fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Čerpadlo nafty 1.8D rv 92
PříspěvekNapsal: 27 zář 2007 18:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2007 17:34
Příspěvky: 36
Bydliště: Hradec Králové
Tak jsem točil jak zběsilej a nic akorát jsem vymlátil baterku a ze vstřiku ani kapka asi je čerpadlo v háji zkoušel jsem to i potahat za autem na 4 a 5 a ani ťuk ani náznak toho že chce chytit ani škytnutí jen točí na prázdno.

_________________
Eta - HK Escort Kombi rv92 1.8D a Felina 1.3MPi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2007 20:07 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Asi budeš mít pryč podávací čerpadlo . Je integrované ve vstřikovacím čerpadle a nasává naftu z nádrže . Je vněm použita plastová turbinka a ta občas odejde .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Čerpadlo nafty 1.8D rv 92
PříspěvekNapsal: 27 zář 2007 20:11 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2007 17:34
Příspěvky: 36
Bydliště: Hradec Králové
Ale naftu to tahá jen to nemá tlak protáhnout tryskama.

_________________
Eta - HK Escort Kombi rv92 1.8D a Felina 1.3MPi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 00:40 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Ono jde o to , jestli čerpadlo tahá dostatečné množství nafty , aby to stačilo k protlačení přes vstřiky .
Nejlepší je dát čerpadlo do opravny , my o tom můžeme pouze spekulovat .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: čerpadlo
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 07:29 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2007 17:34
Příspěvky: 36
Bydliště: Hradec Králové
Zná někdo nějakou opravnu kde to vijde levně nabízej mě to za 10tis což je dost vzhledem ke stáří auta a stavu.

_________________
Eta - HK Escort Kombi rv92 1.8D a Felina 1.3MPi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 10:27 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
V Plzni , zatím mi na opravu vždycky stačily tak 2000 Kč . Oprava je sice bez dokladu , ale zatím žádné problémy s čerpadlem nebyly . Co zkusit nějaké vrakárny ? Vstřikovací čerpadlo nemusí být pouze z Escorta , hlavně aby dávali záruku na vyzkoušení funkčnosti . Známý koupil čerpadlo bez záruky a kdž ho nechal přetěsnit , tak zjistili v opravně že je celé vyrezlé .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: čerpadlo
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 10:30 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2007 17:34
Příspěvky: 36
Bydliště: Hradec Králové
A v té plzni jde to poslat třeba poštou?? Doklad nepotřebuju hlavně když mě daj záruku že to bude šlapat nějakej čas.ps Na vrakárně jsem se ptal tady u nás za čerpadlo chtěj 5000 bez záruky ani vyzkoušení to je na H nevím co si přitáhnu za bura to je lepší ten repas za slušnou kačku.

_________________
Eta - HK Escort Kombi rv92 1.8D a Felina 1.3MPi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 10:49 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Mám takovej dotaz , proč nepoužiješ to čerpadlo ztoho Escorta co prodáváš ?

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 12:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
A je tu dost odkazu, kde cerpadla pretesnuji,staci hledat.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 13:02 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Lucas všechno nevezme ...

Vozidlo Škoda Felicia 1.9 D se systémem EDC a vstřikovacím čerpadlem LUCAS k nám bylo dotaženo na dílnu se závadou vynechávání motoru, obtížnými starty v poslední době a nyní již nemožností nastartovat motor vůbec. První, co bylo nutné prověřit a čím by se mělo začít u závad tohoto typu je navázání komunikace s řídící jednotkou motoru a ověření její funkce a funkce dalších dílčích součástí na motoru. Při tomto měření byl opět použit přístroj ATAL AT 520 s již velice propracovaným softwarem koncernu VW. Jenže málo platné, v tomto případě byla paměť závad čistá, jak lilie... V programu blok naměřených hodnot se také nic kloudného zjistit nedalo, neboť většina hodnot v bloku je udávána až při samotném chodu motoru. Musel tedy nastoupit selský rozum a logika. První tedy bylo nutno zkontrolovat množství paliva v nádrži a vyloučit tak možnou chybu v palivoměru. V pořádku, paliva bylo, jak ukazoval palivoměr, asi půl nádrže. Další věcí bylo vyzkoušet, zda-li není přetržený rozvodový řemen (praktici již vědí o čem hovořím), také v pořádku, nebyl ani přeskočený, prostě časování bylo v naprostém pořádku. Dále jsme šli již po naftě až do čerpadla a tady byl zaznamenán úspěch !!! Nafta šla až po čerpadlo a dále už nic. Použili jsme tedy ruční pumpu od fy Pierburg (velice praktická věc, doporučuji mít na každé dílně) a natlačili jsme naftu pod tlakem přímo do čerpadla a ejhle, motor naskočil.

Dále už není co vysvětlovat. Protože se jedná o atmosférický vznětový motor se vstřikovacím rotačním čerpadlem Lucas, je podávací čerpadlo umístěné přímo ve vstřikovacím čerpadle. A to byl kámen úrazu... Po demontáži čerpadla z motoru a jeho rozebrání a následné kontrole na specializovaném pracovišti, bylo zjištěno, že podávací lamelové čerpadlo je zcela zadřené. A příčina tohoto poškození? Nekvalitní nafta. Tedy jak jednoduché.

Později se sám zákazník přiznal, že do Felicie leje všechno, co teče. Tahle "úspora" stála "pouhých" 4.500 Kč a celý den hledání závady...

Proto tankujte do auta jenom to, co tam patří a pokud možno v té nejlepší kvalitě. Ve snaze ušetřit se Vám potom tato úspora obrátí proti Vám a zbydou Vám jen oči pro pláč. A nejedná se jenom o naftu, s benzínem je to stejné, ale někteří lidé jsou prostě nepoučitelní a platí za nové vstřikovací ventily, katalyzátory a lambda-sondy pořád dokola.

Viktor Hetcl, DiS

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2007 17:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Karle,divny osloveni, su taky Karel,A nestacilo jen vymenit tu vrtulku co cerpa naftu?To jste rovnou sundavali cely cerpadlo?Je to otazka tak hodinky ne?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2007 19:34 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Popis opravy čerpadla jsem nepsal já , ten článek je převzatý z internetu . Dal jsem ho sem jenom proto kdyby to někomu pomohlo .
Ta vrtulka je uvnitř čerpadla , takže kvůli vyměně se musí čerpadlo rozebrat a na autě to nejde .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2007 12:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ale jde,je uvnitr mezi vyvodama trubek ke vstrikum.Mezi nema je deklik(tesni ho o-krouzek) na asi 4 sroubky a pod nim je ta vrtulka.Bohuzel nakres jsem nekde ztratil a na strankach uz neni.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2007 15:47 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Máš pravdu , jde to vyměnit i na autě . Někde na netu jsem viděl popis výměny s obrázky . Vycházel jsem z poznatků od známého co opravuje čerpadla , ten když měnil tu vrtulku tak rozebral čerpadlo aby ho mohl vyčistit . Tu vrtulku prý poškodí převážně nečistoty , které se dostaly do čerpadla .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Čerpadlo nafty 1.8D rv 92
PříspěvekNapsal: 01 říj 2007 07:55 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2007 17:34
Příspěvky: 36
Bydliště: Hradec Králové
Ahoj tak jsem zaznamenal úspěch čerpadlo je ok podařilo se vyčistit celej systém plus co šlo na čerpadle a ejhle už z trysek tryská nafta jen to ještě nestartuje praskla mě pojistka u žhavení musím jí dnes sehnat. přes SO a NE nebyl čas stavím a tak makám tam. Jo jak je to s žhavením žhaví i za chodu motoru nebo jen když pustím klíček??

_________________
Eta - HK Escort Kombi rv92 1.8D a Felina 1.3MPi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2007 08:35 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
Když zapneš klíčky a rozsvítí se ti kontrolky tak to asi 10s žhaví a pak se žhavení vypne. Pokud nastartuješ začne cca dalších 10s žhavit za chodu motoru.

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Čerpadlo nafty 1.8D rv 92
PříspěvekNapsal: 06 říj 2007 19:20 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2007 17:34
Příspěvky: 36
Bydliště: Hradec Králové
Tak jsem pokročil už jsem to natočil vcelku v pohodě jen přesně nevím jakou funkci má druhá páčka na lanko na čerpade?

_________________
Eta - HK Escort Kombi rv92 1.8D a Felina 1.3MPi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo nafty 1.8D rv 92
PříspěvekNapsal: 06 říj 2007 23:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
milhaushk píše:
Tak jsem pokročil už jsem to natočil vcelku v pohodě jen přesně nevím jakou funkci má druhá páčka na lanko na čerpade?

Automatickej sytic dorovnava to volnobeh

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: sitič
PříspěvekNapsal: 07 říj 2007 07:33 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2007 17:34
Příspěvky: 36
Bydliště: Hradec Králové
A jde nějak předělat na manuál? nějak mě to nefunguje.ps nevíš jak má bejt složenej jestli to mám správně třeba fotka?

_________________
Eta - HK Escort Kombi rv92 1.8D a Felina 1.3MPi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sitič
PříspěvekNapsal: 07 říj 2007 10:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
milhaushk píše:
A jde nějak předělat na manuál? nějak mě to nefunguje.ps nevíš jak má bejt složenej jestli to mám správně třeba fotka?

Mne to taky nefunguje ten bovden co jde od motoru se mi vubec nehejbe jako by byl zaseknutej. Hlavne to dorovnava kdyz z vysokejch otacek pustis plyn bez dorovnavani to chcipne.Vyresil jsem to zatim tak ze jsem zvedl volnobeh na 1000 otacek prave tou packou as bude tepleji chci se podivat na druhej konec bovdenu proc se nehejbe ale konci to u snimace teploty pres kterej vede voda s chladice takze vypoustet vodu atd....

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz