LeMans píše:
Vodourek píše:
Já bych ty zimní dopředu dal, než mít na autě celou zimu všechny gumy letní. Jasně že bude lítat zadek, to s letníma nezažiješ, protože se ti už dávno před tím klouže předek a letíš ven ze silnice.. Pokud bude jezdit pomalu, jako by tam měl jen letní gumy tak je to OK. A brzdit a zatáčet to bude mnohem líp než jen na letních.
Tak to teda radíš pěknou kravinu, chlapče. mluvím z vlastní zkušenosti. Dal jsem na auto dopředu zimní a vzadu jsem nechal letní, které ještě měly tak 2mm vzorek. Máme tu takový krásný blbnoucí plac, kde si člověk zjistí, jak se auto chová a vyblbne se a nemusí to pak zkoušet na silnici.
A moje zjištění? KATASTROFA nepředvídatelné je slabé slovo. Vymyslel jsem si imaginární zatáčku a zkoušel ji projet. poprvé jsem uspěl - to jsem jel hooodně pomalu. Ale už druhý pokus - zadek se ti na sněhu utrhne a jsi prostě v PRD..LI Utrhne se naprosto nečekaně, bez varování, bez jakékoliv jezdecké či jiné chyby a to v dost malé rychlosti, o které jsem si původně myslel, že je ještě bezpečná. a jak se to urve, tak neuděláš VŮBEC NIC.
takže to radši budu jezdit na 4 letních, než 2 zimních. howgh.
Taky to mám z vlastní zkušenosti, hochu. Chybka byla i s těma 2mm vzorku, s tím asi opravdu nepůjde jezdit, i na pantoflích budeš mít víc..
Nevím co je na tom nepředvídatelného, auto bude silně přetáčivé a to proto, že s tím autem jedeš a zatáčíš rychleji než s letníma gumama ve předu. Pak to už lze přičíst na vrub řidiče, nebo snad ne?
Dříve byla auta taky většinou přetáčivá, teď je každý zvyklý na předokolku a pak se diví.
Naprosto souhlasím s tím že mají být na autě v zimě zimní gumy, ale otázka zněla jestli zimní dopředu když jsou jen dvě. Opakuju tedy že se zimníma ve předu zabrzdíš a zatočíš to co by jsi čistě na letních už nedal toť vše.