrázek

MegaStim - použije se pro otestování všech funkcí jednotky a dá se s tím hrát se softwarem. Všechny vstupy simulovány potenciometry a člověk si tedy může uměle vytvořit většinu situací kde se motor vyskytne.
Obrázek

Širokopásmová lambda sonda. Kdo neví, najde info na netu, zjednodušeně umí měřit i hodně bohatou a hodně chudou směs, ne jako klasická (úzkopásmová) lambda která měří jen ideální směs. Má 2 výstupy, umí simulovat i obyč lambdu. Já budu dávat na 1 výstup budík - ten krásnej vypnutej černej, a druhej půjde na MSQ.
Obrázek

A kabely... Ten velkej mezi EEC-IV board (nebo MegaStim) a MSQ. USB adaptér jsem vzal taky od nich - vyzkoušená funkčnost. MSQ má sériovej port... můj NB už ne.
Obrázek

Vše je možný objednat i sestavený a otestovaný, samozřejmě za jinou cenu. Takhle bude větší sranda, ikdyž ani ne, připravený je to výborně a myslim že každej trošku zručnější s pájkou bez problému zvládá.

No... už dodat jen ten čas... reálně to vidím tak na měsíc, a pak to rok ladit :-D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2007 16:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2007 20:17
Příspěvky: 1756
Bydliště: u Hořic v podkrkonoší
BOMBA...CO DODAT .....

_________________
TOTO VLÁKNO JSEM ZALOŽIL - JAKO VAROVÁNÍ
1. viewtopic.php?f=23&t=25996
2. http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=27&t=1897
-Jak je i vidět, leží některým v žaludku... Myslím, že vše tu napsané,
pomohlo hodně lidem ušetřit peníze a hlavně nervy...
.A TO JE TEN HLAVNÍ CÍL.A VYHRÁLI JSME!!!.

P O Z O R ! FIRMA SE PŘEMENOVALA-
oknocent.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2007 16:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
koukám ještě že nejede ukažto.com... buď se rozjede nebo starší obrázky hodím jinám, nejlíp k sobě až najdu heslo na FTP :-D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2007 18:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
Tohle to je super. To bych chtěl taky to auto nepojede to poletí. Přemýšlím o tom megasquirtu už delší dobu, ale asi bych šel do tý jedničky. Fakt úžasný. Jsem zvědav jak to naladíš.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2007 19:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Já taky :-D Vyčkejte co to udělá... když se to povede tak je to celkem levná a efektivní cesta, že to pojede jsem si v podstatě jistej, jak dobře uvidíme.

V podstatě není důvod jít do MS1, ani si nejsem jistej že je levnější, spíš budou na stejno, ale pokrok velkej. MS1 je od začátku stavěnej "jen" pro vstřikování. Zatímco dvojka od začátku počítá i se zapalováním a je dostatečně dimenzovaná na spoustu dalších kravin co si člověk vymyslí. MS1 co si pamatuju i hůř ovládá volnoběžnej ventil atd. Jede na úplně jiný rychlosti, paměť... Navíc ta MS2 V3 co mám už navazuje na spoustu zkušeností získanejch s předchozíma verzema. Ale vlastně z jakýhokoliv MS1 uděláš 2 výměnou původního procesoru za "daughter board" s novym.

Hlavně jsem rád že to jde i se zachováním možnosti jet původní jednotku. Teď pro začátek než to nějak rozběhám mě to prostě nikde nenechá, stačí přehodit... Normálně se dělá komplet kabeláž přímo pro MS, EEC-IV je vlastně jediná jednotka podporovaná tímhle způsobem, obecně fordí komponenty jsou bezproblémové, všechny čidla můžou zůstat.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2007 21:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
zeptam se asi blbe ..ale jakym spusobem to funguje ?? celkem me to zaujalo

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz